اخبار فناوریموبایلموتورولا

موتورولا گوشی موتو جی استایلس 5G را معرفی کرد

موتورولا مدتی پیش گوشی جدید خود یا همان موتو جی استایلس را به بازار عرضه کرد و حالا نوبت به نسخه 5G این محصول رسیده که به زودی روانه بازار خواهد شد.

پس از معرفی گوشی موتو جی استایلس در ماه ژانویه، به نظر می‌رسد که حالا نوبت نسخه 5G این گوشی فرا رسیده است و موتورولا امروز این گوشی را به صورت رسمی معرفی کرد. موتو جی استایلس 5G در روز ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) با قیمت ۳۹۹ دلار در کشور آمریکا به بازار عرضه خواهد شد.

بهتر است نگاهی به مشخصات آن بیاندازیم؛ به غیر از قلم استایلس که وجود آن در کنار گوشی مشخص بوده و در نام این تلفن نیز به آن اشاره شده است، موتو جی استایلس 5G دارای یک نمایشگر ۶.۸ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ است. پردازنده آن کوالکام اسنپدراگون 480 5G است و به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری عرضه می‌شود. شارژر قرار گرفته در جعبه گوشی نیز از نوع ۱۰ واتی خواهد بود.

در پشت گوشی، شاهد قرار گرفتن دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.7 هستیم و دوربین‌های التراواید ۸ مگاپیکسلی با گشودگی f/2.2، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق میدان نیز در کنار آن دیده می‌شوند. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی نیز در حفره‌ای در قسمت بالایی سمت چپ نمایشگر دیده می‌شود.

این گوشی با اندروید 11 عرضه خواهد شد و جنس بدنه آن به طور کل از نوع پلاستیک است. موتورولا این گوشی را تنها در یک رنگ که زمردی کهکشانی نام دارد به بازار عرضه خواهد کرد. نمایشگر و دوربین این گوشی دقیقا مشابه نسخه 4G هستند ولی پردازنده، حافظه رم، حافظه داخلی و ظرفیت باتری تغییر کرده و همه نسبت به نسل قبلی بسیار بهتر شده‌اند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار