اپلیکیشن ها

نسخه بتای کلاب هاوس اندروید در دسترس کاربران قرار گرفت

نسخه بتای کلاب هاوس اندروید سرانجام منتشر شد. این نسخه از Clubhouse فعلا به صورت محدود برای کاربران آمریکایی سیستم عامل اندروید عرضه شده است.

کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی نوظهور است که در آن کاربران می‌توانند در اتاق‌های گفت‌وگوی صوتی شرکت کنند. در واقع تفاوت اصلی این شبکه اجتماعی با بقیه این است که کاربران در آن چت نمی‌کنند و عکس و ویدیو را به اشتراک نمی‌گذارند، بلکه به صورت صوتی در گفتگوها شرکت می‌کنند. کلاب هاوس در مدت کمی توانست به محبوبیت زیادی بین کاربران دست پیدا کنند و حضور برخی افراد مشهور در آن به رونق گرفتن این شبکه اجتماعی کمک کرد. اما Clubhouse دو محدودیت بزرگ داشت؛ یکی این که این اپلیکیشن پیش از این فقط برای سیستم عامل آی او اس در دسترس بود و تنها کاربران گوشی های آیفون می‌توانستند از آن استفاده کنند و دوم این که کاربران برای دسترسی به آن حتما باید از سوی کاربر دیگری دعوت می‌شدند.

کلاب هاوس اندروید منتشر شد

حالا یکی از این محدودیت‌ها در آستانه برداشته شدن است، چرا که اکنون Clubhouse نسخه مخصوص سیستم عامل اندروید خود را نیز منتشر کرده است. البته این شبکه اجتماعی به صورت بتا و محدود، فقط برای کاربران آمریکایی سیستم عامل اندروید عرضه شده و احتمالا به زودی شاهد عرضه عمومی کلاب هاوس برای همه اندرویدی‌ها در سراسر جهان خواهیم بود. اما هنوز محدودیت دوم برداشته نشده و همچنان کاربران برای حضور در این شبکه اجتماعی باید دعوتنامه داشته باشند. مدیران کلاب هاوس می‌گویند این رویکرد را در پیش گرفته‌اند تا رشد اپلیکیشن بیشتر از اندازه نشود.

کلاب هاوس با انتشار بیانیه‌ای در خصوص عرضه نسخه اندروید این اپلیکیشن اعلام کرد قصد داریم در هفته‌های آتی بازخورد جامعه را جمع‌آوری کنیم و به برطرف کردن مشکل‌ها و اضافه کردن قابلیت‌های جدید از جمله سیستم پرداخت بپردازیم. همچنین در این بیانیه آمده که بیشترین درخواست کاربران در مدت‌های اخیر، عرضه نسخه اندرویدی Clubhouse بوده است و در هفته‌های آینده نسخه رسمی Clubhouse برای تمام کاربران در سراسر جهان عرضه خواهد شد. در حال حاضر فقط کاربران آمریکایی می‌توانند نسخه بتای کلاب هاوس برای سیستم عامل اندروید را دانلود کنند، اما کاربران دیگر کشورها نیز قادر خواهند بودند در صفحه گوگل پلی کلاب هاوس، مراحل پیش ثبت نام را انجام دهند تا به محض انتشار نسخه رسمی کلاب هاوس برای اندروید به آن دسترسی داشته باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار