اخبار فناوریپوشیدنی هاساعت های هوشمندسامسونگ

گلکسی واچ ۴ سامسونگ با کسب تاییدیه FCC، یک قدم به معرفی نزدیکتر شد

دو مدل گلکسی واچ ۴ سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G و اتصال وای‌فای، تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) را دریافت کردند. براساس خبرهای منتشر شده از سوی منابع آگاه، انتظار می‌رود سامسونگ از گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳، گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ اکتیو در تاریخ ۱۲ مردادماه رونمایی کند.

دستگاه‌هایی با شماره مدل SM-R885 و SM-R880 تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال را دریافت کرده‌‌اند. داده‌های FCC‌ نشان می‌دهد که مدل SM-R885 از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند و قابلیت اتصال به وای‌فای، بلوتوث و NFC‌ را دارد. در داد‌ه‌های مربوطه شماره مدل باتری آن EB-BR880ABY درج شده است. براساس فهرست‌های قبلی این شماره مدل به باتری با ظرفیت ۲۵۰ میلی‌آمپر ساعت اشاره دارد. همچنین انتظار می‌رود دستگاه مذکور مجهز به شارژ بی‌سیم EP-OR825 باشد و از شارژ بی سیم ۵ وات پشتیبانی خواهد کرد.

براساس اخبار غیررسمی که تاکنون در مورد گلکسی واچ ۴ منتشر شده‌اند، احتمالا این ساعت هوشمند در دو نسخه ۴۲ میلی‌متری (یا ۴۱ میلی‌متری) و ۴۶ میلی‌متر (یا ۴۵ میلی‌متری) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به علاوه شایعه شده که سامسونگ قصد دارد گلکسی واچ اکتیو ۴ را نیز در دو نسخه با اندازه‌های ۴۰ و ۴۲ میلی‌متری راهی بازار کند.

انتظار می‌رود ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ اکتیو ۴ نسخه جدیدی از WearOS را که توسط گوگل و با همکاری سامسونگ و فیت بیت توسعه داده شده، اجرا کنند. گفته می‌شود این سیستم عامل با رابط کاربری OneUI سامسونگ سازگار است.

انتظار می‌رود مدل اکتیو با بدنه‌ای از جنس آلیاژ تیتانیوم، حاشیه‌های باریک با گلس ۲ بعدی و تراشه ۵ نانومتری به بازار عرضه شود. ظاهرا کره‌ای‌ها قصد دارند نسخه دیگری از همین ساعت هوشمند را نیز با جنس استیل ضد زنگ در دسترس کاربران قرار دهند.

ظاهرا بعید است گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ اکتیو ۴ مجهز به سیستم پایش قند خون باشند. با توجه به اینکه نسخه اکتیو تاییدیه دفتر استاندارد هند (BIS) را دریافت کرده، انتظار می‌رود در بازار هند عرضه شود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار