اخبار سینما و تلویزیون

همکاری سلنا گومز و دریک در فیلم دلهره‌آور و روانشناسانه Spiral

طبق گزارشی که وب سایت Deadline کار کرده، نقش اصلی Spiral به سلنا گومز خواننده و بازیگر پرطرفدار آمریکایی سپرده شده است.

سلنا گومز (Selena Gomez) یکی از جهره‌های مشهور آمریکایی به شمار می‌رود. اکثر مرد مردم جهان او را به عنوان یک خواننده می‌شناسند اما فعالیت‌های هنری‌اش با حضور در حوزه بازیگری آغاز شد. مادرش در یک برهه زمانی بازیگر بود و حضور در صحنه‌ها گومز را به این حرفه علاقه‌مند کرد. او پس از تست بازیگری برای آثار مختلف توانست به Barney & Friends محصول شرکت HIT Entertainment پیوسته و یکی از نقش‌ها را به دست آورد. گومز چند سال بعد برای Wizards of Waverly Place تست داد و نقش اصلی را بر عهده گرفت. این سریال طی مدت زمان کوتاهی مورد توجه مخاطبان دیزنی چنل قرار گرفت و شهرت زیادی را برای نوجوان آمریکایی به همراه داشت.

سلنا گومز در حالی که در آثار متعددی حضور می‌یافت و موفقیت‌های بزرگی را برای خودش رقم می‌زند، تصمیم گرفت به حوزه خوانندگی ورود پیدا کند. نتیجه اتخاذ چنین تصمیمی، تاسیس گروهی به نام Selena Gomez & the Scene بود که اولین آلبوم خود را در سال ۲۰۰۹ میلادی عرضه کرد؛ آلبومی که عملکرد چندان قابل‌توجهی نداشت. آهنگ اصلی آلبوم هم نتوانست به محبوبیت چندانی دست یابد. گروه مدتی بعد یک تک‌آهنگ منتشر کرد که به لطف تبلیغات گسترده دیزنی چنل عملکرد موفقیت‌آمیزی را به ثبت رساند. اگرچه گروه روند رو به رشدی طی می‌کرد، گومز تصمیم گرفت مدتی از موسیقی کنار برود. هر چند، در سال ۲۰۱۲ اعلام کرد فعالیت خود را به صورت مستقل و تنها از سر خواهد گرفت. گومز حالا نه تنها یکی از مشهورترین خوانندگان جهان است، بلکه در زمینه تهیه‌کنندگی و بازیگری هم فعالیت‌هایی دارد.

با توجه به گزارشی که وب سایت Deadline کار کرده، سلنا گومز نقش اصلی Spiral را ایفا می‌کند. دریک (Drake) خواننده، ترانه‌نویس و تهیه‌کننده کانادایی در ساخت این فیلم دلهره‌آور و روانشناسانه مشارکت داشته و یکی از تهیه‌کنندگان خواهد بود. وظیفه کارگردانی به پترا کالینز (Petra Collins) سپرده شده که در پرونده هنری‌اش ساخت فیلم‌های کوتاه و موزیک ویدیو برای خواننده‌های مشهور مانند گومز و کاردی بی (Cardi B) دیده می‌شود. فیبی فیشر (Phoebe Fisher) هم فیلمنامه را آماده کرده است. در ضمن، داستان حول محور یک اینفلوئنسر می‌چرخد که اعتیاد شدیدش به شبکه‌های اجتماعی باعث شده بدنش شروع به تجزیه کند.

سلنا گومز اخیرا فیلمبرداری Only Murders In The Building را به اتمام رسانده است. این سریال کمدی توسط استیو مارتین (Steve Martin) و جان هافمن (John Hoffman) ساخته شد. داستان حول محور سه غریبه می‌چرخد که علاقه زیادی به ژانر جنایت واقعی داشته و طی اتفاقاتی متوجه می‌شوند درگیر آن شده‌اند. گومز همچنین Selena + Chef را دارد که از HBO Max پخش می‌شود. او در این برنامه با همراهی آشپزان مختلف غذاهای متفاوتی را آماده می‌کند. از آن‌جایی که همه‌گیری ویروس کرونا ادامه دارد، آشپزان به صورت آنلاین گومز را کمک می‌کنند.

Spiral اکرانی نخواهد داشت و برای پخش دیجیتالی آماده می‌شود. البته پلتفرم پخش در حال حاضر مشخص نیست.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار