راهنمای خریدلوازم صوتی

بهترین هدفون‌های بازار با قیمت مناسب برای همه

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

هدفون‌ها از جمله وسائل جانبی دستگاه‌های دیجیتال هستند که پای ثابت میز کاربر به شمار می‌روند. این محصولات در طرح‌ها و کیفیت‌های مختلفی ساخته شده‌اند و می‌توان بسیاری از امکانات را در آن‌ها یافت.

هدفون‌ها به دلیل کارکرد طولانی مدت باید از کیفیت ساخت خوبی برخوردار باشند و ارگونومی و طراحی گوشی‌های آن به صورت مناسب از نکات اساسی است.

در هدفون‌های امروزی قابلیت بی‌سیم نیز فراهم شده است و می‌توان بهترین کیفیت را، حتی در محصولات رده قیمتی متوسط یافت. علاوه بر این، می‌توان محصولی را تهیه کرد که امکان ارتباط بی‌سیم و باسیم را به صورت همزمان فراهم کند.

شارژدهی مناسب باتری نیز از جمله نکات اصلی در زمان خرید یک هدفون بی‌سیم است. هدفون‌های بی‌سیم بازار، قابلیت شارژدهی حتی بیش از یک روز را نیز فراهم می‌کنند.

با توجه به قابلیت‌های بی‌سیم موجود در هدفون‌های امروزی، این محصولات با استفاده از بلوتوث با سایر دستگاه‌ها ارتباط می‌گیرند و برد مناسبی دارند که تا حد ۱۵ متر نیز می‌رسد. این هدفون‌ها به آسانی قابلیت جفت شدن با دستگاه‌های مختلف دیجیتال را دارند و تنها کافی است یک بار آن را تنظیم کرد.

در این بهترین مدل‌های هدفون در رده قیمتی متوسط را معرفی می‌کنیم.

قابلیت کارکرد همزمان بی‌سیم و باسیم

هدفون بی سیم پرودو مدل Deep Sound

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • کیفیت ساخت خوب
  •  قابلیت کارکرد بی‌سیم و باسیم
  •  ارگونومی مناسب
  • نسخه جدید بلوتوث

نقاط ضعف

  •  ندارد

هدفون بی‌سیم پرودو یکی از بهترین محصولاتی است که می‌تواند به صورت بی‌سیم یا باسیم کار کند. این هدفون وزن مناسبی دارد و می‌توان آن را به دستگاه‌های مختلف متصل کرد.

دو گوشی این محصول طراحی ارگونومی مناسبی دارند و این هدفون برای کاربرد مکالمه، گیمینگ و کاربری عمومی طراحی شده است.

رابط اتصال این هدفون از نوع جک ۳.۵ میلی‌متری و بلوتوث است که با این رابط‌ها، اتصال این هدفون به تمامی دستگاه‌ها امکان ‌پذیر است.

نسخه بلوتوث استفاده شده برای این محصول نسخه ۵ آن است و برای تامین شارژ این هدفون، باتری داخلی برای آن فراهم شده است. باتری داخلی این هدفون ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و برای شارژ کردن آن ۱.۵ ساعت زمان لازم است.

اقلام همراهی با این محصول ارائه می‌شوند که شامل کابل میکرو USB و کابل AUX هستند. از قابلیت‌های دیگر این محصول می‌توان به میکروفون و کلید تنظیم میزان صدا در آن اشاره کرد.

بهترین هدفون با ظاهر زیبا

هدفون بلوتوث بلاژیو مدل Air2

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • ظاهر زیبا
  •  ارگونومی عالی
  • امکان اتصال بی‌سیم
  •  کیفیت ساخت خوب

نقاط ضعف

  • وزن بالا

یکی از زیباترین طراحی‌های هدفون که در بازار موجود است، محصول بلوتوثی بلاژیو مدل AIR2 است. این هدفون ۲۵۲ گرم وزن دارد و ابعاد آن به ۱۷۵*۷۴*۱۸۸ میلی‌متر می‌رسد.

این محصول از قابلیت اتصال باسیم و بی‌سیم بهره می‌برد و اتصال آن از طریق جک ۳.۵ میلی‌متری و بلوتوث است. نسخه بلوتوث این هدفون از نوع ۴.۲ آن است.

برد عملکرد این محصول ۱۰ متر است و جنس بدنه آن از جنس فلزی و پلاستیک مقاوم است. طول کابل ارائه شده برای این محصول ۱.۵ متر است که در صورت اتصال باسیم می‌توان از آن استفاده کرد. امپدانس این هدفون ۱۶ اهم است و پاسخ فرکانسی آن در محدوده شنوایی و ۲۰ الی ۲۰ کیلوهرتز طراحی شده است.

قطر درایو طراحی شده برای این محصول اندازه ۵۷ میلی‌متری دارد و باتری تغذیه کننده آن از نوع لیتیوم یونی است. این باتری قابلیت شارژدهی به هدفون را تا ۳۳ ساعت دارد.

در حالت استندبای می‌توان از این هدفون تا ۱۳۰۰ ساعت استفاده کرد. نشان‌گر LED برای این محصول وجود دارد و به همراه این محصول کابل USB Type-C نیز فراهم شده است. از دیگر اقلام همراه می‌توان به کابل AUX و کیف برای حمل آسان اشاره کرد.

این هدفون انعطاف‌پذیری بالایی دارد و امکان ارتباط با دو گوشی برای آن وجود دارد. علاوه بر این، می‌توان از قابلیت مشترک شدن با هدفون دیگر استفاده کرد. این هدفون در عرض دو ساعت شارژ می‌شود و باتری آن از نقاط قوت آن به حساب می‌آید.

طراحی حرفه‌ای و بی‌نظیر

هدفون ای فورتک مدل Bloody G437

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  •  کیفیت ساخت خوب
  • طراحی عالی

نقاط ضعف

  •  وزن زیاد

هدفون ای فورتک مدل Bloody G437 یکی از محصولات حرفه‌ای بازار است که به طور ویژه برای کاربردهای گیمینگ عرضه شده است. این هدفون وزن ۳۷۰ گرمی دارد و ابعاد آن به ۱۸۴*۱۱۶*۱۹۷ میلی‌متر می‌رسد.

این محصول از طریق ارتباط باسیم با دستگاه‌های دیجیتال مرتبط می‌شود و رابط آن از نوع جک ۳.۵ میلی‌متری یا پورت USB است. طول کابل این محصول ۱.۸ متر است و امپدانس آن ۳۲ اهم خواهد بود.

پاسخ فرکانسی این محصول در حد ۱۰۰ هرتز الی ۱۵ کیلوهرتز است و حساسیت عالی ۱۰۰ دسی بلی دارد. برای این هدفون قابلیت محافظت در برابر رطوبت و عرق فراهم شده است.

قطر درایو این هدفون در حد ۴۰ میلی‌متر است و از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به نشان‌گر LED اشاره کرد.

ساخت ظاهری عالی

هدفون بی‌سیم جوی روم مدل JR-H16

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  •  ساخت ظاهری
  •  اتصال بی‌سیم و باسیم
  •  نسخه جدید بلوتوث

نقاط ضعف

  •  ندارد

هدفون بی‌سیم جوی روم مدل JR-H16 از محصولاتی است که امکان ارتباط باسیم و بی‌سیم همزمان را فراهم می‌کند. این هدفون دو گوشی دارد که قطر آن‌ها ۴۰ میلی‌متر است و ساخت این گوشی‌ها از پوشش مناسبی است که امکان قرار گیری طولانی مدت روی گوش را فراهم می‌کند.

کاربرد این هدفون برای گیمینگ، مکالمه، ورزش و کاربری‌های عمومی است و رابط آن از نوع جک ۳.۵ میلی‌متری و بلوتوث است. این بلوتوث از نسخه ۵ آن است و علاوه بر آن، شیار کارت حافظه نیز برای این محصول فراهم شده است.

پاسخ فرکانسی این هدفون در محدوده شنوایی انسان و ۲۰ هرتز الی ۲۰ کیلوهرتز است. نشان‌گر LED نیز برای این محصول وجود دارد و حساسیت بالایی برای آن ایجاد شده است.

در صورتی که قصد استفاده طولانی از هدفون خود را دارید، این محصول به دلیل طراحی خوب و وزن پایین گزینه مناسبی برای استفاده طولانی مدت است.

مقاوم و کاربردی

هدفون بلوتوثی ریمکس مدل RB-500HB

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  •  امکان ارتباط بی‌سیم و باسیم
  •  محافظت در برابر آب
  •  برد مناسب بی‌سیم

نقاط ضعف

  •  ندارد

هدفون بلوتوثی ریمکس مدل RB-500HB وزن ۲۲۰ گرمی دارد و با توجه به ساخت آن دارای اتصال از نوع باسیم و بی‌سیم است. این هدفون رابط جک ۳.۵ میلی‌متری و بلوتوث دارد و نسخه بلوتوث آن از نوع ۴.۲ است.

محدوده عملکرد این محصول ۱۰ متر است و طول کابل ارائه شده آن ۱ متر است. امپدانس این هدفون ۳۲ اهم است و برای کارکرد مناسب پاسخ فرکانسی ۲۰ هرتز الی ۲۰ کیلوهرتز برای آن مهیا شده است.

این هدفون حساسیت بالایی دارد که از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. این حساسیت در حد ۷۵ دسی بل است و برای این هدفون قابلیت‌های ویژه‌ای فراهم شده است. امکانات مهم این محصول قابلیت محافظت در برابر آب و رطوبت و عرق است.

هدفونی با قیمت مناسب

هدفون بی سیم نیا مدل Q8-851S

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • رنگ بندی مناسب
  •  قابلیت باسیم و بی‌سیم
  • وزن مناسب

نقاط ضعف

  • ندارد

هدفون بلوتوثی نیا یکی از بهترین هدفون‌ها در رده قیمتی مناسب است که وزن ۲۰۰ گرمی دارد. این هدفون رنگ‌بندی عالی دارد و ابعاد آن به ۱۵۰*۱۵۰*۶۰ میلی‌متر می‌رسد.

اتصال این هدفون از طریق بی‌سیم و باسیم ممکن است و رابط آن از نوع جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و بلوتوث است.

این هدفون محدوده فرکانسی شنوایی انسان دارد و با توجه به طراحی قطر درایو آن در حد ۴۰ میلی‌متر، می‌توان از آن برای مدت طولانی استفاده کرد. این هدفون طراحی ظاهری عالی دارد و رنگ بندی آن در سه رنگ موجود است.

شیار کارت حافظه نیز برای این هدفون قرار داده شده است و از امکانات عالی آن شارژدهی مناسب آن است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار