مقایسه ها

مقایسه گلکسی A54 با گلکسی A34؛ کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد؟

سامسونگ در ماه مارس ۲۰۲۳ از دو گوشی گلکسی A34 و A54 رونمایی کرد؛ دو گوشی میان‌رده و بسیار ارزشمند که خوشبختانه هر دوی آن‌ها برای خرید در دیجی‌کالا در دسترس قرار دارند. گلکسی A54 و گلکسی A34 در دسته‌ی گوشی‌های میان‌رده‌ی پریمیوم قرار می‌گیرند، این یعنی خواهان بسیار زیادی دارند. اما از آن جایی که این دو محصول از یک سری لحاظ شبیه به هم هستند، تصمیم گرفتیم در یک مطلب به مقایسه‌ی آن‌ها بپردازیم تا ببینیم کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد.


مقایسه‌ی گلکسی A54 با گلکسی A34


طراحی و کیفیت ساخت

نام گوشی گلکسی A54 گلکسی A34
ابعاد ۸٫۲ × ۷۶٫۷ × ۱۵۸٫۲ میلی‌متر ۸٫۲ × ۷۸٫۱ × ۱۶۱٫۳ میلی‌متر
وزن ۲۰۲ گرم ۱۹۹ گرم
کیفیت ساخت پنل پشت و فریم از جنس پلاستیک پنل پشت از جنس شیشه و فریم از جنس پلاستیک
استاندارد مقاومتی IP67 = مقاوم در برابر نفوذ آب تا عمق ۱ متری به مدت ۳۰ دقیقه IP67 = مقاوم در برابر نفوذ آب تا عمق ۱ متری به مدت ۳۰ دقیقه
برچسب محافظ صفحه گوریلا گلس ۵ گوریلا گلس ۵

 

سامسونگ با تغییر زبان طراحی گوشی‌های خود، تصمیم گرفته همه‌ی آن‌ها را بدون ماژول دوربین راهی بازار کند. با این طراحی جدید، حالا تمام گوشی‌های این شرکت که اخیرا راهی بازار شده‌اند طراحی یکپارچه‌تری دارند. حتی پرچم‌دارها هم از همین طراحی بهره می‌برند؛ یعنی روی پنل پشتی آن‌ها فقط دوربین‌ها را شاهد هستیم که به صورت عمودی از سمت چپ-بالای پنل پشتی در کنار هم چیده شده‌اند که البته جز گلکسی S23 اولترا، اکثر آن‌ها سه دوربین دارند. گلکسی A54 و گلکسی A34 هم از این قاعده مستثنی نیستند و با نگاهی به پنل پشتی آن‌ها می‌بینیم که عملا ظاهر مشابهی دارند.

البته شاید با یک نگاه به پنل پشتی این دو گوشی سخت باشد که بتوانید تفاوتی را تشخیص دهیم اما باید بگوییم گلکسی A34 به شکل محسوسی بزرگ‌تر از برادر قدرتمندتر خود است که از نمایشگری ۶٫۴ اینچی بهره می‌برد. گلکسی A34 با این ابعاد حالا حتی از گلکسی A33 هم بزرگ‌تر است تا بدین ترتیب اگر به یک گوشی قدرتمند با نمایشگر بزرگ نیاز داشته باشید، به نخستین انتخاب شما تبدیل شود. البته این گوشی علی‌رغم نمایشگر بزرگ‌تر و عریض‌تر، ۳ گرم سبک‌تر از گلکسی A54 هم هست (۱۹۹ گرم) اما ضخامت هر دو گوشی کاملا مشابه است.

گلکسی A34

سوا از طراحی مشابه، هر دو گوشی تقریبا کیفیت ساخت مشابهی هم دارند. در هر دو محصول از پلاستیک برای ساخت فریم استفاده شده اما در گلکسی A54، برای ساخت پنل پشتی از شیشه گوریلا گلس ۵ استفاده شده تا بدین ترتیب این گوشی نخستین محصول از سری A5X با چنین کیفیت ساختی باشد. گلکسی A34 اما مثل هر میان‌رده‌ی دیگر از پلاستیک بهره می‌برد. هرچند وقتی آن‌ها را در دست می‌گیرید می‌توانید متوجه کیفیت ساخت بالای آن‌ها شوید.

هم گلکسی A54 و هم A34 از استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP67 هم پشتیبانی می‌کنند تا در عمق ۱ متری، تا ۳۰ دقیقه از نفوذ آب به درون گوشی جلوگیری کنند. قابلیت ارزشمندی که فقط در میان‌رده‌های سامسونگ می‌توان آن را یافت. شباهت دیگری که دو گوشی دارند به کلیدهای سخت‌افزاری و پورت‌ها و اتصالات بر می‌گردد. هیچ یک از این محصولات از جک ۳.۵ میلی‌متری بهره نمی‌برند، از اسپیکر استریوی هیبریدی برخوردار هستند، به سنسور اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر مجهز شده‌اند، از درگاه کارت حافظه MicroSD بهره می‌برند که البته مشترک با درگاه سیم‌کارت است و از سنسور مجاورت مشابهی بهره می‌برند که البته خیلی دقیق و جالب نیست و ممکن است گاهی اوقات به درستی کار نکند.

گلکسی A54

روی پنل جلو هم گوریلا گلس ۵ را روی هر دو محصول به عنوان محافظ صفحه‌ی شرکتی شاهد هستیم که عملکرد بسیار خوبی هم در برابر خط و خش دارد. در این بخش تفاوت بین دو گوشی کاملا واضح است چرا که دوربین سلفی گلکسی A54 به صورت حفره‌ای و دوربین سلفی گلکسی A34 هم به صورت قطره‌ای U شکل در بالاترین قسمت مرکز نمایشگر تعبیه شده‌اند. همچنین در گلکسی A34، تقریبا ۸۵٪ از پنل جلو را نمایشگر تشکیل می‌دهد اما این میزان در گلکسی A54 به چیزی در حدود ۸۳٪ می‌رسد.

نمایشگر

نام گوشی گلکسی A54 گلکسی A34
اندازه و نوع پنل ۶٫۴ اینچی (۱۰۰.۵ سانتی‌متر مربع) – سوپر امولد ۶٫۶ اینچی (۱۰۶.۹ سانتی‌متر مربع) – سوپر امولد
وضوح صفحه ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰
چگالی پیکسلی ۴۰۳ پیکسل بر هر اینچ ۳۹۰ پیکسل بر هر اینچ
رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز ۱۲۰ هرتز

همانطور که پیش‌تر هم گفته شده، گلکسی A34 گوشی بزرگ‌تری از A54‌ است اما این بزرگ‌تر بودن به خصوص برای کسانی که ترجیح می‌دهند گوشی‌شان نمایشگر کوچک‌تر و ابعاد جمع و جورتری داشته باشد لزوما یک برتری نیست. همچنین به خاطر نسبت تصویر ۱۹٫۵:۹، هر دو گوشی در مقایسه با سال گذشته اندکی عریض‌تر شده‌اند.

 

اما از لحاظ کیفیت صفحه باید بگوییم هر دو گوشی واقعاً عالی هستند. بیشینه روشنایی در گلکسی A54 در حالت تنظیم دستی به ۴۵۷ نیت و در گلکسی A34 هم به ۴۷۶ نیت می‌رسد اما در حالت خودکار این میزان به ۹۸۰ نیت برای گلکسی A54 و ۱۰۰۹ نیت برای گلکسی A34 می‌رسد؛ یعنی هنگام کار با آن‌ها در زیر نور مستقیم خورشید هم کوچک‌ترین مشکلی نخواهید داشت.

 

گلکسی A54 اما اندک اختلاف خود با گلکسی A34‌ در زمینه‌ی میزان روشنایی را با پشتیبانی از استانداردهای HDR10 و +HDR10 جبران می‌کند، در حالی که در A34 خبری از این قابلیت جذاب نیست. یک برتری دیگر گلکسی A54 به عنوان نماینده‌ی پرمیوم‌تر سامسونگ، پشتیبانی از رفرش‌ریت متغیر است. یعنی گوشی وقتی هیچ تعامل لمسی با آن نداشته باشید، رفرش‌ریت را به ۶۰ هرتز می‌رساند و به محض لمس دوباره‌ی صفحه، آن را به ۱۲۰ هرتز افزایش می‌دهد. این قابلیت کمک می‌کند در مصرف انرژی به شکل قابل توجهی صرفه‌جویی شود. هرچند بازی‌هایی که از این میزان رفرش‌ریت پشتیبانی نمی‌کنند یا ویدیوهایی با رفرش‌ریت ۲۴، ۴۸ و ۶۰ فریم بر ثانیه، تغییری در میزان رفرش‌ریت صفحه ایجاد نخواهند کرد. در گلکسی A34 اما خبری از این قابلیت نیست و جز در یک سری اپ‌های خاص مثل گوگل مپس، در سایر اپلیکیشن‌ها شما همیشه همان رفرش‌ریتی را دریافت خواهید کرد که از طریق تنظیمات نمایشگر انتخاب کرده‌اید. بدین ترتیب انتظار داریم در مصرف انرژی، وضعیت گلکسی A54 به مراتب بهتر از A34 باشد.

طول عمر باتری

نام گوشی گلکسی A54 گلکسی A34
ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
امتیاز ۱۱۹ ساعت ۱۳۳ ساعت
سرعت شارژر ۲۵ وات ۲۵ وات
شارژر درون جعبه ندارد ندارد

در بخش باتری اما همه چیز خلاف آنچه که انتظار داریم پیش می‌رود. اگرچه هر دو گوشی امتیاز فوق‌العاده‌ای را کسب کرده‌اند اما به نظر می‌رسد یک موضوع باعث شده گلکسی A54 برخلاف قابلیت‌های خوبی که دارد، فاصله‌ی زیادی با گلکسی A34 داشته باشد.

ظرفیت باتری هر دو گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و در بخش نمایشگر هم دیدیم که A54 به لطف رفرش‌ریت نسبتا تطبیق‌پذیر و همچنین نمایشگر کوچک‌تری که دارد، باید بتواند در نگهداری شارژ عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد؛ اما اینطور نشده تا بدین ترتیب به پردازنده به عنوان تنها دلیل این موضوع فکر کنیم. البته به مدل پردازنده‌ی این دو گوشی در ادامه هم خواهیم پرداخت. کهکشانی‌های سامسونگ در تست باتری عملکرد زیر را از خود به نمایش گذاشته‌اند:

نام گوشی گلکسی A54 گلکسی A34
مکالمه ۳۱ ساعت و ۳۱ دقیقه ۲۹ ساعت و ۱۶ دقیقه
وب‌گردی ۱۹ ساعت و ۱۰ دقیقه ۱۷ ساعت و ۵۵ دقیقه
پخش ویدیو ۲۰ ساعت و ۱۱ دقیقه ۲۱ ساعت و ۲۷ دقیقه

سرعت شارژر

نام گوشی گلکسی A54 گلکسی A34
بعد از ۱۵ دقیقه ۳۰٪ ۲۷٪
بعد از ۳۰ دقیقه ۵۶‌٪ ۵۱٪
شارژ کامل ۶۳ دقیقه ۸۴ دقیقه

اگرچه سرعت شارژر دو گوشی ۲۵ وات است و ظرفیت باتری هم فرقی با هم ندارد، می‌بینیم که دو گوشی با سرعت‌های متفاوتی شارژ می‌شوند. شارژر ۲۵ واتی سرعت بسیار خوبی در شارژ یک گوشی دارد؛ اگرچه سریع‌ترین نمونه‌ی موجود در بازار نیست ولی با این حال حتی برای پرچم‌دارهای سامسونگ هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین اینکه سامسونگ آن‌ها را برای محصولات میان‌رده‌ی خود هم مورد استفاده قرار داده نکته‌ی مثبتی محسوب می‌شود. توجه داشته باشید این شارژر درون جعبه در دسترس قرار ندارد و برای خرید آن باید به صورت جداگانه هزینه کنید.

با در نظر گرفتن استاندارد امروزی، هیچ یک از این دو گوشی سریع شارژ نمی‌شوند و به بیش از ۱ ساعت نیاز دارند. البته گلکسی A54 حدودا در مدت ۱ ساعت شارژ کامل می‌شود اما گلکسی A34 به ۸۴ دقیقه برای شارژ کامل شدن نیاز دارد. به صورت کلی مشخص نیست چرا این دو گوشی رفتار متفاوتی در شارژ شدن از خود به نمایش گذاشته‌اند چون با در نظر گرفتن تشابه ظرفیت باتری و سرعت شارژر، نباید چنین اختلاف زیادی را بین آن‌ها شاهد می‌بودیم.

بلندگوها

هم گلکسی A34 و هم A54 از بلندگوی استریوی هیبریدی بهره می‌برند؛ به این معنا که در هر دوی آن‌ها شما یک حفره‌ی بزرگ در قسمت پایینی مشاهده می‌کنید که بلندگوی اصلی آن‌ها را تشکیل می‌دهد و بلندگوی دوم هم در واقع همان حفره‌های ریزی هستند که هنگام مکالمه صدای طرف مقابل را به گوش شما می‌رسانند. این بخش هنگام پخش موسیقی یا فیلم، به عنوان بلندگوی دوم ایفای نقش می‌کند.

به صورت کلی این نوع ترکیب بلندگو نمی‌تواند به خوبی بلندگوهای استریو صدا را با شدت و کیفیت بالایی پخش کند اما با این حال در گلکسی A54 و A34 شما تعادل خوبی در صدا شاهد خواهید بود که هم از بیس مناسبی برخوردار است و هم به اندازه‌ی کافی بلند و شفاف به نظر می‌رسند، حتی در سطح صدای بالا. انتظار می‌رفت تن میانه در هر دو گوشی بهتر از چیزی باشد که اکنون هست اما متأسفانه در این بخش عملکرد این دو کهکشانی کره‌ای خیلی خوب نیست ولی تن بالا را به بهترین شکل ممکن به صدا در می‌آورند. هر دو گوشی در این بخش امتیاز «خوب» را کسب کرده‌اند.

عملکرد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری

 

در گلکسی A54، اگزینوس ۱۳۸۰ به عنوان قلب تپنده ایفای نقش می‌کند در حالی که در گلکسی A34 مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۸۰ عهده‌دار فعالیت‌های پردازشی است. هر دو پردازنده از فناوری ۵G پشتیبانی می‌کنند و با لیتوگرافی پیشرفته‌ای هم ساخته شده‌اند (۵ و ۶ نانومتری). از لحاظ توان پردازشی و گرافیکی هم باید انتظار زیادی مخصوصا از اگزینوس ۱۳۸۰ داشته باشیم، هرچند دایمنسیتی ۱۰۸۰ هم پردازنده‌ی قابلی است.

اگزینوس ۱۳۸۰ از ۸ هسته با ترتیب ۴ + ۴ بهره می‌برد که چهار هسته‌ی نخست از نوع Cortex-A78 با فرکانس ۲٫۴ و چهار هسته‌ی دوم از نوع Cortex-A55 با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز هستند. در طرف مقابل دایمنسیتی ۱۰۸۰ از همین تعداد هسته با فناوری مشابه بهره می‌برد اما با این تفاوت که تعداد هسته‌های بزرگ آن به ۲ می‌رسد؛ یعنی ۲ هسته از نوع Cortex-A78 با فرکانس ۲٫۶ و ۶ هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز. در بخش تک هسته‌ای،‌ چون فرکانس هسته‌های بزرگ A34 بیشتر است، تفاوت خاصی را بین دو گوشی شاهد نیستیم اما در بخش چند هسته‌ای به لطف دو هسته Cortex-A78 بیشتر، گلکسی A54 امتیاز بیشتری از A34 به دست آورده است.

در بخش گرافیک هم Mali-G68 MP5 را در اگزینوس ۱۳۸۰ و Mali-G68 MC4 را در دایمنسیتی ۱۰۸۰ شاهد هستیم که تقریبا شبیه به هم هستند با این تفاوت که گرافیک A54 یک هسته بیشتر دارد و انتظار می‌رود در کارهای گرافیکی بهتر عمل کند. البته هیچ یک از این دو گوشی‌ها برای کارهای بسیار سنگین ساخته نشده‌اند اما عملکرد بسیار خوبی در انجام کارهای مختلف از جمله بازی کردن دارند. شما می‌توانید عملکرد آن‌ها را در تست‌های مختلف در زیر مشاهده کنید.

نام گوشی گلکسی A54 گلکسی A34
AnTuTu 9 ۵۰۶٫۶۷۸ ۴۷۲٫۱۲۶
Geekbench 6 ۲٫۷۹۷ / ۱۰۰۸ ۲۵۱۸ / ۱۰۳۴
GFXBench 3.1 Car ۲۵ فریم بر ثانیه ۲۳ فریم بر ثانیه
کمترین میزان پایداری پردازنده و گرافیک بعد از ۱ ساعت پردازنده ۵۴٪ – گرافیک ۹۹٫۶٪ پردازنده ۷۵٪ – گرافیک ۹۹٫۶٪

اما از لحاظ پایداری، گلکسی A34 با پردازنده‌ی جذاب خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این گوشی بعد از گذشت ۱ ساعت، همچنان با قدرت به کار خود ادامه داد اما فقط در یک بخش خیلی کوتاه، افت شدیدی داشت و توان پردازنده‌اش به ۷۵٪ توان اولیه رسید. اما بعد از آن دوباره به بیش از ۸۰٪ رفت و باز هم به کار خود ادامه داد. در واقع این ۷۵٪ لحظه‌ای بود و نه دائمی. اما در گلکسی A54 اوضاع کاملا فرق دارد. عملکرد پردازنده‌ی این گوشی پرنوسان است و در ضعیف‌ترین حالت هم به ۵۴٪ توان خود رسید. اما آنقدر شدت نوسان بالاست که نمی‌توان گفت این گوشی به صورت کلی در چه محدوده‌ای قرار دارد. در بخش گرافیک اما هر دو محصول بی‌نظیر عمل کردند و موفق شدند تقریبا بدون هیچ لگ یا کندی به کار خود ادامه دهند.

از لحاظ نرم‌افزاری هم هر دو گوشی وضعیت کاملا مشابهی دارند و به اندروید ۱۳ با رابط کاربری One UI 5.1 مجهز شده‌اند. از طرفی هر دو محصول به مدت ۴ سال آپدیت اندروید و ۵ سال آپدیت امنیتی دریافت می‌کنند که خبر بسیار خوبی برای کاربران است چون تا سال‌ها می‌توانند از این دو گوشی استفاده کنند. از لحاظ امکانات نرم‌افزاری هم واقعاً همه چیز خوب است؛ اگرچه قابلیت‌هایی مثل سامسونگ دکس یا پشتیبانی از قلم در آن‌ها دیده نمی‌شود اما آنقدر تعداد این قابلیت‌ها زیاد هست که اگر بخواهیم به آن‌ها بپردازیم، از حوصله‌ی متن خارج خواهد بود.

دوربین

 

نام گوشی گلکسی A54 گلکسی A34
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و لنز ۱/۱.۵۶ اینچی – ۴K@30 ۴۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و لنز ۱/۲.۰ اینچی – ۴K@30
دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید ۱۲۳ درجه‌ای ۸ مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید ۱۲۳ درجه‌ای
دوربین سوم ماکرو ۵ مگاپیکسلی ماکرو ۵ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با لنز ۱/۲.۸ اینچی- ۴K@30 ۱۳ مگاپیکسلی با لنز ۱/۳.۱ اینچی- ۴K@30

می‌رسیم به دوربین؛ جایی که گلکسی A54 روی کاغذ برتری محسوسی دارد. دوربین اصلی و سلفی این گوشی لنز بزرگ‌تر با مگاپیکسل بیشتری دارند که این یعنی باید انتظار داشته باشید تصاویر شما جزئیات بیشتر و نویز کمتری داشته باشند. در سایر بخش‌ها همه چیز برابر به نظر می‌رسد؛ از کیفیت فیلم‌برداری گرفته تا دوربین‌های فوق عریض و ماکرو. البته از لحاظ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض گلکسی A54 یک برتری نسبی به دوربین A34 دارد ولی باید دید در عمل چگونه است. (متأسفانه در هنگام ثبت تصاویر مربوط به گلکسی A34 هوا ابری است، بنابراین تفاوت رنگ‌ها را پای کیفیت دوربین نگذارید).

به صورت کلی هر دو گوشی عملکرد بسیار خوبی در نور روز دارند و می‌توانند تصاویر فوق‌العاده‌ای را ثبت کنند. در نور شب هم اگرچه عملکردی مثل پرچم‌دارها را در آن‌ها شاهد نیستیم اما باز هم در حد و اندازه‌های خود، خوب ظاهر می‌شوند. به صورت کلی، گلکسی A54 یک برتری محسوس دارد اما اختلاف آن‌ها به قدری نیست که بخواهیم بگوییم A34 ناامیدکننده است. در بخش ویدیو هم به لطف لرزشگیر اپتیکال می‌توانید فیلم‌های بسیار خوبی ضبط کنید اما لرزشگیر فقط در وضوح ۱۰۸۰P فعال می‌شود. همچنین در این بخش هم گلکسی A54 برتری دارد. از لحاظ دوربین سلفی باز هم نماینده‌ی قدرتمندتر دست بالاتر را دارد اما هیچ یک از آن‌ها عالی نیستند. برای مشاهده‌ی تصاویر با کیفیت بیشتر می‌توانید به بخش بررسی فنی گلکسی A54 و A34 در GSMArena رجوع کنید.

نتیجه

 

گلکسی A54 را می‌توان به گلکسی A34 ترجیح داد اگر:

  • طراحی حفره‌ای دوربین سلفی برایتان جذاب‌تر است.
  • پردازنده‌ی نسبتا سریع‌تری می‌خواهید.
  • کیفیت تصویر و ویدیو برایتان اهمیت بیشتری دارد.
  • سرعت شارژ شدن برایتان مهم است.
  • پشتیبانی از استاندارد +HDR10 در فیلم‌برداری و رفرش‌ریت تطبیق‌پذیر می‌خواهید.

گلکسی A34 را می‌توان به گلکسی A54 ترجیح داد اگر:

  • بودجه برایتان اهمیت دارد.
  • نمایشگر بزرگ‌تری می‌خواهید.
  • طول عمر باتری برایتان اهمیت دارد.
  • پایداری بیشتری از پردازنده می‌خواهید.

به نظر شما، کدام گوشی با در نظر گرفتن تفاوت قیمت تقریبا ۱۰۰ دلاری، ارزش خرید بیشتری دارد؟

منبع: GSMArena

سوالات متداول درباره گلکسی A54 و A34
آیا گلکسی A54 و A34 با شارژر عرضه می‌شوند؟
خیر. باید شارژر این دو گوشی را به صورت جداگانه تهیه کنید که ۲۵ واتی است.
آیا گلکسی A54 و A34 ضد آب هستند؟
بله. این دو محصول از استاندارد ضد آب IP67 بهره می‌برند در عمق ۱ متری آب تا ۳۰ دقیقه دوام می‌آورند.
آیا گلکسی A54 و A34 از جک هدفون بهره می‌برند؟
خیر.
آیا گلکسی A54 و A34 از لرزشگیر اپتیکال دوربین پشتیبانی می‌کنند؟
بله اما این لرزشگیر فقط در وضوح ۱۰۸۰P فعال می‌شود.
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار