نقدو بررسی انواع موبایل

نقد و بررسی گوشی POCO X3 GT شیائومی | پوکو ایکس 3 جی تی

یکی از گوشی های موبایل جدید و خوش قیمتی که توانسته توجه خیلی از علاقمندان دنیای تکنولوژی را به سمت خود جلب کند، گوشی پوکو ایکس 3 جی تی (POCO X3 GT) شرکت شیائومی است. این اسمارتفون زیبا و خوش ساخت ویژگی های سخت افزاری خوبی دارد و در عین حال قیمت مناسبی را هم ارائه می‌کند، اما آیا خرید موبایل مذکور اقدام درستی برای شماست؟ در این مقاله می‌خواهیم به نقد و بررسی گوشی POCO X3 GT بپردازیم و تجربه یک هفته‌ای استفاده خودمان از این موبایل را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. با ما همراه شوید.

مقدمه

آمار فروش اسمارتفون های اندرویدی نشان می‌دهد که رقابت نفس‌گیری در رده موبایل های خوش قیمت و میان رده مابین شرکت های سازنده موبایل برقرار است. به بیان دیگر به نظر می‌رسد اغلب کاربرانی که قصد خرید موبایل جدید را دارند به دنبال انتخاب یک گوشی خوش قیمت و در عین حال با کیفیت هستند که این مسئله کاملا منطقی است. در بین گوشی های خوش قیمت و با کیفیت جدیدی که به تازگی روانه بازار شده‌اند، موبایل پوکو X3 GT شرکت شیائومی توانسته توجه خیلی از افراد و کاربر را جلب کند! این اسمارتفون از کیفیت ساخت خوب، ظاهر شیک، سخت افزار قوی و قیمت مناسبی برخوردار بوده و محصول ماه جولای (July) سال 2021 است.

با توجه به ویژگی هایی که به آن ها اشاره داشتیم، طبیعی است که خیلی از کاربران مایل به خرید پوکو ایکس 3 جی تی باشند، اما همانطور که می‌دانید برای انتخاب قطعی یک موبایل و اطمینان از کیفیت عملکردش صرفا نمی‌توان به ویژگی های سخت افزاری روی کاغذ اکتفا کرد! برای شناخت بهتر نقاط قوت و ضعف یک موبایل باید از آن استفاده به عمل آورد! به همین جهت ما قصد داریم در نقد و بررسی گوشی POCO X3 GT تجربه یک هفته‌ای استفاده خودمان از اسمارتفون مذکور را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم و در نهایت نقاط قوت و ضعف گوشی پوکو X3 GT را برایتان مشخص کنیم. با ما همراه شوید.

نقد و بررسی گوشی POCO X3 GT شیائومی: طراحی، ظاهر و کیفیت ساخت

مهمترین ویژگی که باید در یک گوشی موبایل وجود داشته باشد تا آن گوشی در نگاه اول مورد توجه هر فردی قرار گیرد مربوط به ظاهر و سبک طراحی می‌شود. به عقیده ما گوشی پوکو X3 GT شیائومی ظاهر و سبک طراحی شیک و زیبایی دارد و همین امر سبب می‌شود که خیلی زود مورد توجه هر فردی واقع شود. صفحه نمایش گوشی حاشیه های باریکی دارد و تقریبا کل مساحت پنل جلوی دستگاه (حدود 84.9 درصد) را پوشانده است. در بخش فوقانی و وسط نمایشگر لنز دوربین سلفی آن تعبیه شده و قاب پشت گوشی هم صیقلی و خوش ساخت به نظر می‌رسد. لبه های قاب این گوشی حالتی خمیده دارند تا دستگاه بهتر در دست کاربر چفت شود. در گوشه سمت چپ و فوقانی قاب پشت آن لنز های دوربین اصلی قابل رویت هستند که داخل یک بخش مربع شکل و برجسته تعبیه شده‌اند. برجستگی این قسمت از گوشی نسبتا زیاد است و تا حد زیادی ما را به یاد سبک طراحی دوربین آیفون 13 می‌اندازد.

بنابراین توصیه داریم برای محافظت از لنزهای دوربین اصلی گوشی حتما از گلس دوربین استفاده کنید. اما موضوع مهمی که باید در بررسی گوشی POCO X3 GT به آن اشاره داشته باشیم مربوط به اندازه نسبتا بزرگ و وزن نسبتا بالای دستگاه می‌شود. بدنه این گوشی ابعاد 8.9 در 75.9 در 163.3 میلیمتری و وزنی معادل 193 گرم دارد. بنابراین ضخامت بدنه گوشی زیاد است و این موضوع کاملا در حین کار کردن با دستگاه قابل لمس خواهد بود. گوشی قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را دارد و بنا به ادعای شیائومی از استاندارد ضد آب IP53 هم برخوردار است که نمی‌توان خیلی به آن متکی بود و اعتماد کرد.

جنس قاب پشت گوشی پوکو X3 GT از پلاستیک فشرده و خاصی تشکیل شده که مقاومت خوبی در برابر تماس با اشیای نوک تیز و خط برداشتن دارد. با این حال توصیه داریم برای اطمینان از خط بر نداشتن قاب پشت آن، حتما از قاب و گارد موبایل استفاده کنید. روی پنل جلوی دستگاه هم با یک لایه شیشه گوریلاگلس ویکتوس (Gorilla Glass Victus) پوشانه شده که مقاومت خیلی خوبی در برابر خراشیده شدن دارد. شیائومی گوشی را به اسپیکرهای استریوی نسبتا قدرتمندی مجهز کرده که گویا توسط شرکت معروف JBL تنظیم شده‌اند. در بررسی POCO X3 GT قدرت صدای خروجی از اسپیکرهای این موبایل خوب بود اما آنقدرها هم فوق‌العاده به نظر نمی‌رسید. متاسفانه گوشی از سوکت 3.5 میلیمتری هدفون بهره‌مند نیست و یک سوکت شارژ یو سی بی تایپ سی (USB Type C 2.0) دارد.

شیائومی گوشی پوکو ایکس 3 جی تی را به اسکنر اثرانگشت مجهز کرده و این اسکنر در لبه سمت راست قاب موبایل تعبیه شده است. عملکرد این اسکنر خوب و سریع بوده و دقت مطلوب آن سبب می‌شود که تقریبا در هر شرایط بتوانید با قرار دادن انگشتتان بر رویش، قفل نمایشگر را باز کنید. به طور کلی وقتی گوشی POCO X3 GT را در ست بگیرید حس بسیار مطلوبی به شما منتقل خواهد شد گوشی اگرچه ابعاد و اندازه بزرگی دارد و بدنه آن ضخیم است اما با این حال خوش دست طراحی شده و حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. به عقیده ما طراحی خوب و ظاهر شیک یکی از اصلی ترین نقاط قوت این اسمارتفون خواهد بود و می‌تواند آن را برای کسانی که به دنبال یک موبایل خاص هستند به گزینه خرید مناسبی تبدیل کند.

نقد و بررسی گوشی POCO X3 GT شیائومی: صفحه نمایش

یکی دیگر از ویژگی های بارز موبایل پوکو X3 GT که در همان نگاه اول توجهتان را جلب خواهد کرد مربوط به صفحه نمایش بزرگش می‌شود! نمایشگر این گوشی 6.6 اینچی بوده و از یک پنل IPS LCD تشکیل می‌شود که بنا به ادعای شیائومی از رفرش ریت 120 هرتزی و تکنولوژی HDR10 پشتیبانی به عمل می‌آورد. همانطور که در بخش قبل گفتیم حاشیه های صفحه نمایش این اسمارتفون باریک است و بدین سبب تقریبا 84.9 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه با نمایشگر آن احاطه می‌شود. شیائومی از شیشه گوریلاگلس ویکتوس هم برای محافظت از نمایشگر دستگاه استفاده می‌کند. با این حال توصیه داریم حتما روی صفحه نمایش اسمارتفون مذکور گلس محافظ ال سی دی نصب کنید.

رزولوشن صفحه نمایش6.6 اینچی این گوشی 2400 در 1080 پیکسل در نظر گرفته شده تا بدین ترتیب تراکم آن به چیزی در حدود 399 پیکسل در هر اینچ برسد. با توجه به اندازه بزرگ نمایشگر دستگاه باید گفت که تراکم پیکسلی خوبی توسط آن ارائه می‌شود که این امر به افزایش جزئیات و شارپ شدن محتوای روی نمایشگر کمک قابل ملاحظه‌ای خواهد کرد. در بررسی گوشی POCO X3 GT شیائومی هم این امر کاملا مشهود بود و نمایش تصاویر روی صفحه گوشی با کیفیت خیلی خوبی صورت می‌گرفت. تصاویر روی صفحه نمایش این موبایل شارپ، شاداب و دقیق هستند و تماشای فیلم، سریال یا کلیپ های یوتیوب در آن واقعا لذت بخش خواهد بود. مخصوصا اگر اهل نتفلیکس و تماشای فیلم و سریال با گوشی باشید، بدون تردید عاشق انجام این کار با اسمارتفون پوکو ایکس 3 جی تی خواهید شد.

اما نوبت به یکی از مهمترین نقاط ضعف موبایل مذکور می‌رسد! در بررسی گوشی POCO X3 GT متوجه شدیم که متاسفانه قدرت تولید روشنایی نمایشگر آن خیلی خوب نیست و این امر سبب می‌شود که کار کردن با موبایل در محیط های باز و تحت تابش نور زیاد کمی دشوار گردد. البته اینطور نیست که نتوانید در این شرایط محتوای روی صفحه گوشی را ببینید و از آن استفاده کنید، اما برای دیدن کامل محتوا باید کمی دقت بیشتری صرف نمایید. شیائومی مدعی شده که نمایشگر 6.6 اینچی گوشی پوکو X3 GT می‌تواند ماکسیمم روشنایی معادل 450 نیت تولید کند اما در بررسی ما کیفیت عملکرد نمایشگر گوشی از نظر شدت روشنایی خیلی خوب نبود. بنابراین اگر در فضای باز و تحت تابش نور از گوشی استفاده می‌کنید، حتما این موضوع را در نظر داشته باشید. در سایر زمینه ها نمایشگر 6.6 اینچی گوشی عملکرد کاملا مطلوبی دارد و نمی‌توان برای آن نقطه ضعف دیگری پیدا کرد.

نقد و بررسی گوشی POCO X3 GT شیائومی: سیستم عامل و بستر نرم افزاری

شیائومی همیشه از سیستم عامل اندروید در موبایل هایش استفاده می‌کند و گوشی پوکو X3 GT هم از این قاعده مستثنا نیست! این گوشی به طور پیش فرض از اندروید 11 بهره می‌برد که جدیدترین ورژن فعلی اندروید است. رابط کاربری MIUI 12.5 اختصاصی سری موبایل های پوکو هم در این گوشی نصب و راه اندازی شده که برخی از ویژگی های اندروید خام از قبیل منوی اپلیکیشن ها (App Drawer) پیش فرض و غیره را ارائه می‌کند. با توجه به اینکه گوشی پوکو ایکس 3 جی تی محصول سل 2021 است انتظار داریم که حداقل تا 2 الی 3 سال آینده پشتیبانی نرم افزار سریع و بی‌وقفه‌ای از آن به عمل آید. شیائومی طی چند سال اخیر نشان داده که از این نظر یک برند خوب و مطمئن خواهد بود و پشتیبانی نرم افزاری قابل قبولی را برای محصولاتش ارائه می‌کند.

اما عملکرد بستر نرم افزاری گوشی چطور است و آیا رابط MIUI 12.5 طراحی بهینه‌ای دارد؟ اگر اهل استفاده از قابلیت های متنوع در گوشی باشید، رابط MIUI 12.5 یک گزینه عالی برای شماست چون قابلیت های متعددی در آن به طور پیش فرض ارائه می‌شوند. به عنوان مثال قابلیت هایی مثل دوآل اپ (Dual App) به طور پیش فرض در این رابط ارائه شده‌اند و به شما اجازه ساخت و استفاده دو نسخه از هر برنامه در گوشی را می‌دهد. قابلیت های متعدد و مشابه دیگری هم در این رابط ارائه شده‌اند که کاربردی هستند اما از ست دیگر ارائه این قابلیت های زیاد سبب شده که MIUI 12.5 از بهینه بودن فاصله بگیرد و به یک رابط سنگین تبدیل شود.

با این حال در بررسی گوشی POCO X3 GT شیائومی متوجه شدیم که عملکرد بستر نرم افزاری دستگاه کاملا روان و بدون مشکل است چون سخت افزار خوب و قدرتمند آن از پس مدیریت رابط سنگین گوشی بر می‌آید! بنابراین بازده کلی گوشی از نظر نرم افزاری مطلوب خواهد بود و در حین استفاده از دستگاه با لگ و تاخیر رو به رو نمی‌شوید. انجام کارهایی مثل پرسه زدن در اینستاگرام، یوتیوب، وبگردی، تماشای فیلم و سریال و سایر اقدامات این چنینی در گوشی بدون کوچک ترین لگ و تاخیری امکانپذیر خواهد بود و بستر نرم افزاری اسمارتفون مذکور از این نظر بازده خوبی دارد اما اگر به بهینه بودن بستر نرم افزاری اهمیت زیادی می‌دهید، کلا MIUI نمی‌توان رابط برگزیده‌ای برایتان باشد. پس عملکرد کلی بستر نرم افزاری گوشی پوکو X3 GT علیرغم بهینه نبودن رابط MIUI خوب و کاملا روان است.

نقد و بررسی گوشی POCO X3 GT شیائومی: پردازنده، رم و حافظه داخلی (قدرت عملکرد)

شیائومی برای کاهش هزینه تولید و قیمت گوشی Poco X3 GT یکی از تراشه‌ های شرکت مدیاتک را در آن بکار برده و همین امر سبب شده تا خیلی از کاربران برای خرید موبایل مذکور با شک و تردید رو به رو شوند. قبل از هر چیز باید بگوییم تراشه‌ای که شیائومی برای استفاده در گوشی مذکور بکار برده از تراشه های قدرتمند برند مدیاتک محسوب می‌شود، بنابراین تصور نکنید که شیائومی از تراشه‌ای ارزان و کم قدرت در گوشی استفاده کرده است! این تراشه با نام کامل MT6891Z Dimensity 1100 5G شناخته شده و طی فرآیند 6 نانومتری تولید شده و یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد. چهار هسته پردازشگر این تراشه از نوع Cortex-A55 با فرکانس 2 گیگاهرتز بوده و چهار هسته دیگر آن از نوع Cortex-A78 با فرکانس 2.6 گیگاهرتز خواهد بود! پردازنده گرافیکی این تراشه هم Mali-G77 MC9 است! بنابراین کاملا مشخص است که با یک تراشه قدرتمند رو به رو هستیم که باید پتانسیل بالایی داشته باشد!

گوشی پوکو X3 GT از رم 8 گیگابایتی بهره می‌برد و حافظه داخلی آن می‌تواند 128 یا 256 گیگابایتی باشد. امکان اتصال حافظه جانبی به گوشی وجود ندارد و این موضوع هم باید توسط خریدار مورد توجه قرار گیرد. اما همانطور که می‌دانید برای فهمیدن قدرت عملکرد یک اسمارتفون و بازده آن نمی‌توان صرفا به اعداد و ارقام اعتماد کرد و باید حتما آن گوشی را در عمل مورد بررسی قرار داد! ما هم در نقد و بررسی گوشی POCO X3 GT شیائومی می‌خواهیم نتیجه بررسی عملی خودمان را با شما به اشتراک بگذاریم! همانگونه که قبلا گفتیم گوشی برای انجام کارهای روزمره مثل وبگردی، تماشای ویدیو در یوتیوب، استفاده از نتفلیکس، پرسه زدن در اینستاگرام و غیره با هیچ مشکلی رو به رو نخواهد شد اما آیا این اسمارتفون از پس اجرای بازی های سنگین هم بر می‌آید؟

قبل از هر چیز به خاطر داشته باشید که شیائومی پوکو X3 GT یک موبایل خوش قیمت و میان رده است، بنابراین نباید انتظار داشت که بازدهی در حد یک پرچمدار یا آیفون های اپل که قیمتی چند برابر قیمت این گوشی را دارند ارائه کند! ما برای درک بهتر قدرت عملکرد این اسمارتفون بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) را روی آن نصب و برای مدت زمان 20 دقیقه اجرا کردیم. نتیجه بررسی نشان داد که گوشی بدون کوچک ترین مشکل از پس اجرای بازی مذکور حتی با تنظیمات گرافیکی عالی بر می‌آید! حتی بعد از 15 دقیقه اجرای بازی پابجی موبایل هم هیچ لگ و تاخیر یا افت فریمی در دستگاه نمایان نشد و تنها بدنه گوشی و قاب پشت آن کمی بیش از حد داغ شده بودند. پس می‌توان اینطور نتیجه‌گیری کرد که گوشی Xiaomi POCO X3 GT از نظر قدرت عملکرد و بازده پردازشی هم یک اسمارتفون خیلی خوب و کارآمد است. به عقیده ما قدرت پردازشی این موبایل فراتر از قیمت و رده‌ طراحی دستگاه بوده و این یک مزیت عالی برای گوشی به شمار می‌رود.

نقد و بررسی گوشی POCO X3 GT شیائومی: دوربین اصلی و سلفی

نوبت به یکی از مهمترین بخش های نقد و بررسی گوشی POCO X3 GT شیائومی می‌رسد که برای خیلی از افراد حائز اهمیت است. دوربین اصلی این اسمارتفون از 3 لنز مختلف تشکیل شده که به ترتیب 64 مگاپیکسلی نوع واید (Wide)، 8 مگاپیکسلی نوع اولتراواید (Ultrawide) و 2 مگاپیکسلی نوع ماکرو (Macro) هستند. قابلیت هایی همچون عکسبرداری پرتره، عکسبرداری اولتراواید، عکسبرداری ماکرو، عکسبرداری پانوراما، فوکوس خودکار مرحله‌ای، قابلیت HDR و امکان ضبط ویدئوهای 4K با نرخ 30 فریم در ثانیه و 1080p با نرخ های 30، 60 و 120 فریم در ثانیه هم توسط دوربین اصلی گوشی پشتیبانی می‌شوند. شیائومی یک چراغ فلش LED را هم برای دوربین اصلی گوشی در نظر گرفته است.

در سمت مقابل دوربین سلفی این گوشی موبایل هم از یک لنز 16 مگاپیگسلی واید تشکیل شده که از قابلیت هایی همچون عکسبرداری پرتره و ضبط ویدیوهای 1080p با نرخ 30 فریم در ثانیه و 720p با نرخ های 120 و 960 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند. اما کیفیت عملکرد دوربین های اصلی و سلفی گوشی فارغ از ویژگی هایی که به آن اشاره داشتیم چطور است؟ در بررسی گوشی POCO X3 GT مشخص شد که دوربین اصلی آن عملکرد خوبی دارد. با استفاده از دوربین اصلی این گوشی در محیط های با نور خوب می‌توانید عکس های واقعا مناسب و با جزئیات بالا ضبط کنید. در صورتی که نور محیط کم باشد یا عکسبرداری در محیط های بسته صورت پذیرد، کیفیت عملکرد دوربین اصلی گوشی کمی افت می‌کند اما همچنان وضعیت قابل قبولی خواهد بود.

البته در نظر داشته باشید که سنجش ما از این بخش بررسی با توجه به قیمت دستگاه و گوشی های هم رده آن صورت پذیرفته است! بنابراین وقتی می‌گوییم عملکرد دوربین اصلی گوشی POCO X3 GT خوب است، منظورمان این نیست که عملکردش با دوربین آیفون 13 که چند برابر این محصول قیمت دارد برابری می‌کند! بلکه منظور این است که دوربین گوشی نسبت به دوربین گوشی های هم رده قیمتی خودش عملکرد خوبی دارد. با دوربین اصلی این اسمارتفون می‌توانید در محیط های مختلف عکس های پرتره و ماکرو خوبی هم ضبط کنید. بنابراین در مجموع گوشی دوربین اصلی خوبی دارد.

در سمت مقابل دوربین سلفی گوشی که 16 مگاپیکسلی است هم توانایی ضبط عکس های خوبی را دارد. عملکرد دوربین سلفی این گوشی در محیط های بار نوع زیاد و مناسب بسیار خوب خواهد بود اما افت کیفیت آن در محیط های کم نور، تاریک و بسته نسبت به دوربین اصلی بیشتر قابل درک می‌شود. بنابراین خیلی نمی‌توانید در محیط های تاریک روی کیفیت بالای عملکرد دوربین سلفی گوشی حساب باز کنید. با این حال به عقیده ما با در نظر گرفتن قیمت گوشی پوکو ایکس 3 جی تی و کیفیت عملکرد دوربین موبایل های هم رده قیمتی این محصول می‌توان مدعی شد که گوشی نام برده شده دوربین های اصلی و سلفی خوبی دارد.

نقد و بررسی گوشی POCO X3 GT شیائومی: باتری و شارژدهی

شیائومی گوشی پوکو X3 GT را به یک باتری لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز کرده که با توجه به اندازه صفحه نمایش دستگاه، به نظر می‌رسد بتواند انرژی مورد نیاز آن را به خوبی تامین کند. شارژر فابریک گوشی نام برده شده هم قابلیت فست شارژ 67 واتی (Fast Charging 67W) را ارائه کرده است تا بدین ترتیب برای شارژ مجدد باتری غول‌پیکر دستگاه هم نیاز به صرف زمان طولانی وجود نداشته باشد. شیائومی مدعی شده که شارژر فابریک این موبایل می‌تواند ظرف 42 دقیقه باتری آن را از صفر تا صد شارژ کند، اما آیا این ادعا درست و قابل استناد است؟

در بررسی گوشی POCO X3 GT شیائومی مشخص شد که برای یک کاربر معمولی با سطح استفاده نرمال از گوشی، شارژ باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن تقریبا 1 الی 1.5 روز دوام می‌آورد. بنابراین تصور نکنید که چون باتری گوشی ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی دارد، می‌تواند با یک مرتبه شارژ برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. بنابراین قدرت شارژدهی باتری گوشی کاملا معمولی است. اما چقدر زمان لازم خواهد بود که باتری گوشی با شارژر اورجینالش فول شارژ شود؟ در بررسی ما باتری گوشی پس از اتصال به شارژر اصلی خودش در کدت زمان 45 دقیقه از صفر تا صد درصد شارژ شد. بنابراین ادعای شیائومی در مورد سرعت شارژ باتری گوشی درست و قابل استناد است. سرعت شارژ بالای باتری ین اسمارتفون بدون تردید یکی از ویژگی های مثبت آن محسوب می‌شود.

کلام آخر

همانطور که مشاهده کردید سعی کردیم در این مقاله به طور کاربردی و جامع به نقد و بررسی گوشی POCO X3 GT شیائومی بپردازیم. بدین منظور ما یک هفته از گوشی نام برده شده استفاده کرده و تجربه خودمان از کار کردن با این گوشی موبایل را در قالب این بررسی خدمت شما عزیزان ارائه کردیم. اگر به دنبال خرید یک اسمارتفون با کیفیت، خوش ساخت، شیک و قدرتمند هستید که قیمت خوبی هم داشته باشد، شک نکنید پوکو X3 GT یکی از بهترین گزینه های موجود فعلی خواهد بود. اصلی ترین ویژگی های مثبت و منفی این اسمارتفون در بخش زیر و طی دو دسته‌بندی مجزا مشخص شده‌اند.

نقاط قوت

  • طراحی خوب و ظاهر زیبا
  • صفحه نمایش بزرگ با رزولوشن خوب
  • بستر نرم افزاری به روز با عملکرد روان
  • قدرت پردازشی خوب
  • دوربین های مناسب
  • سرعت شارژ عالی باتری
  • قیمت مناسب

نقاط ضعف

  • روشنایی نسبتا ضعیف صفحه نمایش
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار