نقدوبررسی انواع تبلت

نقد و بررسی Surface Go مایکروسافت: خوش قیمت ترین سرفیس!

تبلت مایکروسافت سرفیس گو (Microsoft Surface Go) در واقع یکی از مقرون به صرفه ترین تبلت های ویندوزی سری سرفیس شرکت مایکروسافت است که می‌تواند نقش یک تبلت دو منظوره یا دو کاره را برایتان ایفا کند. در ادامه این مطلب می‌خواهیم به نقد و بررسی Surface Go مایکروسافت بپردازیم و مروری بر نقاط قوت و ضعف اصلی آن داشته باشیم. با ما همراه باشید.

مقدمه

تبلت های دو منظوره یا دو کار (2-in-1 Tablet) تبلت هایی هستند که از سیستم عامل ویندوز بهره‌مند بوده و با نصب کیبورد می‌توانند تجربه‌ای شبیه به استفاده از یک لپ تاپ ویندوزی را به کاربر منتقل کنند و در عین حال بدون نصب کیبورد می‌توانند یک تبلت معمولی مجهز به سیستم عامل ویندوز و صفحه نمایش لمسی باشند. سری تبلت های سرفیس مایکروسافت (Microsoft Surface) همواره از با کیفیت ترین تبلت های ویندوزی و دو منظوره بازار بوده‌اند و جای شکی وجود ندارد که مایکروسافت سرفیس گو (Microsoft Surface Go) هم دقیقا شرایط مشابه را دارد.

مایکروسافت Surface Go اگرچه نسخه‌ای مقرون به صرفه‌تر از تبلت های ویندوزی و جدید مایکروسافت است اما از کیفیت پایینی بهره‌مند نیست و می‌تواند تجربه‌ای عالی از در اختیار داشتن یک تبلت ویندوزی دو منظوره را به شما منتقل کند. قیمت Surface Go مایکروسافت در مقایسه با قیمت تبلت های دیگر سری سرفیس مایکروسافت به مراتب کمتر در نظر گرفته شده و این موضوع یکی از ویژگی های مثبت دستگاه است. در ادامه این مطلب می‌خواهیم به نقد و بررسی Surface Go مایکروسافت بپردازیم و مروری بر نقاط قوت و ضعف اصلی آن داشته باشیم. بنابراین با ما همراه باشید.

خرید مایکروسافت Surface Go

نقد و بررسی Surface Go مایکروسافت : طراحی و ظاهر

یکی از اصلی ترین ویژگی های مثبت تبلت های سری سرفیس مایکروسافت این است که سبک طراحی و ظاهر بسیار زیبا، شیک و چشم نوازی دارند. خوشبختانه Surface Go هم از این قاعده مستثنی نیست و بسیار زیبا و دقیق طراحی شده است و ظاهر چشم‌نوازی را ارائه می‌کند. فریم اصلی و جنس بخش اصلی بدنه این تبلت از فلز (منیزیم) ساخته شده و مقاومت خیلی خوبی در برابر فشار، استرس و حتی خراشیدگی دارد. بنابراین خیلی راحت روی قاب پشت و لبه های بدنه مایکروسافت سرفیس گو خط و خش به وجود نمی‌آید، اما با این حال بهتر است همیشه مراقب دستگاه باشید و از تماس آن با اشیای نوک تیز جلوگیری به عمل آورید. وقتی به قاب پشت تبلت مایکروسافت سرفیس گو نگاه کنید، لوگوی مایکروسافت در لبه زیرین آن جلب توجه می‌کند. لنز دوربین اصلی تبلت هم در لبه فوقانی و وسط قاب پشت آن تعبیه شده و یک نوار تیره رنگ هم در بخش فوقانی قاب پشت دستگاه دیده می‌شود.

لبه زیرین قاب پشت تبلت Surface Go که لوگوی شرکت مایکروسافت هم در آن بخش حک شده قابلیت جداسازی از بدنه اصلی آن و استفاده به عنوان استند را دارد. این بخش از قاب پشت تبلت می‌تواند تا چیزی در حدود 150 درجه باز شود و بدین ترتیب در حالت های مختلف نقش یک استند را برای تبلت ایفاء کند. در بررسی Surface Go مایکروسافت مشخص شد که این استند و سبک طراحی آن واقعا می‌تواند در شرایط مختلف کاربردی عمل کند و استفاده از تبلت را در بهترین شکل ممکن امکانپذیر سازد. مایکروسافت سرفیس گو در حالت عادی (بدون کیبورد) حدود 522 گرم وزن دارد و ابعاد بدنه آن 8.3 در 175 در 245 میلیمتر است. بنابراین این تبلت وزن و ابعاد نسبتا متوسطی دارد. البته سرفیس گو در مقایسه با Surface Pro ابعاد بسیار کوچک تری خواهد داشت و به شکل ساده‌تری هم قابل حمل و نقل خواهد بود.

وقتی از نمای رو به رو به تبلت سرفیس گو نگاه کنید، ویژگی خاصی توجهتان را جلب نمی‌کند. حاشیه های صفحه نمایش تبلت نسبتا ضخیم هستند و دستگاه صفحه نمایشی 10 اینچی دارد که در بخش های بعدی در مورد آن صحبت می‌کنیم. روی صفحه نمایش این تبلت با شیشه گوریلاگلس 3 پوشانده شده اما با این حال توصیه داریم برای محافظت از آن حتما یک لایه گلس ال سی دی را روی آن نصب کنید. در بخش فوقانی پنل جلوی تبلت هم لنز دوربین سلفی آن نصب است که از قابلیت تشخیص چهره دو بعدی پشتیبانی به عمل می‌آورد. نکته بعدی که باید به طور مختصر به آن اشاره کنیم مربوط به اسپیکر های تبلت می‌شود. مایکروسافت Surface Go از دو اسپیکر بهره‌ می‌برد که در دو سمت آن نصب هستند و خوشبختانه کیفیت صدای خروجی مطلوبی دارند.

موضوع مهمی که باید در بررسی Surface Go مایکروسافت به آن اشاره داشته باشیم مربوط به قلم استایلوس و کیبورد اختصاصی آن می‌شود. متاسفانه هیچ یک از این دو مورد به طور پیش فرض و همراه با تبلت ارائه نشده‌اند و برای در اختیار داشتن آن ها باید هزینه مجزایی از سوی خریدار پرداخت شود. جالب تر اینکه کیبورد و قلم استایلوس تبلت قیمت ارزانی هم ندارند و کاربر برای در اختیار داشتن آن ها باید تقریبا 1 میلیون هزینه اضافه کند. این موضوع به عقیده ما یکی از نقاط ضعف تبلت سرفیس گو مایکروسافت است که باید در حین خرید محصول به آن توجه کرد. اما کیفیت کیبورد اختصاصی تبلت و قلم استایلوس آن چطور است؟ از آنجایی که این دو به عنوان لوازم جانبی تبلت عرضه می‌شوند خیلی وارد جزئیات آن ها نخواهیم شد. در بررسی Surface Go مایکروسافت مشخص شد که کیبورد تبلت واقعا عملکرد دقیق، سریع و قدرتمندی دارد. تایپ کردن با کیبورد تبلت واقعا لذت بخش است و در طراحی آن دقت بالایی صرف شده تا حس خوبی در حین تایپ کردن به کاربر منتقل شود.

تاچ پد روی کیبورد تبلت هم بسیار دقیق و حساس عمل می‌کند و در حین استفاده از آن با هیچ مشکلی رو به رو نخواهید شد. شرایط مشابه در مورد قلم استایلوس تبلت هم برقرار است و با این قلم می‌توانید فازی متفاوت از تعامل با تبلت سرفیس گو مایکروسافت را تجربه نمایید. اتصال مابین کیبورد تبلت و بدنه اصلی آن به صورت مگنتیک (آهنربایی) انجام می‌شود و لبه فوقانی کیبورد روی لبه زیرین بدنه تبلت متصل خواهد شد. در لبه های بدنه تبلت هم پورت های اتصال USB Type C، شیار میکرو اس دی (Micro SD) و جک هدفون تعبیه شده‌اند. بنابراین در یک جمع‌بندی کلی از بررسی سبک طراحی و ظاهر تبلت مایکروسافت سرفیس گو می‌توان اینگونه گفت که این تبلت ظاهری بسیار زیبا، شیک و چشم نواز دارد و وقتی آن را در دست می‌گیرید یا به همراه کیبورد آن به استفاده از تبلت می‌پردازید، حس در اختیار داشتن یک تبلت ویندوزی با کیفیت به طور کامل به شما منتقل می‌شود. بنابراین طراحی خوب و ظاهر زیبا یکی از اصلی ترین ویژگی های مثبت مایکروسافت Surface Go هستند و تنها ویژگی منفی آن می‌تواند مربوط به عدم بهره‌مندی از کیبورد و قلم استایلوس در حالت پیش فرض باشد.

نقد و بررسی Surface Go مایکروسافت : صفحه نمایش

در این مرحله از نقد و بررسی Surface Go مایکروسافت در رابطه با صفحه نمایش آن صحبت می‌کنیم. صفحه نمایشی که در این تبلت بکار رفته یک نمایشگر 10 اینچی لمسی و از نوع IPS LCD است که رزولوشن 1800 در 1200 پیکسل را ارائه کرده و بدین ترتیب تراکم پیکسلی آن به چیزی در حدود 216 پیکسل در هر اینچ می‌رسد. مایکروسافت روی صفحه نمایش تبلت را با یک لایه شیشه گوریلاگلس 3 پوشانده اما توصیه می‌کنیم برای محافظت هرچه بیشتر از صفحه نمایش تبلت حتما یک لایه گلس ال سی دی را روی آن نصب کنید. یکی از مسائلی که با نگاه کردن به صفحه نمایش تبلت سرفیس گو خیلی زود متوجه آن خواهید شد مربوط به ضخامت حاشیه های صفحه نمایش دستگاه می‌شود. متاسفانه ضخامت حاشیه های صفحه نمایش تبلت مایکروسافت Surface Go باریک نیست و این موضوع احساس خیلی خوبی را به کاربر منتقل نمی‌کند. مطمئنا اگر حاشیه های صفحه نمایش این تبلت باریک تر در نظر گرفته می‌شدند، دستگاه از نمای رو به رو زیباتر به نظر می‌رسید و حتما می‌توانست ابعاد بدنه آن هم کوچک تر شود.

خوشبختانه وضوح صفحه نمایش تبلت مطلوب است و بدین سبب تماشای فیلم و سریال در آن لذت بخش خواهد بود. کنتراست خوب، شادابی و شارپنس مطلوبی هم توسط صفحه نمایش تبلت ارائه می‌شوند. اما در بررسی Surface Go مایکروسافت مشخص شد که نمایشگر تبلت قدرت خیلی خوبی در تولید روشنایی ندارد و ماکسیمم روشنایی که توسط صفحه نمایش این تبلت قابل ارائه است به چیزی در حدود 225 نیت می‌رسد! این امر سبب می‌شود که در محیط های باز و تحت تابش نور برای استفاده از تبلت سرفیس گو با مقداری مشکل رو به رو شوید و به خوبی و راحتی نتوانید محتوای روی صفحه نمایش تبلت را مشاهده و تفکیک کنید. این موضوع اصلی ترین نقطه ضعفی است که می‌توان آن را به صفحه نمایش تبلت مایکروسافت سرفیس گو نسبت دارد، چون صفحه نمایش این تبلت از نظر سایر ویژگی ها عملکرد و وضعیت کاملا خوب و قابل قبولی دارد.

بنابراین در یک جمع‌بندی کلی از بررسی صفحه نمایش تبلت مایکروسافت سرفیس گو باید گفت که صفحه نمایش آن کیفیت معمولی و متوسطی دارد و مطمئنا اگر حاشیه های آن باریک تر در نظر گرفته می‌شدند، ظاهر تبلت از نمای رو به رو زیباتر و شیک تر به نظر می‌رسید. همچنین قدرت تولید روشنایی صفحه نمایش تبلت هم چندان چنگی به دل نمی‌زند و می‌توانست وضعیت بهتری داشته باشد تا امکان استفاده از تبلت در محیط های باز و تحت تابش نور با کیفیت بهتری میسر شود.

خرید مایکروسافت Surface Go

نقد و بررسی Surface Go مایکروسافت : سیستم عامل و بستر نرم افزاری

سرفیس گو مایکروسافت به طور پیش از نسخه خاص و سبک تری از سیستم عامل ویندوز 10 بهره می‌برد که مایکروسافت آن را ویندوز اس (Windows S) نام گذاری کرده است. این سیستم عامل منجر می‌شود که کاربر فقط بتواند اپلیکیشن ها و برنامه های خاصی را از ویندوز استور (Windows Store) دانلود و روی تبلت نصب کند، اما چرا؟ هدف مایکروسافت از ارائه ویندوز اس در تبلت سرفیس گو چه بوده است؟ مایکروسافت با ارائه این ویژگی در تبلت مذکور سعی داشته کاربران را ملزم به نصب برنامه هایی کند که به طور اختصاصی برای نصب و اجرای در بستر سخت افزاری نه چندان قدرتمند تبلت Surface Go بهینه‌سازی شده‌اند. این مسئله سبب می‌شود تا تبلت تحت فشار قرار نگیرد و بهترین بازده و سرعت عمل را ارائه کند. بنابراین ماهیت و هدف اصلی مایکروسافت در ارائه ویندوز اس تحسین برانگیز و توجیه‌پذیر است، اما طبیعتا ممکن است خیلی از کاربران چندان علاقه‌ای به این بستر نرم افزاری نداشته باشند چون ویندوز S منجر به ایجاد محدودیت های زیادی می‌شود و کاربر را ملزم به بکارگیری برنامه های خاصی می‌کند و وی را از بکارگیری برنامه های دیگر محروم می‌سازد.

به عنوان مثال به واسطه نصب و اجرا بودن ویندوز S در تبلت سرفیس گو شما فقط می‌توانید از مرورگر مایکروسافت اج (Microsoft Edge) استفاده کنید و امکان نصب مرورگرهای محبوب دیگر مثل گوگل کروم (Google Chrome)، فایرفاکس (Firefox) و غیره را نخواهید داشت. بنابراین اگرچه هدف اصلی از ارائه ویندوز S هدفی تحسین برانگیز بوده اما به نظر نمی‌رسد که همه کاربران از این موضوع استقبال کنند و احتمالا ویندوز S و محدودیت های آن برای شما هم آزاردهنده خواهد بود. خوشبختانه در بررسی Surface Go مشخص شد که مایکروسافت راه حل ساده‌ای را برای خلاص شدن از محدودیت های ویندوز S ارائه کرده است. بدین منظور شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه اضافه‌ای، سیستم عامل تبلت خود را به ویندوز 10 نرمال آپگرید کنید و تمام محدودیت های ویندوز S را از روی آن برداشته و بدون مشکل قادر به استفاده از تبلت و بستر نرم افزاری آن باشید.

استفاده از بستر نرم افزاری تبلت مایکروسافت Surface Go در دو حالت مختلف دسکتاپ مانند (Desktop Mode) و همچنین تبلت مانند (Tablet Mode) امکانپذیر است. در حالت دسکتاپ مانند (Desktop Mode) شما با رابطی شبیه به رابط کامپیوترها و لپ تاپ های مجهز به ویندوزی رو به رو می‌شوید و از طریق صفحه نمایش لمسی تبلت یا تاچ پد کیبورد می‌توانید با تبلت در تعامل باشید اما در حالت تبلت مانند (Tablet Mode) حالتی اختصاصی در رابط تبلت اجرا خواهد شد که تقریبا تجربه‌ای مثل تعامل با بستر نرم افزاری تبلت های اندرویدی یا آی او اسی را ارائه می‌کند. در این حالت تمام اپلیکیشن های تبلت به صورت لیست در صفحه اصلی (Tile) ویندوز 10 نمایش داده می‌شوند. انتخاب هر یک از این دو حالت مذکور از طریق منوی تنظیمات سریع تبلت امکانپذیر خواهد بود. خوشبختانه عملکرد بستر نرم افزاری تبلت سرفیس پرو مایکروسافت چه در حالتی که از ویندوزی S بهره‌مند باشد و چه در حالتی که آپگرید ویندوز روی آن انجام گیرد و حالت های دسکتاپ یا تبلت مد در آن اجرا شوند کاملا خوب، روان و قابل قبول است. اگر به دنبال خرید یک تبلت ویندوزی با بستر نرم افزاری قوی و روان و قیمت مناسب هستید، مطمئنا سرفیس گو یکی از بهترین گزینه های خرید پیش رویتان خواهد بود.

نقد و بررسی Surface Go مایکروسافت : پردازنده، رم و حافظه داخلی

بستر سخت افزاری تبلت مایکروسافت سرفیس گو خیلی قدرتمند نیست و یکی از اصلی ترین دلایلی که سبب شده قیمت تبلت کاهش یابد همین است. تراشه Intel Pentium 4415Y در این تبلت بکار رفته که یک پردازنده مرکزی دو هسته‌ای با فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتزی دارد. این تراشه طی فرآیند 14 نانومتری تولید شده و یک تراشه نسبتا بهینه است. پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics 615 هم در تراشه مذکور وظیفه تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی را بر عهده دارد. اما تبلت سرفیس گو مایکروسافت از نظر ظرفیت رم و حافظه داخلی شامل نسخه های مختلفی می‌شود. رم این تبلت می‌تواند ظرفیت های 4 و 8 گیگابایتی داشته و حافظه داخلی آن هم می‌تواند 64 یا 128 گیگابایتی را ارائه کند. لازم به ذکر است که هر دو نسخه تبلت از اتصال رم میکرو اس دی برای افزایش فضای ذخیره سازی اطلاعات دستگاه پشتیبانی می‌کنند. نسخه‌ای از تبلت که ما در بررسی Surface Go مایکروسافت در اختیار داشتیم نسخه مجهز به رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی (نسخه پایه) آن بود.

در بررسی Surface Go مایکروسافت مشخص شد که این تبلت هیچ مشکلی در اجرای برنامه های عادی مثل مرورگرها، سری برنامه های مایکروسافت آفیس، فتوشاپ و غیره ندارد. وبگردی و تماشای ویدئو در یوتیوب یا استفاده از برنامه فتوشاپ در این تبلت بدون کوچک ترین مشکل امکانپذیر هستند و هیچ لگ و تاخیری در عملکرد تبلت به وجود نمی‌آورند. حتی نصب و اجرای خیلی از بازی های معمولی و سبک مایکروسافت استور هم در تبلت بدون کوچک ترین مشکل انجام خواهد شد اما نباید انتظار داشته باشید که بازی های سنگین تر و با گرافیک بیشتر روی تبلت مایکروسافت Surface Go قابل نصب باشند.

عموما تبلت های ویندوزی و دو منظوره تبلت هایی نیستند که با هدف رفع نیازهای گیمر ها طراحی و تولید شده باشند و هدف اصلی تولید آن ها رفع نیازهای افرادی است که بنا به شرایط کاری باید در هر محیط و هر شرایط به تبلت ویندوزی دسترسی داشته باشند. پس مطمئن باشید تبلت سرفیس گو توانایی اجرای بازی های سنگین و گرافیکی مثل پابجی (PUBG) یا فورتنایت (Fortnite) را ندارد و نباید هم انتظار داشت که این بازی ها روی تبلت مذکور قابل اجرا باشند. در یک جمع‌بندی کلی باید گفت که قدرت عملکرد تبلت مایکروسافت سرفیس گو با توجه به قیمت دستگاه مطلوب است و برای انجام کارهای روزمره و بیزینسی از طریق این تبلت با هیچ مشکلی رو به رو نمی‌شوید.

نقد و بررسی Surface Go مایکروسافت : دوربین

عموما افرادی که به دنبال خرید تبلت های دو منظوره یا هیبریدی هستند خیلی به کیفیت دوربین تبلت اهمیت نمی‌دهند. به همین خاطر شرکت های سازنده این نوع تبلت ها هم با در نظر گرفتن این مسئله، محصولات خود را به دوربین قدرتمندی مجهز نمی‌کنند. تبلت سرفیس گو مایکروسافت هم از این قاعده مستثنی نیست. دوربین اصلی این تبلت از یک لنز 8 مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی آن هم از یک لنز 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. کیفیت عملکرد دوربین اصلی و سلفی این تبلت با توجه به ماهیتی که دستگاه دارد مطلوب است و با آن ها می‌توانید عکس های یادگاری خوب و قابل قبولی ضبط کنید، اما انتظار نداشته باشید که دوربین اصلی و سلفی تبلت کیفیتی در حد کیفیت دوربین گوشی های هم رده قیمتی Surface Go را ارائه کنند.

نقد و بررسی Surface Go مایکروسافت : باتری و شارژدهی

در آخرین مرحله نقد و بررسی Surface Go مایکروسافت در رابطه با باتری این تبلت و توان شارژدهی آن صحبت می‌کنیم. باتری که برای تامین انرژی مورد نیاز این تبلت بکار رفته ظرفیتی در حدود 3410 میلی آمپر ساعت دارد و توانی در حدود 26.12 وات ساعت را ارائه می‌کند. شاید تصور کنید که ظرفیت باتری این تبلت برای تامین انرژی مورد نیازش کافی نیست، اما جالب است بدانید که اینطور نخواهد بود و در صورتی که یک کاربر عادی باشید و از تبلت به مقدار متعادلی استفاده کنید، شارژدهی بسیار خوبی از باتری آن دریافت خواهید کرد. در اینگونه شرایط با یک مرتبه شارژ باتری تبلت تقریبا یک روز کامل می‌توانید از آن استفاده کنید. طبیعتا اگر مقدار استفاده شما از تبلت زیادتر از حالت عادی باشد، شارژ باتری آن هم زودتر خالی می‌شود. بنابراین به طور کلی باید گفت که قدرت شارژدهی باتری تبلت مایکروسافت سرفیس گو خوب و قابل قبول است. سرعت شارژ مجدد باتری تبلت هم وضعیت خوبی دارد و باتری آن تقریبا ظرف 2 ساعت فول شارژ می‌شود.

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به نقد و بررسی Surface Go مایکروسافت پرداختیم. این تبلت ویندوزی دو منظوره از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار بوده و قدرت عملکرد مطلوبی هم دارد. اگر می‌خواهید با صرف هزینه‌ای کم یک تبلت ویندوزی از سری تبلت های سرفیس مایکروسافت را در اختیار داشته باشید، مطمئنا Surface Go بهترین گزینه خرید پیش رویتان خواهد بود. فراموش نکنید کیبورد و قلم استایلوس این تبلت به همراه آن عرضه نمی‌شوند و باید به عنوان لوازم جانبی خریداری شوند. در بخش زیر نقاط قوت و ضعف تبلت مایکروسافت سرفیس گو را در دو دسته‌بندی مختلف خدمتتان ارائه کرده‌ایم.

خرید مایکروسافت Surface Go

نقاط قوت:

  • طراحی زیبا ، شیک و با کیفیت
  • کیفیت عالی کیبورد و قلم استایلوس
  • بستر نرم افزاری روان (به ویژه در حالت فعال بودن ویندوز S)
  • قدرت عملکرد مطلوب
  • شارژدهی خوب باتری
  • قیمت مناسب (نسبت به دیگر تبلت های سری سرفیس مایکروسافت)

نقاط ضعف:

  • عدم ارائه پیش فرض کیبورد و قلم استایلوس به همراه دستگاه
  • روشنایی نه چندان خوب صفحه نمایش
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار