گوشی موبایل

راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون؛ مدل‌های خوش‌قیمت و کاربرپسند

شیائومی به عنوان یکی از برندهای پرطرفدار و محبوب در دنیای تکنولوژی، با گوشی‌های هوشمند خود موفق به جذب توجه کاربران و علاقه‌مندان به فناوری شده است. اما با وجود تنوع بسیار زیاد گوشی‌های شیائومی، انتخاب بهترین گوشی با توجه به نیازها و بودجه می‌تواند چالش برانگیز باشد. اگر شما از علاقه مندان به محصولات این برند هستید و بودجه‌ی محدودی را نیز برای خرید یک گوشی هوشمند اقتصادی برای خود در نظر گرفته‌اید، با دیچی اطلس در راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون همراه شوید تا چند محصول بسیار خوش‌قیمت و در عین حال پرقابلیت از این برند خوش‌سابقه بازار را به شما معرفی و آن‌ها را مورد بررسی کوتاه قرار دهیم.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 5G

 

اگر برای انجام کارهای سنگین و اجرای بازی‌های به‌روز دنیا به دنبال خرید بهترین گوشی شیائومی با بودجه‌ی تا ۱۰ میلیون تومان در بازار هستید، پوکو X5 با ویژگی‌های بسیار جذابی که در این رنج قیمتی به شما ارائه می‌دهد، تجربه‌ی خرید بسیار خوبی را برای شما به همراه می‌آورد. این گوشی هوشمند میان‌رده که تقریباً یک سال از زمان ورودش به بازار می‌گذارد، همچنان فروش خوبی را تجربه می‌کند و در بین کاربران یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های خرید با این بودجه به شمار می‌رود. گوشی هوشمند پوکو X5 از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از جنس Super AMOLED بهره می‌برد که محتوای تصویری را با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل به کاربران نشان می‌دهد و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی تصویر ۱۲۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند که این آمار و ارقام برای یک گوشی میان‌رده بسیار خوب تلقی می‌شود.

پوکو پردازنده‌ی شش نانومتری اسنپدراگون ۶۹۵ ۵G را به عنوان مغز متفکر این گوشی هوشمند مورد استفاده قرار داده که با همراهی Adreno 619 به عنوان پردازنده‌ی گرافیکی، به راحتی می‌تواند کاربران را در اجرای روان و بدون لگ‌وباگ جدیدترین اپ‌ها و بازی‌های دنیا همراهی کند. ۸ یا ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز این پردازنده را همراهی می‌کنند تا دست کاربران برای انتخاب کانفینگ متناسب با نیاز خود باز باشد. سیستم دوربین این گوشی هوشمند شیائومی از سه سنسور ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیسلی ماکرو نیز بهره می‌برد که به طور کلی عملکرد مناسبی دارد و عکس‌های باکیفیتی می‌توانید با این سیستم دوربین به ثبت برسانید. همچنین نباید دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی را از قلم انداخت. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز با پشتیبانی از سرعت شارژ ۳۳ واتی در عرض یک ساعت به طور کامل شارژ می‌شود.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G

 

شیائومی گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ پرو خود را در سال ۲۰۲۲ روانه‌ی بازار کرد. اگرچه حدود دو سال از زمان عرضه‌ی این محصول به بازار می‌گذرد، اما این گوشی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای آن دسته از کاربرانی باشد که نیازمند یک سیستم دوربین خوب در این رده قیمتی هستند. این گوشی که شاید بتوان آن را به عنوان بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین تا بودجه‌ی ۱۰ میلیون تومان در بازار معرفی کرد، مجهز به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از جنس Super AMOLED است و ویژگی‌های بسیار خوبی دیگری نظیر پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت و گوریلا گلس کورنینگ ۵ را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. بدنه‌ی این گوشی همچنین به لطف پشتیبانی از IP53، در برابر پاشش آب و خاک مقاومت خوبی دارد. بدنه‌ی پشتی این گوشی نیز از شیشه تولید شده است.

قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند تراشه‌ی دوازده نانومتری هلیو G96 مدیاتک است که همراه با پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G57 MC2 به پردازش تصاویر می‌پردازد. کاربران می‌توانند از بین ۶ یا ۸ یا ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. البته امکان استفاده از کارت حافظه میکرو SD نیز برای کاربران این گوشی وجود دارد. پنل پشتی این گوشی میزبان یک سیستم دوربین چهارگانه متشکل از سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان است که در مجموع کیفیت مناسبی را ارائه می‌دهند. دوربین سلفی این گوشی نیز با وضوح ۱۶ مگاپیکسلی به عکاسی می‌پردازد. ردمی نوت ۱۱ پرو مجهز به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با شارژ ۶۷ واتی درون جعبه، در عرض ۱۵ دقیقه حدود ۵۱ درصد شارژ می‌شود.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M6 Pro

 

شیائومی اخیراً از گوشی هوشمند جدید پوکو M6 پرو در بازار رونمایی کرده و به لطف ویژگی‌های بسیار خوبی که این گوشی دارد، شاید بتوان آن را بهترین گوشی جدید شیائومی برای انجام کارهای سنگین و اجرای بازی‌ها با بودجه‌ی تا ۱۰ میلیون تومان به کاربران معرفی کرد. این گوشی هوشمند جدید پوکو از یک نمایشگر AMOLED با اندازه‌ی ۶.۶۷ اینچی بهره می‌برد که تصاویر را با رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی تصویر بسیار خوب ۱۳۰۰ نیتی نیز پشتیبانی می‌کند. به این ویژگی‌های خوب باید گواهی بدنه‌ی ضد آب و ضد گرد و غبار IP54، شیشه محافظ گوریلا گلس کورنینگ ۵ و وزن بسیار سبک ۱۷۹ گرمی را نیز اضافه کرد که ارزش خرید این محصول را بسیار بالا برده است.

غول چینی دنیای فناوری پردازنده‌ی جدید هلیو G99 اولترا را به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند مورد استفاده قرار داده که با همراهی Mali-G57 MC2 به عنوان پردازنده‌ی گرافیکی، از عهده‌ی اجرای همه‌ی اپلیکیشن‌ها و بازی‌های روز دنیا با گرافیک متوسط تا حد بسیار خوبی بر می‌آید. کاربران می‌توانند از بین ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. سیستم‌عامل اندروید ۱۳ به همراه رابط کاربری MIUI 14 نیز روی این گوشی به صورت پیش‌فرض نصب شده و به رابط کاربری جدید شیائومی یعنی HyperOS نیز به‌روزرسانی خواهد شد. سنسور اصلی دوربین این گوشی ۶۴ مگاپیکسلی است و در کنار آن سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز دیده می‌شود. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز با پشتیبانی از سرعت شارژ ۶۷ واتی در عرض ۴۵ دقیقه گوشی شما را به طور کامل شارژ می‌کند که این آمار بسیار خوب است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 5G

 

گوشی‌های سری ردمی نوت شیائومی تعادل بسیار خوبی در قیمت و عملکرد سخت‌افزاری دارند و همین نیز دلیل محبوبیت آن‌هاست. ردمی نوت ۱۲ ۵G در حدود یک سال پیش به کاربران معرفی شده و به لطف ویژگی‌های جذابش می‌تواند یکی از گزینه‌های وسوسه برانگیز در راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان دیجی کالا مگ باشد. بدنه‌ی این گوشی هوشمند گواهی ضد آب و ضد گرد و غبار IP53 را دارد و سنگینی وزن آن نیز به حدود ۱۸۸ گرم می‌رسد. شیائومی برای این گوشی هوشمند خود از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از جنس AMOLED استفاده کرده که حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت، رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برای کاربران به همراه می‌آورد. گوریلا گلس کورنینگ ۳ نیز از این نمایشگر محافظت می‌کند.

ردمی نوت ۱۲ ۵G به عنوان قلب تپنده‌ از پردازنده ۶ نانومتری اسنپدراگون ۴ نسل ۱ استفاده کرده که ۴ یا ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن را در امر پردازش یاری می‌کنند. به لطف این پردازنده شما می‌توانید بازی‌های سنگین و اپ‌های روز دنیا را با گرافیک متوسط بدون مشکل خاصی اجرا کنید. این گوشی از درگاه کارت حافظه‌ی میکرو SD نیز برای افزایش فضای ذخیره‌سازی نیز بهره می‌برد. در پنل پشتی این گوشی هوشمند شیائومی یک سیستم دوربین سه‌گانه متشکل از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکروی ۲ مگاپیکسلی نیز دیده می‌شود که عملکرد در مجموع خوبی دارند. همچنین باید به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی نیز اشاره کنیم. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز با پشتیبانی از سرعت شارژر ۳۳ واتی در مدت ۲۲ دقیقه حدود ۵۰ درصد شارژ می‌شود.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro Plus 5G

 

اگر در بازار گوشی‌های هوشمند به دنبال خرید بهترین گوشی شیائومی از نظر ویژگی‌های فیلم‌برداری با بودجه‌ی تا ۱۰ میلیون تومان هستید، ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس به هیچ عنوان شما را از خریدتان پشیمان نخواهد کرد. این گوشی هوشمند جذاب اگرچه حدود سه سال از زمان عرضه‌اش به بازار گوشی‌های هوشمند می‌گذرد، اما همچنان محبوبیت خاصی میان کاربران دارد و با رضایت حدود ۹۴ درصدی آن‌ها نیز همراه شده است. این گوشی هوشمند مجهز به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از جنس Super AMOLED است که رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی دارد، از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی تصویر ۱۲۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند و گواهی ضد آب و ضد گرد و غبار IP53 به همراه محافظ نمایشگر گوریلا گلس کورنینگ نیز دارد تا مجموعه‌ی کاملی در این زمینه باشد.

پردازنده‌ی ۶ نانومتری Dimensity 920 مدیاتک در این گوشی به عنوان قلب تپنده به انجام وظیفه می‌پردازد که پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G68 MC4 نیز او را در این امر همراهی می‌کند. همچنین باید به ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی نیز اشاره کنیم که برای کاربران در دسترس قرار دارد. این محصول از یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی قادر است با کیفیت ۴K با حداکثر سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه به ضبط ویدیوها بپردازد. دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز ۱۶ مگاپیکسلی است و بلندگوهای استریو نیز دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این گوشی در نظر گرفته شده که با پشتیبانی از سرعت شارژ بی‌نظیر ۱۲۰ واتی در عرض ۱۵ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود و این واقعا ویژگی بسیار جذابی در این گوشی محسوب می‌شود.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 4G

 

شیائومی از گوشی هوشمند جدید ردمی نوت ۱۳ خود در اوایل سال ۲۰۲۴ رونمایی کرد و این گوشی هوشمند با توجه به اینکه قیمت بسیار خوبی دارد و امکانات کاربرپسندی را نیز ارائه می‌دهد، با استقبال بسیار خوب کاربران مواجه شده و حدود ۸۵ درصد از خریدارانش نیز در دیجی کالا، خرید آن را به سایر کاربران نیز پیشنهاد کرده‌اند. این گوشی هوشمند جدید شیائومی همانند سایر گوشی‌های معرفی شده از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از جنس AMOLED بهره می‌برد، تصاویر را با رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. اگر قصد خرید بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان با نرخ روشنایی نمایشگر خیره‌کننده را دارید، این گوشی از حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیتی بهره می‌برد که در این رنج قیمتی بسیار عالی است. همچنین باید به پشتیبانی بدنه‌ی این گوشی از گواهی ضد آب و ضد گرد و غبار IP54 نیز اشاره کرد.

شیائومی از تراشه‌ی ۶ نانومتری اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند میان‌رده بهره برده که با همراهی پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 610، به طور کلی می‌تواند از پس انجام کارهای روزمره و حتی سنگین مثل اجرای بازی‌های روز دنیا با گرافیک متوسط به خوبی بر بیاید. این گوشی را ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم همراهی می‌کنند که بسته به نیاز کاربران در دسترس قرار دارند. در پنل پشتی این گوشی هوشمند یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه یک سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی نیز دیده می‌شود که تصاویر باکیفیتی را برای شما ثبت می‌کنند. همچنین نباید دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی را از قلم انداخت. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی Redmi Note 13 4G نیز با شارژر ۳۳ وات درون جعبه در عرض مدت ۷۰ دقیقه از صفر تا صد به طور کامل شارژ می‌شود.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12S

 

اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند خوش‌قیمت در عین حال کارآمد با ویژگی‌های مناسب در راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون دیجی کالا مگ هستید، پیشنهاد ما به شما ردمی نوت ۱۲S است که اگرچه یک سال از زمان عرضه‌اش به بازار می‌گذرد، اما همچنان فروش بسیار خوبی در بازار دارد و حدود ۸۹ درصد از خریداران آن در دیجی کالا نیز خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد کرده‌اند. این گوشی هوشمند جذاب شیائومی مجهز به یک نمایشگر ۶.۴۳ اینچی از جنس AMOLED است که حداکثر روشنایی تصویر ۱۰۰۰ نیت، رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و رفرش ریت ۹۰ هرتزی را به کاربران ارائه می‌دهد. سیستم‌عامل اندروید ۱۳ به همراه رابط کاربری MIUI 14 روی این گوشی هوشمند شیائومی به صورت پیش‌فرض نصب شده که دو به‌روزرسانی بزرگ را نیز دریافت می‌کند.

شیائومی به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند خود از پردازنده‌ی ۱۲ نانومتری هلیو G96 مدیاتک استفاده کرده که در گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو نیز شاهد استفاده از این پردازنده بوده‌ایم. این تراشه همراه با پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G57 MC2 به پردازش تصاویر می‌پردازد. کاربران می‌توانند از بین ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۶۴ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. البته کاربران می‌توانند با استفاده کارت حافظه‌ی میکرو SD فضای ذخیره‌سازی این گوشی هوشمند را نیز افزایش دهند. سنسور دوربین اصلی این گوشی، یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی است که در کنار آن سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز دیده می‌شود. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی نیز عملکرد خوبی دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ردمی نوت ۱۲S نیز با پشتیبانی از سرعت شارژ ۳۳ واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می‌شود.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 12

 

در ادامه‌ی راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان دیجی کالا مگ، به معرفی یک سری از گوشی‌ها می‌پردازیم که در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، قیمت مقرون به‌صرفه‌ای هم دارند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به گوشی ردمی ۱۲ اشاره کرد. این گوشی هوشمند مجهز به یک نمایشگر ۶.۷۹ اینچی از جنس LCD IPS است که از رفرش ریت ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و محتواهای تصویری را با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۶۰ پیکسل به کاربران ارائه می‌کند. حداکثر روشنایی این نمایشگر به ۵۰۰ نیت می‌رسد که برای یک گوشی هوشمند در این رده قیمتی قابل قبول است. همچنین این گوشی هوشمند قیمت‌مناسب از گواهی مقاومت در برابر پاشش آب و گرد و غبار IP53 نیز پشتیبانی می‌کند. سیستم‌عامل اندروید ۱۳ به همراه رابط کاربری MIUI 14 روی این گوشی هوشمند شیائومی به صورت پیش‌فرض نصب شده است.

پردازنده‌ی ۱۲ نانومتری هلیو G88 مدیاتک به عنوان مغز متفکر این گوشی هوشمند شیائومی در نظر گرفته شده که به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 برای انجام دادن کارهای روزمره گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌رود، اما نباید توقع چندان زیادی از این محصول داشته باشید. این گوشی هوشمند با کانفینگ ۲ یا ۴ یا ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم به همراه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای انتخاب کاربران در دسترس قرار دارد. البته امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی این گوشی نیز با کارت حافظه میکرو SD وجود دارد. ردمی ۱۲ از یک سیستم دوربین متشکل از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکروی ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی‌اش نیز در پنل جلویی قرار دارد. انرژی این گوشی از جانب باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که با شارژر درون جعبه‌ی ۱۸ واتی شارژ می‌شود.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5

 

اگر به دنبال خرید بهترین گوشی اقتصادی گیمینگ شیائومی با بودجه‌ی تا ۱۰ میلیون تومان در بازار هستید، از انتخاب پوکو M5 با ویژگی‌های خوبی که دارد در این رنج قیمتی به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد. این گوشی هوشمند مجهز به یک نمایشگر ۶.۵۸ اینچی از جنس IPS LCD است که از رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل، رفرش ریت ۹۰ هرتزی و حداکثر روشنایی تصویر ۵۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند.

پردازنده‌ی ۶ نانومتری هلیو G99 مدیاتک وظیفه‌ی تأمین قدرت این گوشی را بر عهده دارد که به کمک Mali-G57 MC2، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی از پس انجام بازی‌های سنگین با گرافیک متوسط و پایین به طور مناسبی بر می‌آید. سنسور اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی است و دو سنسور دو مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان در این گوشی به انجام وظیفه می‌پردازند. دوربین سلفی این گوشی ۵ مگاپیکسلی است و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز با شارژر ۱۸ واتی شارژ می‌شود.

 

منبع: دیجی اطلس

سوالات متداول
بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون کدام است؟
گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 5G
بهترین گوشی شیائومی برای عکاسی تا ۱۰ میلیون تومان کدام است؟
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G
بهترین گوشی شیائومی برای فیلم‌برداری تا ۱۰ میلیون تومان کدام است؟
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro Plus 5G
بهترین گوشی اقتصادی شیائومی برای بازی تا ۱۰ میلیون تومان کدام است؟
گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5
بهترین گوشی شیائومی برای بازی تا ۱۰ میلیون تومان کدام است؟
Poco M6 پرو
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار