نقدو بررسی انواع موبایل

نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 9 اس | Redmi Note 9S

ردمی نوت 9 اس (Xiaomi Redmi Note 9S) یکی از جدیدترین گوشی های خوش قیمت و میان رده شرکت شیائومی است که مشخصات فنی فوق‌العاده‌ای را ارائه کرده و واقعا در رده قیمتی خودش می‌تواند کم‌نظیر باشد. در ادامه این مطلب می‌خواهیم به نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 9 اس بپردازیم و مروری بر اصلی ترین ویژگی های این اسمارتفون و نقاط قوت و ضعف آن داشته باشیم. با ما همراه شوید.

مقدمه

شیائومی استاد تولید گوشی های خوش قیمت و با کیفیت بوده و بارها این مسئله را ثابت کرده است! اگر ذره‌ای در این مسئله شک و تردید دارید، گوشی Redmi Note 9S این کمپانی می‌تواند کاملا شک و تردیدهای شما را برطرف سازد! گوشی مذکور از نظر سخت افزاری یک اسمارتفون بسیار خوب است و از کیفیت ساخت مطلوبی هم بهره می‌برد اما قیمت فوق‌العاده مناسب را ارائه می‌کند! قیمت Redmi Note 9S شیائومی هم اکنون (در زمان تدوین این مطلب) در بازار کشور حدود 4.8 میلیون تومان است. با توجه به این ویژگی ها ارائه نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 9 اس و درک بهتر نقاط قوت و ضعف آن خالی از لطف نخواهد بود.

گوشی نام برده شده در ماه مارس (March) سال 2020 معرفی شد و همانطور که گفتیم یکی از جدیدترین گوشی های برند شیائومی محسوب می‌شود. ویژگی های مثبت این گوشی متعدد هستند اما در این بین برخی ویژگی ها مثل نمایشگر 6.67 اینچی، دوربین 48 مگاپیکسلی و باتری 5020 میلی آمپر ساعتی بیشتر از هر چیز دیگری توجه کاربر را جلب می‌کنند. اما باید دید که گوشی در عمل چه بازده و کیفیتی دارد! در ادامه این مطلب به نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 9 اس (Xiaomi Redmi Note 9S) می‌پردازیم و سعی خواهیم کرد که ویژگی های کاربردی آن را زیر ذره‌بین قرار دهید تا شما با نقاط قوت و ضعف گوشی بهتر آشنا شوید. با ما همراه باشید.

بررسی شیائومی ردمی نوت 9 اس : طراحی، ظاهر و کیفیت ساخت

اگر به جذاب بودن ظاهر گوشی اهمیت می‌دهید، ردمی نوت 9S شیائومی شما را نا امید نمی‌کند، چون ظاهری واقعا شیک و جذاب دارد. وقتی این گوشی را در دست بگیرید و به پنل جلوی آن نگاه کنید، صفحه نمایش بزرگ دستگاه توجهتان را جلب می‌کند. نمایشگر این گوشی 6.67 اینچی است و حاشیه های بسیار باریکی دارد. حدود 84.5 درصد از کل مساحت پنل جلوی این اسمارتفون با صفحه نمایش آن احاطه می‌شود و لنز دوربین سلفی آن هم داخل نمایشگر و بخش فوقانی آن تعبیه شده است. برخلاف اغلب گوشی های جدید امروزی داخل ال سی دی Redmi Note 9S اسکنر انگشت تعبیه نشده و اسکنر انگشت این گوشی روی لبه سمت راست قاب آن تعبیه می‌شود.

در بررسی شیائومی ردمی نوت 9 اس مشخص شد که سرعت و دقت عملکرد اسکنر انگشت فیزیکی آن خوب است و می‌تواند در شرایط مختلف خیلی سریع قفل نمایشگر را باز کرده یا تایید هویت را تکمیل نماید. وزن گوشی حدود 209 گرم خواهد بود و بدنه آن ابعاد 8.8 در 76.7 در 165.8 میلیمتری را ارائه می‌کند. بنابراین گوشی مورد نظر ابعاد بزرگ و وزن نسبتا بالایی دارد که با توجه به بهره‌مندی از صفحه نمایش 6.67 اینچی طبیعی به نظر می‌رسد. گوشی از اتصال همزمان دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و از جک 3.5 میلیمتری هندزفری هم بهره‌مند است. سوکت شارژ گوشی هم از نوع یو اس بی تایپ سی (USB Type C) خواهد بود.

قاب پشت گوشی Redmi Note 9S براق و زیبا بوده و لبه های نسبتا خمیده‌ای دارد. اگر به گوشی هایی علاقه دارید که قاب آن ها پر زرق و برق باشد، ردمی Note 9s گزینه خرید خوبی برایتان خواهد بود. در بخش فوقانی و وسط قاب پشت گوشی هم لنز های دوربین اصلی آن با حالتی خاص و در یک قسمت مربعی شکل و مشکی رنگ تعبیه شده‌اند. لنز های دوربین اصلی گوشی برآمدگی نسبتا محسوسی دارند، به همین دلیل توصیه داریم حتما از گلس محافظ دوربین برای جلوگیری از ایجاد احتمالی خط و خش روی شیشه دوربین اصلی این گوشی استفاده کنید. اما جنس فریم و قاب گوشی از چیست؟

در بررسی شیائومی ردمی نوت 9 اس مشخص شد که فریم اصلی گوشی پلاستیکی در نظر گرفته شده اما هم روی پنل جلوی (صفحه نمایش) و هم قاب پشت گوشی با یک لایه شیشه گوریلاگلس 5 پوشانده می‌شود که مقاومت خوبی در برابر تماس با اشیای نوک تیز و خراشیده شدن دارد. ضمنا شیائومی اعلام کرده گوشی Redmi Note 9S در برابر پاشش آب مقاوم است اما حسابی روی ضد آب بودن این گوشی باز نکنید و اکیدا از تماس آن با آب و مایعات دوری نمایید. در مجموع وقتی گوشی مذکور را در دست بگیرید حس بسیار خوبی به شما منتقل می‌شود که فراتر از حس در دست گرفتن یک اسمارتفون میان رده خواهد بود. به عقیده ما گوشی شیائومی ردمی نوت 9s از نظر طراحی، ظاهر و کیفیت ساخت در رده قیمتی خودش یک گوشی عالی خواهد بود و انتظاراتی که از آن می‌رود را بر آورده می‌کند.

بررسی شیائومی ردمی نوت 9 اس : صفحه نمایش

یکی از جالب ترین ویژگی های گوشی Redmi Note 9S مربوط به صفحه نمایش آن می‌شود چون اندازه بزرگی دارد! پنل نمایشگر این گوشی 6.67 اینچی بوده و از نوع IPS LCD در نظر گرفته شده است. همانطور که قبلا هم اشاره داشتیم نمایشگر این گوشی چیزی در حدود 84.5 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را در بر گرفته و با حاشیه های باریک خودش ظاهری جذاب را برای دستگاه به ارمغان می‌آورد. لنز دوربین سلفی گوشی در داخل نمایشگر آن و بخش فوقانی تعبیه شده و روی صفحه نمایش دستگاه هم با یک لایه شیشه گوریلاگلس 5 پوشانده می‌شود. با این حال ما توصیه داریم برای محافظت از صفحه نمایش 6.67 اینچی گوشی حتما از یک لایه گلس محافظ ال سی دی استفاده کنید.

وضوح تصویر یا رزولوشن صفحه نمایش گوشی 2400 در 1090 پیکسل خواهد بود و بدین ترتیب تراکم پیکسلی آن به چیزی در حدود 395 پیکسل در هر اینچ می‌رسد که تراکم پیکسلی قابل قبولی برای یک پنل 6.67 اینچی است. اما کیفیت عملکرد صفحه نمایش گوشی در ارائه محتوا چطور است؟ در بررسی شیائومی ردمی نوت 9 اس مشخص شد که محتوا روی صفحه نمایش بزرگ این گوشی با کیفیت مطلوبی نمایش داده می‌شود. شادابی، شارپنس و کنتراست بسیار خوبی از سمت نمایشگر گوشی ارائه شده و این امر در کنار اندازه بزرگ نمایشگر سبب می‌شود که تماشا کردن فیلم و سریال در آن واقعا لذت بخش باشد.

از دیگر ویژگی های خوب صفحه نمایش گوشی می‌توان به توان مناسب در تولید روشنایی اشاره کرد. در بررسی صورت گرفته ما با تنظیم شدت روشنایی نمایشگر گوشی یا اصطلاحا برایتنس (Brightness) آن بر روی 80 درصد توانستیم در محیط های باز و تحت تابش نور مستقیم کاملا محتوای روی نمایشگر را ببینیم و با گوشی در تعامل باشیم. حتی در شرایطی که تابش نور بسیار شدید باشد هم شما می‌توانید روشنایی نمایشگر را روی 100 درصد تنظیم کنید و تقریبا بدون مشکل هر آنچه که روی آن ارائه شده را ببینید. ضمن اینکه انجام کارهایی مثل وبگردی یا تماشای کلیپ های یوتیوب هم با توجه به اندازه صفحه نمایش گوشی بسیار لذت بخش خواهد بود. بنابراین در مجموع باید اینطور گفت که صفحه نمایش خوب و با کیفیت یکی دیگر از ویژگی های مثبت گوشی شیائومی Redmi Note 9S محسوب می‌شود. اگر به گوشی های مجهز به نمایشگر بزرگ علاقه دارید، این اسمارتفون گزینه خرید عالی برای شماست.

بررسی شیائومی ردمی نوت 9 اس : سیستم عامل و بستر نرم افزاری

گوشی های شرکت شیائومی مبتنی بر سیستم عامل اندروید هستند و ردمی نوت 9 اس هم از این قاعده مستثنی نیست. با توجه به اینکه گوشی در سال 2020 رونمایی شده، طبیعتا از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید هم بهره می‌برد! اندروید 10 به طور پیش فرض روی آن نصب بوده و رابط کاربری اختصاصی شیائومی با نام MIUI 11 هم در کنار آن نصب و راه اندازی شده است. پیش‌بینی می‌کنیم این گوشی حداقل تا یک سال آتی به طور مداوم تحت پشتیبانی نرم افزاری شیائومی قرار بگیرد و آپدیت های اندروید هم برای آن منتشر شوند. خوشبختانه شیائومی در انتشار آپدیت های نرم افزاری عملکرد بدی نداشته و انتظار داریم که همین روند همچنان ادامه پیدا کند.

در بررسی شیائومی ردمی نوت 9 اس مشخص شد که بستر نرم افزاری گوشی عملکرد روان و مطلوبی دارد. در حالت عادی و شرایطی که شما به انجام کارهای روزمره مثل پرسه زدن در یوتیوب، اینستاگرام، وبگردی، استفاده از اپلیکیشن تلگرام، ارسال و دریافت پیامک و غیره بپردازید، هیچ لگ و تاخیری را در بستر نرم افزاری گوشی خود مشاهده نخواهید کرد. این امر نشان می‌دهد که گوشی از پتانسیل نرم افزاری خوبی برخوردار است. رابط گوشی زیبا و سلیس طراحی شده و ما از نظر بصری یکی از طرفداران رابط MIUI هستیم. قابلیت های شخصی سازی زیادی هم به طور پیش فرض توسط آن ارائه می‌شوند و برخی ویژگی های جالب دیگر هم در کنار آن ها ارائه خواهند شد.

به عنوان مثال رابط MIUI به طور پیش فرض امکان تبدیل کردن یک برنامه به دو نسخه مختلف و استفاده همزمان از آن ها را ارائه می‌کند یا سعی شده در قسمت مدیریت اپلیکیشن های آن آپشن ها و گزینه های بیشتری برای شخصی سازی نحوه عملکرد و دسترسی های هر اپلیکیشن ارائه شود. تعداد اپلیکیشن های پیش فرض نصب و راه اندازی شده روی گوشی هم خیلی زیاد نیست اما کم تعداد هم نخواهد بود! رابط گوشی به گونه‌ای طراحی شده که هم می‌توانید از آن در حالت فول اسکرین و با دستورات اشاره‌ای استفاده کنید و هم می‌توانید سه دکمه مجازی بک (Back)، هوم (Home) و ریسنت اپز (Recent Apps) را در قسمت زیرین آن ارائه کرده و از طریق این سه دکمه با گوشی در تعامل باشید که البته پیشنهاد ما این است که حتما در حالت فول اسکرین از گوشی استفاده کنید تا بهترین تجربه کاربری را از آن دریافت نمایید.

اما در بررسی شیائومی ردمی نوت 9 اس شاهد ویژگی های منفی هم بودیم که مربوط به رابط کاربری و بستر نرم افزاری گوشی می‌شوند. اصلی ترین مسئله‌ای که برای ما آزاردهنده بود مربوط به چینش نه چندان جالب و قابل درک منوی تنظیمات می‌شود! گزینه هایی که در منوی تنظیمات گوشی ارائه شده‌اند واقعا سردرگم کننده به نظر می‌رسند و ما در اغلب مواقع برای دستیابی به گزینه های مورد نظرتان ملزم به جستجوی در این منو می‌شدیم و با طی کردن مسیرهایی که تصور داشتیم ما را به گزینه مورد نظر می‌رساندند، قادر به دستیابی به آن گزینه ها نبودیم. به عقیده ما این چینش نه چندان جالب منوی تنظیمات اصلی ترین نقطه ضعف رابط کاربری و بستر نرم افزاری گوشی Redmi Note 9S است. با این حال گوشی از این بخش نقد و بررسی ما هم نمره قبولی را دریافت می‌کند اما مدعی نمی‌شویم که بستر نرم افزاری آن از نقاط قوتش خواهد بود.

بررسی شیائومی ردمی نوت 9 اس : پردازنده، رم و حافظه داخلی

عموما زمانی که با پرداخت هزینه نه چندان بالا یک گوشی میان رده می‌خرید، نباید از آن انتظار پتانسیل سخت افزاری بالایی داشته باشید. اما گوشی Redmi Note 9S شیائومی از این نظر هم یک گوشی قدرتمند است و می‌تواند نیازهای شما را برطرف سازد. تراشه اسنپدراگون 720G در قلب این اسمارتفون بکار رفته که طی فرآیند 8 نانومتری تولید می‌شود و از جدیدترین تراشه های میان رده رو به بالای شرکت کوالکام محسوب می‌شود. پردازنده مرکزی آن هشت هسته‌ای است و به ترتیب از شش هسته Kyro 465 Silver با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و دو هسته Kyro 465 Gold با فرکانس 2.3 گیگاهرتزی تشکیل می‌شود. پردازنده گرافیکی Adreno 618 هم در این تراشه وظیفه تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی را بر عهده دارد.

گوشی از نظر رم و حافظه داخلی شامل دو نسخه مختلف می‌شود. نسخه پایه آن رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی دارد اما نسخه برتر گوشی از رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره می‌برد. ضمنا هر دو نسخه گوشی از اتصال حافظه جانبی پشتیبانی می‌کنند و کاربر می‌تواند در صورت تمایل بدین ترتیب فضای ذخیره سازی اطلاعات دستگاه را افزایش دهد. لازم به ذکر است که ما در بررسی شیائومی ردمی نوت 9 اس از نسخه پایه آن با رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی استفاده کردیم. برای درک قدرت عملکرد گوشی ما بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) را برای مدت زمان 15 دقیقه در آن اجرا کردیم و سپس مابین 10 اپلیکیشن از پیش تعیین شده، جهش هایی داشتیم تا کیفیت عملکرد رم گوشی مورد ارزیابی قرار گیرد.

نتیجه بررسی نشان داد که گوشی Redmi Note 9S واقعا پتانسیل پردازشی خوبی دارد! این گوشی بدون مشکل از پس اجرای بازی مثل پابجی موبایل بر می‌آید، اگرچه بدنه آن در دقایق پایانی گیم به طرز قابل ملاحظه‌ای داغ شده بود اما همچنان کیفیت اجرای گیم سطح مطلوبی را ارائه می‌کرد. عملکرد رم گوشی هم خوب است و جهش مابین اپلیکیشن های اخیر به واسطه آن با سرعت و کیفیت مطلوبی انجام می‌شود. بروز لگ و تاخیر در این پروسه گاها رخ می‌دهد اما شدت آن بسیار ناچیز بوده و کاملا قابل چشم پوشی خواهد بود. بنابراین در مجموع می‌توانید از این بخش نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 9 اس اینطور نتیجه گرفت که گوشی مورد نظر از پتانسیل پردازشی و قدرت عملکرد بسیار خوبی برخوردار است و واقعا با توجه به قیمت گوشی بازده عالی را ارائه می‌کند.

بررسی شیائومی ردمی نوت 9 اس : دوربین اصلی و سلفی

نوبت به یکی از مهمترین بخش های نقد و بررسی Redmi Note 9S شیائومی می‌رسد! دوربین اصلی و سلفی! این روزها کیفیت دوربین به یکی از اصلی ترین عوامل تعیین کننده در انتخاب و خرید اسمارتفون تبدیل شده است و شرکت های سازنده موبایل هم سعی دارند که گوشی های خود را از این نظر بهبود دهند. دوربین اصلی گوشی ردمی نوت 9S از چهار لنز مختلف تشکیل شده که به ترتیب 48 مگاپیکسلی واید (Wide)، 8 مگاپیکسلی اولتراواید (Ultrawide)، 5 مگاپیکسلی ماکرو (Macro) و 2 مگاپیکسلی عمقی (Depth) هستند. قابلیت هایی که توسط دوربین اصلی گوشی پشتیبانی می‌شوند شامل مواردی همچون فوکوس خودکار مرحله‌ای (PDAF)، عکسبرداری پانوراما، HDR، عکسبرداری پرتره، عکسبرداری در حالت ماکرو، عکسبرداری با زاویه گسترده و امکان ضبط ویدیو های 4K با نرخ 30 فریم در هر ثانیه خواهد بود. ضمن اینکه یک چراغ فلش LED هم برای دوربین اصلی گوشی در نظر گرفته شده است.

اما کیفیت عملکرد دوربین اصلی گوشی چطور خواهد بود؟ در بررسی شیائومی ردمی نوت 9 اس مشخص شد که دوربین اصلی گوشی در محیط های با نور مناسب و به ویژه محیط هایی که باز باشند و نور آفتاب در آن ها مستقیما به سوژه اصلی عکس بتابد، عملکرد عالی دارد. در اینگونه مواقع با دوربین اصلی گوشی Redmi Note 9S می‌توانید عکس های هنری بسیار عالی و با کیفیتی ضبط کنید. عکسبرداری پرتره، ماکرو و با زاویه گسترده هم در اینگونه شرایط با کیفیت مطلوبی قابل انجام هستند. ضمنا می‌توانید با فعالسازی حالت عکسبرداری 48 مگاپیکسلی از طریق اپلیکیشن دوربین گوشی هم به ضبط عکس های پرحجم و پر جزئیات 48 مگاپیکسلی هم بپردازید.

در حالت عکسبرداری پرتره تفکیک سوژه اصلی از فضای پس زمینه با دقت خوبی انجام می‌شود و عکسبرداری ماکرو را هم شما امکان ضبط تصاویر هنری و میکروسکوپی را می‌دهد. اما در محیط های با نور کم کیفیت عملکرد دوربین اصلی گوشی ردمی Note 9s هم افت نسبتا قابل ملاحظه‌ای می‌کند. در اینگونه مواقع دیگر نمی‌توانید عکس های خیلی عالی ضبط کنید و قادر به ضبط عکس های معمولی خواهید بود. عموما هرچقدر محیط تاریک تر باشد، نویزهای تصویر ضبط شده هم بیشتر می‌شوند. با این حال عملکرد دوربین اصلی گوشی در محیط های تاریک بد نیست و سطح کیفی متوسطی را ارائه می‌کند.

اما دوربین سلفی گوشی چه وضعیتی دارد؟ دوربین سلفی گوشی Redmi Note 9S از یک لنز 16 مگاپیکسلی تشکیل شده که از نوع واید است و از عکسبرداری پانوراما، پرتره، HDR و ضبط ویدئوهای فول اچ دی با نرخ 30 فریم در هر ثانیه پشتیبانی می‌کند. در بررسی شیائومی ردمی نوت 9 اس مشخص شد که دوربین سلفی آن هم در محیط های با نور مناسب عملکرد خیلی خوبی دارد و در محیط های کم نور و به ویژه بسته با افت کیفیت رو به رو می‌شود. کیفیت عکس های پرتره‌ سلفی هم دقیقا به نور محیط وابسته هستند و هرچقدر نور بهتری در محیط وجود داشته باشد، تصویر جذاب تری هم ضبط خواهد شد. در مجموع کیفیت عملکرد دوربین سلفی گوشی خوب است. به عقیده ما گوشی Xiaomi Redmi Note 9S از نظر عملکرد دوربین در رده قیمتی خودش یکی از بهترین های بازار خواهد بود.

بررسی شیائومی ردمی نوت 9 اس : باتری و شارژدهی

یکی دیگر از اصلی ترین ویژگی های بارز گوشی ردمی نوت 9 اس که توجه هر کاربری را جلب می‌کند مربوط به ظرفیت باتری آن می‌شود. باتری اغلب گوشی های میان رده امروزی ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی دارد، اما شیائومی برای گوشی Redmi Note 9s یک باتری لیتیوم پلیمری 5020 میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته است! بنابراین انتظار داریم که گوشی از قدرت شارژدهی و نگهداری شارژ مطلوبی برخوردار باشد. در بررسی شیائومی ردمی نوت 9 اس مشخص شد که یک کاربر معمولی با سطح استفاده نرمال از گوشی با یک مرتبه فول شارژ باتری 5020 میلی آمپر ساعتی Redmi Note 9S تقریبا می‌تواند مدت زمان 1.5 الی 2 روز از آن استفاده کنید.

بنابراین شارژدهی خوب یکی از ویژگی های مثبت گوشی مورد نظر است. ضمنا در بررسی این گوشی مشخص شد که انجام تسک های سنگین مثل اجرای بازی های HD و آنلاینی همچون پابجی موبایل می‌تواند به طرز قابل ملاحظه‌ای روی مصرف شارژ باتری تاثیرگذار باشد و شدت مصرف شدن آن را افزایش دهد. بنابراین توصیه داریم اگر نگهداری شارژ باتری برایتان اولویت است، از اجرای طولانی مدت گیم های سنگین و آنلاین در گوشی خودداری کنید. اما مسئله مهم بعدی مربوط به سرعت شارژ مجدد باتری گوشی می‌شود. چه مقدار زمان لازم است تا باتری 5020 میلی آمپر ساعتی ردمی نوت 9 اس فول شارژ شود؟

خوشبختانه گوشی شیائومی Redmi Note 9S از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و یک شارژر اورجینال 18 واتی دارد. در بررسی گوشی مشخص شد که با استفاده از این شارژر تقریبا می‌توان در مدت زمان 90 الی 100 دقیقه باتری 5020 میلی آمپر ساعتی گوشی مذکور را فول شارژ کرد. بنابراین سرعت شارژ مجدد باتری گوشی هم وضعیت خوبی دارد. در مجموع یکی از اصلی ترین ویژگی های مثبت گوشی ردمی نوت 9S مربوط به شارژدهی خوب باتری می‌شود.

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 9 اس پرداختیم. این گوشی بدون شک در رده قیمتی خودش یکی از بهترین اسمارتفون های فعلی بازار است. به عقیده ما ارزش خرید این گوشی بالاست و شما از خرید آن پشیمان نخواهید شد. در بررسی این اسمارتفون مشخص شد که واقعا نقطه ضعفی در آن دیده نمی‌شود و دستگاه یک پکیج کامل را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌کند. اصلی ترین ویژگی های مثبت و منفی این اسمارتفون در بخش زیر طی دو دسته‌بندی مجزا ارائه شده‌اند.

نقاط قوت:

  • طراحی زیبا و شیک
  • صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت
  • سیستم عامل به روز (اندروید 10 پیش فرض)
  • قدرت پردازشی خوب
  • دوربین مناسب
  • شارژدهی عالی باتری
  • سرعت شارژ مطلوب
  • قیمت بسیار مناسب

نقاط ضعف:

  • فریم پلاستیکی
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار