لوازم جانبی کالای دیجیتال

کدام پرینتر همه کاره (پرینت، اسکن، کپی و فکس) را بخریم؟

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

چاپگرهای همه کاره با ارائه قابلیت هایی فراتر از چاپ، به کپی، اسکن و نمابر می پردازند می توانند به کسب و کارها در صرفه جویی در هزینه، فضا و همچنین بهبود گردش کار کمک کنند. چنین محصولاتی نه تنها به اندازه کافی قوی است که می تواند نیازهای چاپی برای مصارف ادارای و … را تأمین کند، بلکه به شما امکان می دهد اسناد را کپی، اسکن، ایمیل و نمابر نمایید. انتخاب بهترین چاپگر همه کاره ممکن است مشکل باشد، زیرا آنها چندین کار را به طور همزمان انجام می دهند و موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفت. پس ابتدا اطمینان حاصل کنید که از تمام ویژگی های اصلی مورد نیاز شما برخوردار است.

پرینترهای همه کاره نه تنها چاپ سریع و با کیفیت بالا را ارائه می دهند، بلکه دارای قابلیت های مختلف و عالی، در کنار هزینه پایین برای هر صفحه هستند. امکاناتی مانند Wi-Fi Direct، چاپ از طریق تلفن یا لپ تاپ را آسان می کند و برعکس کردن خودکار به شما امکان می دهد بدون نیاز به ورق زدن صفحات، صفحه ها را پشت و رو چاپ کنید. اگر به دنبال تهیه یک چاپگر همه کاره که همزمان از قابلیت های پرینت، اسکن، کپی و فکس پشتیبانی کرده و مناسب برای مصارف اداری و حتی خانگی بوده، می باشید، در ادامه این مطلب در معرفی و بررسی این محصولات با تیم کلاغه همراه باشید. همچنین در این نوشته تضمین می شود، هر محصولی که در این لیست گنجانده شده، در تمام کارهایی که برای آن ساخته شده، عالی عمل نماید.

پرینتر چند کاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M127fw

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  •  کیفیت و سرعت چاپ مناسب
  • اتصال و راه اندازی راحت و آسان
  • طراحی زیبا و جمع و جور
  •  اسکنر با قابلیت ADF
  • پشتیبانی از شبکه بی سیم WIFI
  • دارای نمایشگر LCD رنگی

نقاط ضعف

  • قیمت بالا

چاپگر لیزر تک رنگ HP LaserJet Pro MFP M127fw می تواند به راحتی به عنوان یک چاپگر چند منظوره برای مصارف شخصی یا به عنوان یک چاپگر مشترک برای یک دفتر اداری-تجاری عمل نماید. این محصول در ابعاد ۳۰۹ ×۴۲۰ × ۳۷۹ میلی ‌متر و وزن ۱۱٫۵ کیلوگرم، با اندازه سایز چاپ A4، از ظرفیت سینی ۱۵۰ برگ برای کاغذ و ۳۵ برگ برای ADF بهره می برد. این پرینتر با نوع چاپ تک رنگ و سرعت چاپ ۲۱ برگ در دقیقه، رزولوشن چاپی برابر با ۶۰۰ dpi دارد.

این محصول با نوع اسکن Flatbed و  ADF می تواند با رزولوشن ۱۲۰۰ dpi و با سرعت چاپ رنگی ۵ برگ در دقیقه و سیاه و سفید ۷ برگ در دقیقه، اسناد، مدارک و عکس ها را اسکن نماید. این پرینتر چند کاره با رزولوشن کپی ۶۰۰ dpi، و بزرگنمایی ۲۵ تا ۴۰۰ درصد و قابلیت، در هر دقیقه توانایی کپی ۲۰ برگ را دارا است. این محصول بدون گوشی تلفن مجزا و با شماره گیر خودکار، قابلیت ارسال فکس با حافظه ۵۰۰ برگ و سرعت ۳ ثانیه برای هر برگ دارا است.

از دیگر قابلیت های این محصول می توان به توان کار ماهانه ۸۰۰۰ برگ، حافظه پرینتر ۱۲۸ مگابایت، کارتریجHP 83A Black LaserJet، کارکرد کارتریج مشکی ۱۵۰۰ برگ، صفحه نمایش LCD لمسی ۳ اینچی، پورت USB 2.0، پورت Ethernet، شبکه بی سیم Wi-Fi، تکنولوژی AirPrint شرکت اپل و HP ePrint و قابلیت اسکن به ایمیل اشاره نمود.

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w با گوشی اورجینال

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • کیفیت و سرعت چاپ مناسب
  • اتصال و راه اندازی راحت و آسان
  •  طراحی زیبا و جمع و جور
  • اسکنر با قابلیت OCR و ADF
  • پشتیبانی از شبکه بی سیم WIFI
  •  دارای نمایشگر LCD سیاه و سفید

نقاط ضعف

  • قیمت بالا

پرینتر کانن مدل i-Sensys MF237w، محصولی در ابعاد ۳۶۰ ×۳۷۱ × ۳۹۰ میلی ‌متر و وزن ۱۱٫۴ کیلوگرم، یک چاپگر لیزری مونو تحت شبکه، برای هر آنچه دفتر کوچک احتیاج دارد ساخته شده است: چاپ، کپی، اسکن و فکس که قابلیت اتصال به رایانه های شخصی، تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی را دارا است. این محصول با سایز چاپ A4، از ظرفیت سینی ۲۵۰ برگ و ظرفیت ADF 35 برگ بهره می برد. این چاپگر همه کاره با توان کار ماهانه ۱۵۰۰۰ صفحه و حافظه ۲۵۶ مگابایت، با سرعت چاپ سیاه و سفید حداکثر ۲۳ برگ در دقیقه و رزولوشن چاپ ۶۰۰ dpi عمل می نماید.

اسکنر این محصول با رزولوشن اپتیکال ۶۰۰ dpi و قابلیت تشخیص متن OCR، در هر دقیقه توانایی اسکن ۲۰ صفحه سیاه ‌و سفید و ۱۵ صفحه رنگی را دارا می باشد. این پرینتر چند کاره با رزولوشن کپی ۶۰۰ dpi، و بزرگنمایی ۲۵ تا ۴۰۰ درصد و قابلیت Memory sort، در هر دقیقه توانایی کپی ۲۳ صفحه را دارا است. این محصول با بهره گیری از یک گوشی تلفن با شماره گیر خودکار، قابلیت ارسال فکس با حافظه ۲۵۶ برگ و سرعت ۳ ثانیه برای هر برگ دارا است.

از دیگر قابلیت های این محصول می توان به نوع کارتریج Cartridge 737، کارکرد کارتریج مشکی ۲۴۰۰ صفحه، صفحه نمایش LCD لمسی ۶ خطی سیاه و سفید، پورت USB 2.0، پورت Ethernet و اتصال مستقیم بی‌سیم اشاره نمود.

پرینتر لیزری چندکاره سامسونگ مدل Xpress M2070FW

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • کیفیت و سرعت چاپ مناسب
  • اتصال و راه اندازی راحت و آسان
  • طراحی زیبا و جمع و جور
  •  اسکنر با قابلیت ADF
  • پشتیبانی از شبکه بی سیم WIFI
  • دارای نمایشگر LCD

نقاط ضعف

  • قیمت بالا

پرینتر لیزری چندکاره سامسونگ مدل Xpress M2070FW، محصولی با ابعاد ۳۰۸٫۷ × ۳۵۹٫۶ × ۴۰۶ میلی ‌متر و وزن ۸٫۵۵ کیلوگرم، می تواند چاپ، اسکن، کپی و نمابر را انجام دهد و همچنین قابلیت چاپ توسط تلفن همراه و تبلت را از طریق NFC تا چاپ از طریق cloud ارائه می دهد. این محصول با سایز چاپ A4، از ظرفیت سینی ۱۵۰ برگ و ظرفیت ADF 45 برگ بهره می برد. این چاپگر همه کاره با توان کار ماهانه ۱۰۰۰۰ صفحه و پردازنده ۶۰۰ مگاهرتز، حافظه ۱۲۸ مگابایت، با سرعت چاپ سیاه و سفید حداکثر ۲۳ برگ در دقیقه و رزولوشن چاپ ۱۲۰۰ dpi عمل می نماید.

اسکنر این محصول با رزولوشن اپتیکال ۱۲۰۰ dpi می تواند از اسناد و مدارک شما اسکن تهیه نماید. این پرینتر چند کاره با رزولوشن کپی ۶۰۰ dpi، و بزرگنمایی ۲۵ تا ۴۰۰ درصد و قابلیت Memory sort (کپی چند صفحه روی یک برگ)، در هر دقیقه توانایی ۲۰ عدد کپی در دقیقه و کاغذ نامه ۲۱ کپی در دقیقه را دارا است. این محصول بدون گوشی تلفن مجزا، با شماره گیر خودکار، رزولوشن ۳۰۰ dpi، قابلیت ارسال پیام به چند گیرنده به صورت همزمان، ارسال پیام با تاخیر، ارسال پیام با اولویت بالا، دریافت امن، Fax Forwarding و با حافظه ۵۰۰ برگ و سرعت ۳۳٫۶ کیلوبایت بر ثانیه دارا است.

از دیگر قابلیت های این محصول می توان به کارکرد کارتریج مشکی ۱۰۰۰ صفحه، صفحه نمایش LCD لمسی خطی سیاه و سفید، پورت USB 2.0، پورت Ethernet و اتصال مستقیم بی‌سیم، حالت اقتصادی و چاپ از طریق موبایل اشاره نمود.

جمع بندی

در هنگام خرید چنین محصولاتی، مطابق با نوع نیاز خود می بایست به نکاتی همچون نوع کسب و کار و میزان استفاده از پرینتر، کیفیت ساخت و عمر مفید، سرعت چاپ، جوهری یا لیزری بودن، نوع پرینتر (پرینتر رنگی یا سیاه و سفید)، هزینه‌های نگهداری، رزولوشن چاپ و اسکن و فکس، ظرفیت چاپ، نوع اتصال و حداکثر سایز کاغذ قابل چاپ دقت نمایید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار