نقدو بررسی انواع موبایل

بررسی می ۱۱ اولترا شیائومی (Mi 11 Ultra)

سال گذشته پرچمدار دوست‌داشتنی شیائومی یعنی می ۱۰ اولترا عرضه جهانی نشد اما این بار پرچم‌دار این برند که به‌تازگی جایگاه سامسونگ را از چنگش درآورده این شانس را داشت که هر چند محدود اما به بازارهای جهانی راه پیدا کند. امروز دوست‌داشتنی‌ترین گوشی شیائومی اینجا  است تا برای شما بررسی‌اش کنم و شما را با تمامی خوبی‌ها و بدی‌های آن آشنا کنم. با گیگ تک همراه باشید بررسی کامل گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا. در ضمن قیمت می ۱۱ اولترا در بازار حدود ۴۳ میلیون تومان است.

جعبه

جعبه این دستگاه یکی از بحث برانگیزترین بخش‌های آن است به این علت که هیچ لوازم جانبی‌ای در آن دیده نمی‌شود. تنها محتویات جعبه یک دستگاه می ۱۱ اولترا، یک قاب و یک سوزن خارج کردن سیم‌کارت است. جعبه‌ای با ضخامت بسیار کم و به رنگ سیاه. البته یک باندل دیگر از این گوشی وجود دارد که در آن می‌توانید شارژر ۶۷ واتی را به همراه کابل شارژ داشته باشید.

طراحی می ۱۱ اولترا

بدون هیچ تردیدی اولین چیزی که در نگاه اول به این گوشی نظر شما را جلب می‌کند قابی است که برای لنزهای دوربین اصلی در نظر گرفته شده. یک قاب بزرگ که سرتاسر بخش بالایی قاب پشتی را اشغال کرده که هیچ خیلی هم بیرون‌زده است. وقتی می‌گویم این قاب بیرون‌زده است باور کنید که خیلی بیرون‌زده است و تا به حال قاب دوربینی به این اندازه و بیرون‌زدگی در هیچ گوشی هوشمندی ندیده بودم.

این قاب بزرگ به رنگ مشکی در نظر گرفته شده که در این رنگ گوشی که در اختیار من است و مشکی رنگ خیلی خودنمایی نمی‌کند اما اگر رنگ سفید این گوشی را خریداری کنید این قاب خیلی خودش را نشان می‌دهد. روی این قاب جزئیات زیادی وجود دارد؛ لنزهای دوربین اصلی که در بخش دوربین به آن‌ها می‌پردازیم و یک صفحه‌نمایش کوچک که در موردش در بخش صفحه‌نمایش صحبت می‌کنیم.

به نظر می‌رسد که تلاش سامسونگ در کاهش بیرون‌زدگی لنزهای دوربین اصلی خیلی بهتر از شیائومی بوده و توانسته لنزهای دوربین اصلی گلکسی S21 Ultra را بهتر در قاب پشتی جای دهد.

حالا که در قاب پشتی هستیم کمی بیشتر در موردش صحبت کنیم. همان‌طور که گفتم ما رنگ مشکی این گوشی را داریم که یک رنگ دیگر یعنی سفید هم برای این گوشی در نظر گرفته شده. در رنگ مشکی طراحی براق است و اثر انگشت و کثیفی در قاب پشتی به جا می‌ماند اما به بدی گوشی‌های شیشه‌ای براق نیست. جنس بدنه این گوشی از سرامیک است و انتظار این را داریم که دوام بیشتری داشته باشد اما از نظر حس لمس گوشی تفاوت خیلی زیادی با شیشه ندارد. یک تفاوت در رنگ سفید و مشکی در قاب پشتی دیده می‌شود که زیر لوگوی شیائومی در رنگ مشکی هیچ نوشته‌ای نداریم اما در رنگ سفید یک سری نوشته اضافی دیده می‌شود.

بیرون‌زدگی لنزهای دوربین اصلی در قاب پشتی به‌اندازه‌ای وسعت دارد که هیچ اثر نامطلوبی روی دستگاه موقع قرار گرفتن روی سطح صاف نمی‌گذارد. نکته دیگری که در مورد این قاب متفاوت از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید این است که من خودم هم اولش تصورم این بود که گوشی باید به سمت قاب دوربین لنگر بیندازد اما در واقع این‌طور نیست و بزرگ بودن بیش از اندازه این قاب باعث شده تا گوشی بالانس وزنی مناسبی داشته باشد؛ البته که نمی‌توان از وزن زیاد دستگاه که ۲۳۴ گرم است گذشت. در کل می ۱۱ اولترا نه خیلی گوشی بد دستی است چون بالانس وزنی خوب در آن رعایت شده و نه خیلی خوش‌دست است زیر وزن زیادی دارد و ضخامت بالای قاب دوربین در مانور گوشی در دست تأثیر گذاشته.

به قاب جلو که نگاه می‌کنیم گویی گوشی می ۱۱ روبروی شما قرار گرفته. کاملاً شبیه به آن است و به سبب حاشیه‌های بسیار کم صفحه‌نمایش و خمیدگی در دو طرف لبه‌های صفحه‌نمایش مانند می ۱۱ ابهت زیاد و ظاهری قدرتمند دارد.

شیائومی برای اینکه حجت را برای کاربران در این گوشی تمام کرده باشد از گوریلاگلس ویکتاس هم در قاب پشتی و هم روی صفحه‌نمایش استفاده کرده پس تا حدود خیلی زیادی خیالتان از بابت خط و خش روی این گوشی راحت باشد.

فریم دستگاه در می ۱۱ اولترا از آلومینیوم ساخته شده که در کل طراحی ظریفی دارد اما در لبه‌ها و در محلی که به کلیدهای ولوم و پاور می‌رسد کمی ضخامت بیشتر می‌شود.

یکی دیگر از قابلیت‌های دوست‌داشتنی این گوشی پشتیبانی از IP68 است یعنی هم سطح و هم رده مابقی پرچم‌داران قرار گرفته و می‌تواند بر طبق این پروتکل به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۱.۵ متری دوام بیاورد.

به جزئیات دستگاه بپردازیم

لبه سمت راست کلیدهای ولوم و پاور را داریم که کلید پاور به‌صورت شیار شیار طراحی شده تا پیدا کردنش راحت‌تر باشد اما کلید ولوم طراحی ساده‌ای دارد. سمت چپ هیچ چیزی دیده نمی‌شود.

پایین می ۱۱ اولترا جزئیات زیادی دیده می‌شود. اسپیکر اصلی، میکروفون اصلی، درگاه تایپ سی و در نهایت درگاه سیم‌کارت‌ها اینجا هستند که درگاه سیم‌کارت از دو اسلات سیم‌کارت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند اما خبری از پشتیبانی کارت حافظه خارجی نیست پس هنگام خرید دقت کنید که حافظه بالای این گوشی را بخرید به این خاطر که نمی‌توانید از کارت حافظه خارجی استفاده کنید و به لطف دوربین پرامکانات این گوشی و سخت‌افزار قدرتمندش احتمالاً عکس‌ها و فیلم‌های زیادی می‌گیرید و بازی‌های سنگینی نصب می‌کنید.

بالای می ۱۱ اولترا هم بی جزئیات نیست؛ اسپیکر دوم کنار میکروفون دوم و درگاه اینفرارد اینجا هستند. نامی هم اینجا دیده می‌شود و به چشم می‌خورد که در حقیقت نام هارمن کاردن است و نشان می‌دهد که اسپیکرهای این گوشی توسط هارمن کاردن توسعه داده شدند.

صفحه‌نمایش می ۱۱ اولترا

صفحه‌نمایشی که برای می ۱۱ اولترا در نظر گرفته شده همان است که روی گوشی می ۱۱ دیده بودیم. یک صفحه‌نمایش با اندازه ۶.۸۱ اینچ از پنل امولد و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل که می‌شود WQHD+. این صفحه‌نمایش توانایی نمایش ۱ میلیارد رنگ را دارد به این خاطر که یک صفحه‌نمایش ۱۰ بیتی است و نرخ نوسازی آن هم برابر ۱۲۰ هرتز است. خب مشخصاً نرخ نوسازی این صفحه‌نمایش بر اساس گفته‌های شیائومی داینامیک است بدین معنی که بین نرخ نوسازی‌های ۳۰، ۶۰، ۹۰ و ۱۲۰ هرتزی با توجه به محتوای در حال پخش تغییر می‌کند تا در مصرف باتری صرفه‌جویی شود. در حقیقت زمانی که گوشی قرار باشد فیلم نشان دهد مانند یوتیوب نرخ نوسازی روی ۶۰ هرتز قرار می‌گیرد اما اگر قرار باشد در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام اسکرول کنید نرخ نوسازی روی ۱۲۰ هرتز قفل می‌شود تا لذت کامل را از نرم اسکرول شدن ببرید.

این صفحه‌نمایش در نمایش رنگ‌ها فوق‌العاده عمل می‌کند و رنگ‌هایی کاملاً پویا و زنده را به نمایش در می‌آورد. در کنار این‌ها بسیار صفحه‌نمایش شفافی است و از مشاهده محتوا روی آن لذت می‌برید.

در نمایش رنگ مشکی که مشخصاً عملکرد خیلی خوبی دارد و رنگ سفید را هم باوجوداینکه صفحه‌ای امولد است خیلی تمیز نمایش می‌دهد.

روشنایی صفحه می ۱۱ اولترا خیلی زیاد است و همین باعث شده کوچک‌ترین مشکلی برای مشاهده محتوا در این صفحه زیر نور خورشید و محیط باز نداشته باشید. نور صفحه این گوشی حتی از نور صفحه گلکسی اس ۲۱ اولترا هم بیشتر است. حداکثر روشنایی صفحه این گوشی ۱۷۰۰ نیتس است که برای اس ۲۱ اولترا ۱۵۰۰ نیتس است.

در کل صفحه‌نمایش می ۱۱ بسیار تمیز و دوست‌داشتنی است و می‌توان بدون هیچ تردیدی گفت که یکی از بهترین صفحه‌نمایش‌های موبایلی دنیا است که در حال حاضر روی یک گوشی هوشمند قرار گرفته.

صفحه‌نمایش دوم

شیائومی از همان صفحه‌نمایشی که برای می‌بند ۵ استفاده کرده بود کنار لنزهای دوربین این گوشی در قاب پشتی استفاده کرده. این صفحه‌نمایش یک سری قابلیت به گوشی اضافه می‌کند مانند اینکه می‌توانید از این صفحه‌نمایش به‌عنوان ویوفایندر استفاده کنید و با آن از خودتان عکس بگیرید. در ضمن این صفحه قابلیت شخصی‌سازی هم دارد که می‌توانید تصاویر مختلف و اطلاعات مختلف را روی آن مشاهده کنید. اگر در جلسه‌ای هستید و گوشی را از روی صفحه بگذارید این صفحه روشن می‌شود در عین حال با دو بار ضربه زدن روی آن هم می‌توانید روشنش کنید.

اما در حقیقت این صفحه به نظرم خیلی کاربردی نیست و آنطور که باید جذابیت استفاده ندارد.

سخت‌افزار می ۱۱ اولترا

همانند می ۱۱ این گوشی هم روی خودش چیپ بسیار قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ را می‌بیند. این چیپ معماری کوآلکام را دارد اما توسط سامسونگ ساخته شده و کوآلکام تصمیم گرفته برای ساخت این چیپ از کارخانه TSMC به سمت سامسونگ برود.

در حال حاضر این چیپ قوی‌ترین چیپ موبایلی در گوشی‌های اندرویدی است که پردازنده گرافیکی جدیدی را هم با نام Adreno 660 روی خودش می‌بیند.

تست بنچ‌مارک

از نظر حافظه داخلی دو نسخه از این گوشی دیده می‌شود ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی در کنار اینکه حافظه رم هم در دو نسخه است، ۸ و ۱۲ گیگابایتی.

نسخه ۵۱۲ گیگابایتی که اینجا دست من است فقط حافظه رم ۱۲ گیگابایتی دارد. از ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همان اول کار به ۴۶۳ گیگابایت دسترسی دارید و مابقی دست فایل‌های سیستمی است.

مشخص است که می ۱۱ اولترا در انجام کارهای روزمره کوچک‌ترین مشکلی ندارد و می‌تواند به‌عنوان یک همراه خوب در طول روز همراه کاربر باشد.

تجربه بازی کردن

طبق انتظاری که داریم بازی کردن با می ۱۱ اولترا لذت بسیار زیادی دارد به این خاطر که سخت‌افزار بسیار مناسبی را روی خودش می‌بیند و در حقیقت قوی‌ترین چیپ موبایلی مخصوص گوشی‌های اندروید را دارد و به‌علاوه در کنارش نرخ نوسازی صفحه‌نمایشش هم ۱۲۰ هرتزی است و می‌توانید تجربه‌ای کاملاً روان و بی‌نقص را از بازی داشته باشید.

بازی کالاف دیوتی موبایل با کیفیت خیلی بالا روی این گوشی اجرا می‌شود و هیچ مشکلی برای اجرا ندارید؛ هیچ مشکلی.

داغ کردن

در این بخش می ۱۱ اولترا در بخش فیلم‌برداری خیلی داغ می‌شود؛ با حدود ۱۵ دقیقه فیلم‌برداری داغ شدن به طرز محسوس به‌خصوص در بخش دوربین‌ها دیده می‌شود. در بخش بازی داغ شدن کمتری را می‌بینیم و می‌توان گفت که در این بخش گرم شدن را داریم و خبری از داغ شدن نیست.

امنیت

سنسور اثرانگشت و تشخیص چهره دو ویژگی امنیتی Mi 11 Ultra هستند.

سنسور اثر انگشت داخل صفحه‌نمایش است و سنسور اپتیکال دارد؛ این سنسور عملکرد خیلی خوبی از خودش نشان می‌دهد. هم سرعت خیلی بالایی در تشخیص دارد و هم اینکه دقتش بالاست و از هر طرفی که انگشت تعریف شده را روی آن قرار دهید توانایی تشخیص را دارد.

محل خیلی مناسبی هم برای سنسور اثرانگشت در نظر گرفته شده که نه خیلی بالا است و نه خیلی پایین و به‌راحتی انگشت شست روی آن قرار می‌گیرد.

تشخیص چهره هم با کمک دوربین سلفی انجام می‌شود؛ درست است که از نظر دقت به پای فیس آی دی آیفون نمی‌رسد اما سرعت خوبی در تشخیص دارد در ضمن اینکه در نور کم هم کاملاً توانا است.

تست انتقال داده

نرم‌افزار

در این بخش انتظار این است که با گوشی خیلی مدرنی سر و کار داشته باشیم و در حقیقت هم همین‌طور است. اندروید نسخه ۱۱ به همراه رابط کاربری می یو آی ۱۲.۵ روی گوشی نصب شده. یعنی هم از نظر سیستم‌عامل و هم از نظر رابط کاربری به آخرین نسخه‌ها به‌روز است.

در مورد نرم‌افزار خیلی صحبت نمی‌کنیم به این خاطر که در تا امروز زیاد در مورد رابط کاربری MIUI 12.5 صحبت کردیم و بررسی کاملی هم از آن قبلاً منتشر کردیم.

اسپیکر

رسیدیم به یک بخش دوست‌داشتنی دیگر؛ می ۱۱ اولترا دو اسپیکر دارد که یکی از آن‌ها بالا و یکی دیگر پایین گوشی قرار گرفته. نکته مهم در مورد اسپیکرهای این گوشی این است که توسط کمپانی مشهور هارمن کاردن توسعه داده شده پس انتظارها را زیاد می‌کند. به‌علاوه این موضوع را هم باید بدانید که صدایی که از اسپیکر بالا خارج می‌شود علاوه بر سوراخ‌هایی که بالای فریم قرار دارند از خروجی صدای مخاطب هم خارج می‌شود که به بالانس صدا کمک بیشتری می‌‌کند.

واقعیت این است که نمی‌توانم در مورد اسپیکرهای می ۱۱ اولترا حق مطلب را ادا کنم باید خودتان از نزدیک صدای اسپیکرهای این گوشی را بشنوید. اسپیکرهای این گوشی جادو می‌کنند؛ تصور نمی‌کردم بتوانم گوشی‌ای را پیدا کنم که اسپیکرهایی در حد آیفون ۱۲ پرو مکس و گلکسی اس ۲۱ اولترا داشته باشد اما می ۱۱ اولترا نشان داد که هنوز پیشرفت در اسپیکرهای جا دارد. هم کیفیت خیلی خوب است، هم بلندی صدا و هم بالانس صدا.

باتری می ۱۱ اولترا

برای می ۱۱ اولترا باتری‌ای با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر در نظر گرفته شده که از آن چیزی که روی می ۱۱ دیده بودیم بیشتر است و شبیه به آن چیزی است که روی گلکسی S21 Ultra دیده بودیم.

روی می ۱۱ اولترا باتری از شارژ سریع ۶۷ واتی هم با سیم و هم بی‌سیم پشتیبانی می‌کند اما متأسفانه نه کابل شارژ و نه آداپتور داخل جعبه نبودند که بخواهم برای شما تست شارژ شدن را بگیرم.

یکی از بخش‌های دوست‌داشتنی باتری پشتیبانی از شارژ بی‌سیم است که به کمک این قابلیت هم می‌توانید گوشی را به‌صورت بی‌سیم شارژ کنید و هم اینکه به دستگاه‌های دیگر خودتان که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند شارژ بدهید.

در استفاده‌ای که من از گوشی داشتم باتری عملکرد خوبی از خودش نشان داد اما عملکرد خیلی غافلگیرکننده‌ای نداشت. با یک استفاده تقریباً معمولی ۱ روز را می‌توانید از باتری گوشی استفاده کنید.

دوربین می ۱۱ اولترا

سه لنز در قاب پشتی دستگاه قرار گرفته؛ لنز اصلی سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ را دارد به نام GN2.

یک لنز اولتراواید در کنار لنز اصلی می‌بینیم که سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و ساخت سونی دارد و در نهایت یک لنز پریسکوپ تلفوتو داریم که سنسور ۴۸ مگاپیکسلی دارد و زوم ۵ برابر اپتیکال و زوم دیجیتال ۱۲۰ برابر انجام می‌دهد. دوربین سلفی هم سنسور ۲۰ مگاپیکسلی دارد.

کیفیت عکس‌ها

از عکس‌هایی که در نور روز گرفته می‌شوند شروع می‌کنیم. در می ۱۱ اولترا لنز اصلی عکس‌هایی می‌گیرد که بدون اغراق عکس‌هایی تهیه شده با لنز اصلی در نور روز هیچ ایرادی ندارند و بهترین عکس‌هایی هستند که در یک گوشی هوشمند تا امروز دیده‌ایم. تصاویر رنگ بسیار خوب و نزدیک به واقعیت دارند و حتی با فعال کردن حالت هوش مصنوعی هم اشباع شدن در حد کاملا قابل قبول است؛ هیچ نویزی در آن‌ها دیده نمی‌شود؛ ثبت جزئیات و رنج دینامیکی و کنتراست بسیار خوب است.

در لنز اولتراواید هم می‌بینیم که شیائومی به بهترین شکل ممکن عمل کرده. یکی از مشکلات بزرگ لنزهای اولتراواید نویز زیاد در تصاویر و به خصوص به هم ریختگی زیاد در لبه‌های تصویر است. در عکس‌های گرفته شده با لنز اولتراواید می ۱۱ اولترا بهترین کیفیت ممکن را می‌بینیم. ثبت رنگ‌ها به همان خوبی لنز اصلی است و نویز در بیشتر بخش‌های تصویر دیده نمی‌شود؛ فقط کمی نویز در لبه‌ها وجود دارد اما به هم ریختگی جدی‌ای را نداریم.

این گوشی توانایی زوم اپتیکال ۵ برابری را دارد و می‌تواند تا ۱۲۰ برابر زوم دیجیتالی انجام دهد. تا زوم ۵ برابری هیچ افت کیفیتی در عکس‌های می ۱۱ اولترا دیده نمی‌شود؛ در زوم ۱۰ برابری کمی نویز در تصاویر ایجاد می‌شود اما می‌توان گفت بهترین زوم ۱۰ برابری است که در یک گوشی هوشمند دیده‌ایم. در زوم ۵۰ برابر نویز به طرز چشمگیری زیاد می‌شود و افت کیفیت را می‌بینیم و در نهایت در زوم ۱۲۰ برابری با وجود اینکه نویز زیاد است و افت کیفیت خیلی زیادی دیده می‌شود اما تصویری را می‌بینید که با چشم از این فاصله قابل مشاهده نیست.

عکس‌های پرتره‌ای که با می ۱۱ اولترا گرفته می‌شوند هم کاملا بدون نقص هستند. عکس‌هایی که رنگ‌های بسیار نزدیک به واقعیت دارند؛ شفاف و بدون نویز هستند و از همه مهم‌تر برش سوژه از پس زمینه کاملا تمیز و بدون به هم ریختگی است.

در عکس‌های سلفی در نور روز می ۱۱ اولترا با آن چیزی که از دوربین اصلی دیده بودیم فاصله دارد. عکس‌ها کمی نویز دارند در عین حال رنگ‌ها هم از واقعیت فاصله دارند. تصاویر دوربین سلفی گوشی خیلی شارپ هم نیستند و می‌توان گفت از حد و اندازه گوشی کمی پایین‌ترند. عکس‌های سلفی پرتره هم به همین صورت هستند و نکته منفی قابل ذکر در آن‌ها به هم ریختگی در مرز بین سوژه و پس زمینه است.

عکس‌های گرفته شده با دوربین می ۱۱ اولترا در نور شب در حالت عادی کاملا روشن هستند و انگار نه انگار که نوری در محیط نیست اما به همان نسبت نویز هم دیده می‌شود اما ثبت جزئیات کاملا در حد و اندازه یک گوشی پرچم‌دار است؛ با فعال شدن حالت نایت مود از نوردهی کاسته می‌شود بر خلاف چیزی که انتظار دارید اما نکته اینجاست که شارپی تصاویر بالاتر می‌رود و عکس‌هایی دارید که بسیار وضوح بیشتری دارند.

جمع‌بندی

می ۱۱ اولترا گوشی ارزان قیمتی نیست به‌خصوص هم اکنون که در بازار کشور ما خیلی زیاد نشده قیمت بالایی هم دارد اما آیا ارزش این میزان هزینه را دارد؟

می ۱۱ اولترا بهترین دوربین موبایلی جهان را در حال حاضر روی خودش دارد (البته که پی ۵۰ پرو را فعلاً باید نادیده بگیریم) هم در بخش عکاسی و هم در بخش فیلم‌برداری می‌توانید روی دوربین این گوشی به‌خوبی حساب کنید و خیالتان راحت باشد که به هیچ عنوان از رقبای خودش یعنی آیفون ۱۲ پرو مکس و گلکسی اس ۲۱ اولترا عقب نمی‌ماند.

اما نکته اینجاست که این گوشی فقط دوربین نیست؛ صفحه‌نمایش بسیار با کیفیت و روان، سخت‌افزار قدرتمند و همه کاره، طراحی شیک و البته متریال بسیار عالی و اسپیکرهای خیلی دوست‌داشتنی از ویژگی‌های مثبت دیگر این گوشی هوشمند هستند. خلاصه Mi 11 Ultra چیزی کم ندارد و کار کردن با آن بسیار لذت‌بخش است درضمن اینکه به‌خوبی نشان می‌دهد گوشی‌ای لوکس و خاص پیش رویتان است.

مزایا

  • سخت‌افزار بسیار قدرتمند
  • صفحه‌نمایش باکیفیت
  • دوربین‌های فوق‌العاده
  • عمر باتری خوب
  • اسپیکرهای استثنایی
معایب

  • وزن خیلی زیاد
  • صفحه‌نمایش دوم نه چندان کارامد
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار