ریلمیساعت های هوشمند

ریلمی واچ 2 پرو با نمایشگر ۱.۷۵ اینچی و عمر باتری ۱۴ روزه معرفی شد!

ریلمی مدتی پیش از ساعت‌ واچ 2 رونمایی کرد و حالا نسخه پیشرفته‌تر آن به نام ریلمی واچ 2 پرو را معرفی کرده است.

شرکت ریلمی در ماه گذشته از ساعت هوشمند واچ 2 رونمایی کرد و امروز، این شرکت نسخه پیشرفته‌تر آن را که واچ 2 پرو نام دارد معرفی کرده است. ریلمی واچ 2 پرو شباهت زیادی به ریلمی واچ 2 معمولی دارد ولی نمایشگر آن کمی بزرگ‌تر بوده که اندازه ۱.۷۵ اینچی داشته و رزولوشن آن نیز ۳۲۰×۳۸۵ است. نرخ به روزرسانی این نمایشگر ۳۰ هرتز بوده و روشنایی آن نیز به ۶۰۰ نیت می‌رسد.

مانند واچ 2، نسخه پرو نیز از بیش از ۱۰۰ واچ فیس متفاوت پشتیبانی کرده که شامل واچ فیس‌های زنده نیز می‌شوند و حالا واچ فیس‌های Master Edition نیز که توسط هنرمند کره‌ای، Grafflex ساخته شده‌اند هم برای این محصول در دسترس هستند.

تفاوت اصلی دیگری که بین واچ 2 و واچ 2 پرو وجود دارد، در بخش باتری است. واچ 2 با باتری ۳۱۵ میلی آمپری که به گفته این شرکت تا ۱۲ روز شارژدهی دارد عرضه می‌شود ولی واچ 2 پرو از باتری ۳۹۰ میلی آمپری استفاده می‌کند که ریلمی ادعا می‌کند تا ۱۴ روز دوام خواهد آورد.

در حالی که واچ 2 از گوشی برای بررسی مسیر فعالیت‌های ورزشی استفاده می‌کرد، واچ 2 پرو دارای GPS داخلی بوده و دیگر به گوشی خود برای بررسی دقیق‌تر فعالیت‌های ورزشیتان نیازی ندارید.

سایر ویژگی‌های واچ 2 پرو مانند واچ 2 هستند و شما در این ساعت شاهد ویژگی‌هایی چون ردگیری خواب، سنسور ضربان قلب، سنسور اکسیژن خون، یادآور تحرک، یادآور نوشیدن آب و مدیتیشن تنفسی خواهید بود. ریلمی همچنین قول افزودن بیش از ۹۰ حالت ورزشی در یک آپدیت نرم افزاری به این ساعت را می‌دهد و در هنگام عرضه نیز به طور پیش فرض به ۱۶ حالت ورزشی متفاوت دسترسی دارید که دقیقا مشابه آن‌ چیزی است که در واچ 2 دیده بودیم.

ریلمی واچ 2 پرو از کنترل موسیقی و دوربین نیز پشتیبانی کرده و همچنین دارای قابلیت‌هایی چون یافتن گوشی، پیش‌بینی هوا، کنترل لوازم خانه هوشمند و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. این ساعت شما را از اعلان‌ها و همچنین تماس‌ها نیز مطلع می‌سازد ولی با توجه به قرار نگرفتن میکروفون در این ساعت، شما تنها قادر به رد تماس‌ها با آن هستید و امکان مکالمه توسط این ساعت هوشمند وجود ندارد.

ریلمی واچ 2 پرو در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای عرضه شده و بند‌های به همراه‌ آنها نیز به ترتیب رنگ مشکی و خاکستری کمرنگ دارند. این ساعت قیمتی معادل ۲۹۹ رینگیت مالزی (حدود ۷۰ دلار / ۶۰ یورو) دارد و فروش آن از تاریخ ۲۹ مه (۸ خرداد) در این کشور آغاز می‌شود.

درباره ساعت هوشمند ریلمی واچ 2 پرو چه می‌اندیشید؟ آیا تغییرات صورت گرفته در آن، برای عرضه یک نسخه پرو کافی هستند؟

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار