اخبار فناوریاوپو

گسترش اکوسیستم اوپو با معرفی چند محصول جدید

اوپوبا به تازگی معرفی گوشی هوشمند جدیدی که به سادگی Oppo K9 5G نام داشته، یک رویداد بزرگ برگزار کرد. این شرکت همچنین از هدفون های جدید TWS به نام Oppo Enco Air، بند جدید Oppo Band Vitality و سری جدید تلویزیون تحت نام Oppo Smart TV K9 رونمایی کرد.

اوپو Enco Air

لوازم جانبی صوتی بی سیم به عنوان جایگزینی سبک تر برای Oppo Enco X ارائه می شود. این بادزها با یک درایور 12 میلی متری همراه با یک کامپوزیت دیافراگم پلیت شده با تیتانیوم همراه هستند. آنها دارای باتری 25 میلی آمپر ساعتی هستند، در حالی که کیس آن 440 میلی آمپر ساعت را به جدول می آورد و در کل پخش موسیقی را تا 24 ساعت ارتقا می دهد.

 

همچنین Enco Air دارای حالت بازی مشخصی است که بلوتوث را به 47 میلی ثانیه کاهش می دهد. سایر مشخصات شامل گواهینامه IPX4 در برابر نفوذ آب، وزن 3.75 گرم یک گوشی (در این حالت 40.4 گرم) و کنترل های لمسی برای میزان صدا، تماس ها و تغییرات مسیر است. قیمت Oppo Enco Air CNY249 تعیین شده که حدود 39 دلار است. این ایربادز در چهار رنگ مشکی، آبی، سفید، سبز برای پیش سفارش در سایت Oppo در دسترس است.

اوپو Smart TV K9

مجموعه تلویزیون های هوشمند K9 در نمونه کارهای اوپو کاملاً جدید است. این سری جدید تلویزیون در سه اندازه 43، 55 و 65 اینچ ارائه می شود. آنها تفاوت هایی دارند، اما آنچه در این سه مورد مشترک بوده – چیپست چهارهسته ای MT9652 با 2 گیگابایت رم است. کوچکترین مدل از سه تلویزیون دارای وضوح 1080p و صفحه DLED با 230 نیت روشنایی است. با این حال، دو مورد دیگر با وضوح 4K و روشنایی 300 نیت و 93 درصد طیف رنگی DCI-P3 ارائه شده، با این حال نسخه 65 اینچ از جبران دینامیکی MEMC تصویر نیز پشتیبانی می کنند.

مدل 43 اینچی دارای بلندگوی دوتایی 10 وات و 8 گیگابایت حافظه داخلی است، در حالی که نسخه های 55 و 65 اینچی به بلندگوهای 15 وات ارتقا یافته و فضای ذخیره سازی فیلم و تصاویر را دو برابر می کنند. از نظر قیمت، مدل 43 اینچ 275 دلار هزینه دارد و مدل 55 و 65 اینچ به ترتیب با قیمت 310 و 510 دلار عرضه می شوند.

اوپو Band Vitality

این مچ بند هوشمند، در بندهایی با دو رنگ و آبی و نارنجی عرضه می‌شود. با پشتیبانی از تراشه NFC، این مچ بند هوشمند توانایی استفاده از سرویس‌های WeChat و Alipay را دارد. مچ بند Oppo Band Vitality Edition می‌تواند به صورت همزمان، ضربان قلب و غنای اکسیژن خون را تشخیص بدهد. همچنین هشدارهای شخصی سازی شده در این مچ بند پشتیبانی می‌شوند. قابلیت پایش کیفیت خواب و امتیازدهی به همراه توصیه‌های زمان خواب در محصول جدید اوپو موجود هستند. کنترل موسیقی از طریق این مچ بند نیز امکان پذیر خواهد بود.

نمایشگر مچ بند اوپو بند Vitality Edition از قطر 1.1 اینچی برخوردار است. پنل این نمایشگر نیز از نوع AMOLED است. استاندارد 5ATM به مچ بند اوپو بند Vitality Edition اعطا شده است. دریافت این استاندارد، به معنای مقاومت این محصول در برابر گرد و غبار و آب تا 50 متر می‌باشد. گفته می‌شود که این محصول از 160 واچ فیس و 12 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. عمر باتری آن نیز در حالت عادی 14 روز خواهد بود. جنس بند مچ بند اوپو بند Vitality Edition از سیلیکون ضد حساسیت است. قیمت این محصول جدید، برابر با 199 یوان چین می‌باشد. این رقم با تبدیل به دلار آمریکا، معادل 31 دلار است.

منبع

gsmarena

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار