لوازم صوتی

بررسی و مقایسه 9 هدفون بادوام: ایرپاد مکس یا لوکس دانمارکی؟

خرید هدفون هر روز دشوارتر می‌شود. شرکت‌های بزرگ هر سال با یک محصول جدید و با کیفیت تلاش می‌کنند تا سهم بزرگی از بازار داشته باشند. جدا از کیفیت، عملکرد و اتصال یک ویژگی مهم وجود دارد: دوام.

هدفون‌های خوب و با کیفیت ارزان نیستند. کاربران انتظار دارند که هدفون پس از سقوط از ارتفاع سالم بماند. خوشبختانه هم‌چنان هدفون‌های خوش ساخت و با کیفیت پیدا می‌شود. ما را همراهی کنید، هدفون‌های با دوام سال را به شما معرفی خواهیم کرد.

1. سنهایزر مومنتوم 2.0 وایرلس

یکی از گران‌ترین محصولات بازار به حساب می‌آید اما به نسبت قیمت، ارزش بالایی دارد. ساختار هدفون از فولاد ضد زنگ و روکش چرمی با کیفیت تشکیل شده. ترکیب چرم و فولاد جذابیت را در کنار دوام و مقاومت بالا ممکن می‌کند.

به لطف استفاده از فولاد، ساختار هدفون انعطاف قابل توجهی دارد. این مقدار از انعطاف را با محصولات پلاستیکی تجربه نمی‌کنیم. بسیاری از کاربران تمام ویژگی‌های خوب را به پای قیمت بالای دستگاه می‌گذارد که بی راه هم نیست!

2. سنهایزر HD 450 BT

به اندازه اولین محصول فهرست روکیدا گران نیست اما زیبایی و دوام را به گوش شما هدیه می‌کند. آن را به عنوان هدفون روزانه پیشنهاد می‌کنیم. یک محصول که بتوانید آن را در خیابان و باشگاه استفاده کنید.

هدبند پلاستیکی مقاوم و مستحکم ساخته شده و بدنه دستگاه با زبان کیفیت صحبت می‌کند. بالشتک دستگاه از چرم مصنوعی ساخته شده و گوش شما را اذیت نمی‌کند.

چرم مصنوعی بعد از مدت کوتاهی فرسوده می‌شود. سنهایزر با مشکل آشنایی دارد، شما می‌توانید بالشتک‌های ارزان قیمت را از فروشگاه‌های این مجموعه خریداری کنید. محصول سنهایزر از بلوتوث 5.0 و ارتباط سیمی پشتیبانی می‌کند.

مجموع امکانات، قیمت و دوام دستگاه آن را به یکی از بهترین گزینه‌های فهرست روکیدا تبدیل کرده است.

3. سونی WH-1000XM4

نسل قبل آن WH-1000XM3 نام دارد. بین دو نسخه از هدفون پرچمدار سونی شباهت‌های زیادی را مشاهده می‌کنیم. با چند تغییر و طراحی ظریف به پادشاه هدفون‌های بی‌سیمِ حذف کننده نویز در سال 2022 تبدیل شد.

قطر بالشتک روی گوش 10 درصد افزایش داشته است. به لطف 10 درصد بالشتک بیش‌تر، ساعت‌های بیش‌تری می‌توانید از هدفون سونی استفاده کنید و گوش شما ذره‌ای خسته نخواهد شد.

تمام بخش‌های ساختار هدفون پایدار و مقاوم به حساب می‌آید. اگر بهترین هدفون بی‌سیم با قابلیت حذف نویز در بازار را نیاز دارید، در خرید محصول سونی شک نکنید.

4. سونی MDR 7506

خانواده MDR در رده حرفه‌ای قرار گرفته و با امپدانس بالا کار می‌کند. این نوع هدفون را روی گوش مهندسان صدا و هنرمندان مشاهده می‌کنیم. در کنار اوج صدا، کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.

بدنه دستگاه برای راحتی در حمل و نقل تا می‌شود. کابل قرار گرفته در جعبه هدفون کیفیت بالایی داشته و طول آن به نسبت نسل قبل بلندتر شده است. نگران گیر کردن سیم به لبه میز نباشید، حتی اگر این اتفاق بیافتد، به هدفون آسیبی نمی‌رسد.

5. جبرا ای‌وُلو2 85

جبرا برای حضور در بازی بزرگان محصولات خود را ارتقا داد. یکی از نتایج ارتقای محصولات این شرکت ایولو2 85 نام دارد. یک محصول با دوام که می‌توانیم از آن برای پخش موسیقی یا کارهای روزمره استفاده کنیم.

میکروفون رده بالای دستگاه آن را به یک گزینه خوب برای تماس تصویری یا ضبط ویدئو تبدیل می‌کند. بدنه دستگاه از مواد درجه یک مانند فولاد ضد زنگ و پلاستیک متراکم ساخته شده.

بالشتک هدفون از ماده “مموری فوم” ساخته شده که به شکل گوش شما در می‌آید. به همین دلیل آن را یک انتخاب ایده‌ آل برای تمام روز می‌دانیم. اگر به دنبال یک هدفون همه کاره برای مسافرت و ماجراجویی هستید، محصول جبرا را با دقت بیش‌تری بررسی کنید.

6. بیوپلی H95

این هدفون توسط شرکت بنگ اند السفن ساخته شده و یکی از گران‌ترین محصولات موجود در بازار به حساب می‌آید. بنگ اند السفن یک برند دانمارکی است که به دلیل طراحی زیبا و کیفیت بالای ساخت شناخته می‌شود.

طراحی زیبای محصولات کیفیت صدای آن را کاهش نمی‌دهد. H95 با بدنه‌ای محکم همراه است. این بدنه، آن را در برابر انواع ضربه و خراش محافظت می‌کند.

هدبند هدفون از چرم بسیار مرغوب گاو ساخته شده که با افزایش سن، بهتر و بهتر می‌شود. دانمارکی‌ها برای ساخت چارچوب داخلی از آلومینیوم برس خورده استفاده کرده‌اند که انعطاف بیش‌تری دارد و وزن هدفون را افزایش نمی‌دهد.

بیوپلی H95 یک هدفون بی رقیب است که باید برای خرید آن مبلغ بالایی را پرداخت کنید. آیا برای خرید یک هدفون چند ده میلیون تومان پرداخت می‌کنید؟

7. بوز کوایت کامفورت 35 II

بوز یکی از نام‌های طلایی در صنعت هدفون است. محصول کوایت کامفورت 35 II یکی از محبوب‌ترین هدفون‌های این شرکت به حساب می‌آید. در کنار صدای فوق العاده، حذف نویز سطح بالا را در دسترس شما قرار می‌دهد.

بوز یک محصول عالی را در یک بدنه بسیار با دوام قرار داده. حتی اگر یک روز کامل روی سر شما باشد، احساس ناراحتی نمی‌کنید. پلاستیک متراکم و بالشتک‌های دستگاه تمام تلاش خود را برای راحتی شما انجام می‌دهند.

9. اپل ایرپاد مکس

گران‌ترین هدفون ساخته شده با لوگو اپل است. بسیاری از کاربران با قیمت این محصول موافق نیستند اما کسی در دوام و کیفیت آن شک ندارد. روند حذف نویز عالی انجام می‌شود و مثل تمام محصولات سیب گاز زده کیفیت را معنی می‌کند.

روی هدبند هدفون لایه اضافی وجود ندارد اما طراحی شبکه‌ای آن به پوست شما اجازه تنفس می‌دهد. بالشتک‌های هدفون از “مموری فوم” ساخته شده تا بیش‌ترین راحتی را داشته باشد.

اگر هدفون سطح بالای اپل را به یکی از محصولات این شرکت مانند آیفون‌ها، تبلت‌ها یا مک متصل کنید، گوش دادن به صدای فضایی ممکن می‌شود. تمام بدنه دستگاه از فلز ساخته شده.

استفاده از فلز یعنی هدفون گران قیمت شما در برابر ضربه‌های سخت دوام می‌آورد. اپل به استفاده از فلز به روش سنتی راضی نشد. این شرکت تمام قاب ایرپاد مکس را از آلومینیوم یک تکه می‌سازد تا مقاومت دستگاه به اوج برسد.

تا چه رقمی برای خرید یک هدفون هزینه می‌کنید؟

با خرید یکی از محصولات درجه یک بازار اوج صدا را در کنار کیفیت و دوام دریافت می‌کنید. هدفون سونی WH-1000XM4 و اپل ایرپاد مکس به خوبی این موضوع را ثابت می‌کنند.

از طرفی فراموش نکنید که دوام محصول نباید تنها نگرانی شما برای خرید هدفون باشد. به ویژگی‌های دیگر مانند حذف نویز فعال، پشتیبانی از اتصال به چند دستگاه، نرم افزار بهینه و دکمه‌های پخش توجه کنید.

منبع: makeuseof.com

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار