اخبار فناوریریلمیموبایل

آغاز فروش گوشی ریلمی GT در بازارهای جهانی با قیمت رقابتی

چند ماه پس از معرفی ریلمی جی تی – Realme GT در چین، حالا این پرچمدار راهی بازارهای جهانی شده است. به زودی فروش گوشی ریلمی GT در اروپا با قیمت پایه ۳۶۹ یورو آغاز می‌شود.

از تاریخ ۳۱ خرداد و برای مدتی محدود، فروش اینترنتی گوشی ریلمی GT با قیمت ۳۶۹ یورو آغاز خواهد شد. این مبلغ برای خرید نسخه ۸+۱۲۸ گیگ است؛ اما نسخه ۱۲+۲۵۶ گیگابایتی، ۴۹۹ یورو قیمت دارد.

پس از پایان فروش فوق‌العاده، قیمت این دو نسخه در اروپا به ۴۴۹ و ۵۹۹ یورو افزایش خواهد یافت. البته حتی اگر بالاترین قیمت فروش را در نظر بگیریم، باز هم گوشی ریلمی GT در بین ارزان‌ترین پرچمداران با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ قرار می‌گیرد.

ریلمی دو ساعت هوشمند Watch 2 و Watch 2 Pro را هم به قاره سبز آورده است. این دو اسمارت واچ به ترتیب برچسب قیمت ۵۵ و ۷۵ یورویی دارند.

یکی دیگر از ستاره‌های صحنه در مراسم رونمایی، ربات نظافتچی ریلمی تک‌لایف (Realme TechLife Robot Vacuum) بود. این گجت که از قابلیت نقشه‌برداری LiDAR و ناوبری برخوردار است، می‌تواند جاروکشی و گردگیری کند.  همچنین از فناوری هوشمند انطباق با سطوح بهره می‌برد.

قدرت مکش جارو، معادل ۳۰۰۰ پاسکال است و باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. از دیگر مشخصات آن باید به داشتن سطل خاکروبه ۶۰۰ میلی‌لیتری و مخزن آب ۳۰۰ میلی‌لیتری اشاره کنیم. این جاروی رباتیک ریلمی، ۲۲۹ یورو قیمت خورده است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار