نقدوبررسی ساعت های هوشمندنقدوبررسی لوازم صوتی و تصویری

نقد و بررسی کوتاه گلکسی واچ 4، گلکسی واچ 4 کلاسیک و گلکسی بادز 2 سامسونگ

گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ

ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک پای سامسونگ را به جهان پلتفرم Wear OS باز کردند. سامسونگ این تغییر را Wear OS Powered By Samsung نامیده است. این تغییر باعث شده تا برنامه‌های محبوب سامسونگ نظیر سامسونگ پی، S Health، دستیار صوتی Bixby و Smart Things با برنامه‌های تحت پوشش Wear OS گوگل نظیر گوگل مپ یکپارچه شوند.

رابط کاربری گلکسی واچ همچنین می‌تواند تنظیمات را بین گوشی گلکسی و ساعت هوشمندتان همگام‌سازی کند. به این صورت که اگر در گوشی خود زنگ هشداری را تنظیم کرده باشید، گلکسی واچ به طور خودکار آن را دریافت می‌کند. این روند همچنین برای تنظیمات Do Not Disturb نیز تکرار می‌شود. علاوه بر این موارد اگر اپلیکیشنی را بر روی گوشی خود نصب کنید و در عین حال نسخه Wear OS آن نیز وجود داشته باشد، برنامه مورد نظر به طور خودکار بر روی گلکسی واچ 4 نیز دانلود می‌شود.

به احتمال زیاد بزرگترین پیشرفت و ارتقایی که در سری جدید گلکسی واچ‌های سامسونگ مشاهده می‌شود، استفاده از چیپست اگزینوس W920 باشد. این چیپست به طور اختصاصی برای ساعت‌های هوشمند طراحی شده و و دارای مشخصاتی نظیر لیتوگرافی 5 نانومتری، دو هسته کورتکس A55 و کارت گرافیک Mali-G68 است. طبق ادعای سامسونگ، این چیپست در بخش عملکردی پردازنده مرکزی 20 درصد و در بخش رم 50 درصد رشد داشته و و در بخش گرافیک، 10 برابر سریع‌تر از نسخه‌های قبلی خود عمل می‌کند.

در مقایسه عملکرد چیپست سامسونگ با چیپست‌های 28 و 12 نانومتری (ساخت کمپانی کوالکام) سایر ساعت‌های هوشمند مبتنی بر پلتفرم Wear OS، می‌توان متصور شد که عملکرد تراشه جدید سامسونگ چقدر می‌تواند فوق‌العاده‌تر و همراه با کارایی بالاتری ظاهر شود.

گلکسی واچ 4 دارای رویه شیشه‌ای یکپارچه به همراه قاب آلومینیومی بوده و در نسخه‌های 40 و 44 میلی متری عرضه خواهند شد. در طرف دیگر گلکسی واچ 4 کلاسیک با فریمی چرخان و بدنه‌ای از جنس استیل ضد زنگ در نسخه‌های 42 و 46 میلی متری روانه مارکت فروش خواهند شد.

سامسونگ ادعا کرده است که باتری گلکسی واچ‌ها تا 40 ساعت دوام داشته و شارژ کامل آنها تنها 2 ساعت زمان می‌برد. اعداد بیان شده آن چنان قابل توجه نیستند اما در مقایسه با امکاناتی که ارائه می‌کنند، متقاعد کننده به نظر می‌رسند.

قیمت‌ها برای گلکسی واچ 4 از 249 دلار و برای گلکسی واچ 4 کلاسیک از 349 دلار شروع می‌شود.

هدفون بی‌سیم گلکسی بادز 2 سامسونگ

در حال حاضر گلکسی بادز 2 سبک‌ترین هدفون بی‌سیم سامسونگ محسوب می‌شود. محصول جدید سامسونگ با تمام قابلیت‌های مورد نیاز یک کاربر حرفه‌ای به میدان آمده است. اولین قابلیت حذف نویز فعال بوده که سامسونگ ادعا می‌کند تا 98 درصد صدای اطراف شما را می‌تواند خنثی کند. در طرف دیگر حالت Ambient Sound بهبود یافته وجود دارد که به شما کمک می‌کند در هنگام حرکت، صدای محیط اطراف خود را به راحتی بشنوید.

سامسونگ برای گلکسی بادز 2 چهار رنگ زیبا را از جمله سفید، مشکی، ارغوانی و سبز زیتونی در نظر گرفته است. داستان رنگ‌ها در گلکسی بادز 2 کمی متفاوت است. چرا که تمامی محفظه‌های نگهداری به رنگ سفید بوده و رنگ‌های گفته شده، داخل محفظه‌ها و رویه بادزها را پوشش می‌دهند.

تضمین کیفیت صدای خروجی بر عهده سه میکروفون اختصاصی گلکسی بادز 2 بوده و نویز صدا نیز در حین تماس به خوبی توسط هدفون حذف می‌شود.

گلکسی بادز 2 سامسونگ قرار است که از پنجم شهریور ماه در دسترس کاربران علاقه‌مند قرار بگیرد. قیمت برآورد شده آن نیز معادل 150 دلار است.

منبع: gsmarena

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار