اخبار فناوریتبلتشیائومی

سری Xiaomi Mi Pad 5 با گواهینامه EEC نزدیک به معرفی است

شیائومی در حال کار بر روی دستگاه  تبلت نسل بعدی خود است و احتمالا به عنوان سری Mi Pad 5 روانه بازار می‌شود. در حال حاضر، پیش از معرفی، دستگاه توسط EC گواهی گرفته و اشاره به معرفی قریب الوقوع آن دارد.

این گواهینامه نشان می‌دهد که دستگاه از سیستم عامل MIUI استفاده می‌کند. براساس گفته‌های قبلی Xu Jieyun از گروه Xiaomi، دستگاه‌های آینده Mi Mi 5 از MIUI استفاده می‌کنند که اکنون برای تبلت‌ها بهینه شده‌است.
این سیستم عامل احتمالا چندین ویژگی جدید را ارائه می‌دهد که هدف آن بهبود تجربه کاربر است، از جمله مواردی مانند قابلیت چند صفحه. با این حال، برای دانستن اینکه شرکت تصمیم به ارائه چه چیزی دارد، باید منتظر معرفی رسمی آن بمانیم.

بر اساس خبرهای منتشر شده تاکنون، سری Mi Pad 5 با صفحه نمایش LCD یا OLED با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل همراه با پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی و سرعت نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز ارائه می‌شود. همچنین گفته می‌شود از فناوری لمسی در سطح ۴۰۹۶ و قلم فعال In-Cell پشتیبانی می‌کند که می‌تواند جلوه‌های نمایش صافی را برای دستگاه‌های صفحه بزرگ به ارمغان بیاورد.
نسخه Pro دستگاه احتمالا با تراشه Qualcomm Snapdragon 870 همراه با پشتیبانی از اتصال 5G ارائه خواهد شد. گفته می‌شود که باتری با دو سلول ۴۲۶۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و این باعث می‌شود به طور موثر باتری ۸.۷۲۰ میلی آمپری باشد.

از طرف دیگر، نسخه استاندارد مجهز به MediaTek Dimensity 1200 SoC است که از اتصال 5G نیز پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود دستگاه‌ها برای امنیت از یک سنسور اثر انگشت جانبی استفاده کنند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار