لوازم جانبی کالای دیجیتال

کدام رینگ لایت مناسب برای عکاسی را بخریم؟

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

بهترین رینگ لایت ها یا نور ثابت، محصولی ایده آل برای بهبود نتیجه نهایی حاصل از تماس های ویدیویی، ویدیو بلاگرها، مصاحبه های کاری، جلسات و حتی عکس های سلفی شما هستند. به طوریکه می توان گفت رینگ لایت ها ممکن است همه کاره ترین و مفیدترین چراغ هایی باشد که تا به امروز خریداری کرده اید. در کنار دوربین شما، نور می تواند بیشترین تأثیر را در ظاهر فیلم یا عکس شما داشته باشد. نور کم می تواند منجر به ایجاد تصاویر دانه دار و غیرقابل استفاده شود، این بدان معناست که شما باید وقت خود را برای عکاسی مجدد تلف کنید.

نورهای حلقه ای (که گاهی اوقات چراغ های هاله ای نیز نامیده می شوند) دایره ای بوده و دارای بریدگی در وسط هستند. این شکل دو مزیت بزرگ نسبت به یک منبع روشنایی منظم دارد. در وهله اول، نور را به جای ارسال یک پرتو مستقیم به سمت صورت، به ناحیه وسیع تری پخش می کنند، که باعث کاهش تابش خیره کننده می شود و در مورد بعدی، یک دوربین می تواند در قسمت وسط حلقه قرار گیرد تا بتواند نور را تا حد ممکن جذب کند. از آنجا که نگران تابش خیره کننده نیستید، می توانید تقریباً از هر زاویه ای یک تصویر با نور مناسب بگیرید.

ما توصیه می کنیم تمامی رینگ لایت ها در بالای سه پایه قرار بگیرند، که این مورد آنها را ثابت نگه داشته و پس از نصب، به تنظیمات محدودی نیاز خواهند داشت. بنابراین خواه به دنبال نور پرتره زیبا، نور بی عیب و نقص برای فیلمبرداری باشید و یا بخواهید هنگام حضور در جلسات مجازی یک تصویر حرفه ای از خود به نمایش بگذارید، در این راهنما با ما در معرفی و بررسی بهترین این محصولات همراه شوید.

رینگ لایت ایدابلو مدل FE-480 II

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • وزن و ابعاد مناسب
  •  کیفیت و قدرت نور عالی
  •  قابلیت تنظیم کانال و گرو‌ه بندی نور
  • امکان نصب باتری و استفاده بدون کابل برق
  •  محدوده عملکردی عالی
  • اقلام ارائه شده همراه محصول

نقاط ضعف

  • قیمت بالا

رینگ لایت مدل FE-480 II، محصولی حرفه ای مناسب برای برای عکاسی پرتره، تبلیغات و مدلینگ، سالن آرایشی، کارهای خانگی، دندانپزشکی و … که با طول سه پایه ۸۵ سانتی متر دارای ابعادی برابر با ۴۵ × ۳۰ × ۵۴ سانتی ‌متر و وزن ۳ کیلوگرمی است. این محصول با قطر ۴۵ سانتی متری و زاویه نوردهی ۱۲۰ درجه، محدوده عملکردی مناسب برابر با ۱۰۰ بوده که از ریموت کنترل از راه دور برای تنظیم میزان روشنایی، دمای رنگ و خاموش و روشن کردن نیز بهره می برد.

توسط صفحه تعبیه شده بر روی این رینگ لایت می توان دمای رنگ را از گرم به خنک تغییر داده و از قابلیت تنظیم کانال و گروه ‌بندی نور نیز پشتیبانی می نماید. یکی از نکات قابل توجه این محصول کار کردن در دو حالت اتصال مستقیم به برق شهری از طریق آداپتور و باتری های خارجی ۱۴٫۵ ولت است. با خرید این محصول می توانید از لوازم جانبی همچون آینه، پایه نگهدارنده گوشی، سه پایه بادی و کیف حمل بهره مند گردید.

رینگ لایت مدل FRL-S20

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  •  وزن و ابعاد مناسب
  •  کیفیت و قدرت نور مناسب
  • قابلیت تنظیم میزان نور در حالت مختلف
  •  دارای نگهدارنده گوشی
  •  دارای پایه منعطف دو حالته
  •  زاویه نوردهی ۳۶۰ درجه

نقاط ضعف

  •  ندارد

رینگ لایت مدل FRL-S20، محصولی در ابعاد ۲۰ x 22 x 40 سانتی‌ متر و وزن ۲۰۰ گرم که با قطر خارجی ۲۰ سانتی متر، دارای سه رنگ طبیعی، سفید و زرد با قابلیت تنظیم شدت تابش است. این محصول با دارا بودن پایه های قابل تنظیم دو حالته، دارای نگهدارنده گوشی در قسمت میانی رینگ لایت LED خود بوده که نتیجه بسیار مناسبی در هنگام عکاسی و فیلمبرداری ارائه می دهد. این محصول به همراه پایه رو میزی ارائه می شود اما می توان آن را بر روی سه پایه دوربین و یا سه پایه های دیگر نیز سوار کرد. این محصول با زاویه نودهی ۳۶۰ درجه دارای لامپ هایی با عمر مفید برابر با ۳۰۰۰۰ ساعت است.

رینگ لایت ویلتروکس مدل VL-600T B/S

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • وزن و ابعاد مناسب
  • کیفیت و قدرت نور عالی
  • محدوده عملکردی عالی
  • امکان نصب باتری و استفاده بدون کابل برق
  • دارای پایه نگه دارنده گوشی انعطاف پذیر

نقاط ضعف

  •  قیمت بالا

رینگ لایت ویلتروکس مدل VL-600T B/S، محصولی در ابعاد ۵۵۲ x 450 x 45 میلی‌ متر و وزن ۱۲۶۰ گرم که با عملکردی عالی و چراغ ال ای دی قدرتمند می تواند دامنه وسیع و روشنی بیشتری از نور را برای انجام فعالیت های همچون عکاسی سلفی، نورپردازی عکاسی مانند عروسی، تهیه فیلم های آموزشی و تبلیغاتی، آموزش های آرایشی، و ویدیو کنفرانس فراهم آورد. این محصول با قابلیت تنظیم آسان از یک صفحه نمایش دیجیتال با نور پس زمینه برای نمایش و تنظیم پارامترهای مربوط به روشنایی بهره می برد. علاوه بر این، قابلیت کنترل از راه دور این محصول امکان تنظیم پارامترها را در شعاع ۲۰ متری از رینگ لایت فراهم می کند.

این رینگ لایت با بهره مندی از نگهدارنده انعطاف پذیر و سه پایه بلند می تواند تا ۱۸۰ درجه به جلو و عقب متمایل شود و ۳۶۰ درجه به صورت افقی بچرخد. این محصول با دو روش منبع تغذیه به صورت اتصال به برق شهری و یا باتری برای جابه جایی راحت تر و روشنایی موقت عمل می نماید. این محصول به همراه یک پایه نگهدارنده، کنترل از راه دور، آینه، کابل آداپتور و کیف حمل قابل تهیه است.

رینگ لایت زومی مدل ZM18

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  •  وزن و ابعاد مناسب
  • کیفیت و قدرت نور عالی
  • محدوده عملکردی عالی
  •  عدم تابش اشعه ماورا بنفش و نور مادون قرمز
  •  تولید حرارت کم، ایمنی بالا و حفاظت از محیط زیست

نقاط ضعف

  •  قیمت بالا

رینگ لایت زومی مدل ZM18، محصولی تشکیل شده از ۴۴۸ عدد لامپ SMD که در ابعاد ۳۵٫۵ x 35.5 x 3  میلی متر و وزن ۴۸۰۰ گرم طراحی شده است. این محصول دارای دیمر به منظور تنظیم شدت تابش نور بوده و زاویه نوردهی برابر با ۱۱۰ درجه دارد. این رینگ لایت با بهره گیری از سیستم خنک کننده از هولدر نگهدارنده موبایل و هولدر کفشک دار بهره می برد و همچنین کیف عرضه شده به همراه این محصول عمل حمل و جابه جایی آن را بسیار آسان نموده است. این محصول انرژی مورد نیاز خود را از طریق کابل اتصال مستقیم به برق شهری تامین می نماید.

جمع بندی

لامپ های فلورسنت که در سال های گذشته استفاده می شدند، کنار گذاشته شده و بهترین چراغ های حلقوی امروزی توسط LED ها تغذیه می شوند و این موضوع باعث می شود که آنها بسیار ارزان تر، جمع و جورتر و متنوع تر باشند. البته، LED ها همچنان نمی توانند بهترین خروجی را ارائه دهند، اما برخی از رینگ لایت ها دارای حالت فلاش و High Speed ​​Sync هستند که قدرت آنها را تا ۵۰۰ درصد افزایش می دهند.

از آنجا که چراغ های حلقه ای LED نور مداوم تولید می کنند، برای انواع فیلم برداری مناسب هستند. این امر آنها را به نور مطلوب برای بسیاری از وبلاگ نویسان، یوتیوبرها و سازندگان محتوا تبدیل می کند، به ویژه کسانی که ویدیو آموزش های آرایش و زیبایی تولید می کنند. در واقع می توان گفت رینگ لایت ها ایده آل ترین محصولات برای استفاده در زمینه تولید محتوای آرایشی هستند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار