اخبار فناوریموبایلوان پلاس

مشخصات کامل وان‌پلاس نورد CE 5G لو رفت

وان‌پلاس در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) از گوشی میان‌رده‌ی نورد CE 5G رونمایی خواهد کرد و شب گذشته به لطف افشای تمام مشخصات این گوشی، می‌توانیم به جزئیات آن بپردازیم. روی هم رفته این گوشی از نظر سخت‌افزاری شباهت زیادی به مدل اصلی گوشی نورد دارد و در این میان برای پایین آوردن قیمت، برخی قطعات ارزان‌تری برای آن مورد استفاده قرار گرفته است.

طبق این اطلاعات فاش شده، وان‌پلاس نورد CE 5G از نمایشگر ۶.۴۳ اینچی ۹۰ هرتزی امولد بهره می‌برد و حسگر اثر انگشت هم زیر این نمایشگر تعبیه شده است. قلب تپنده‌ی آن چیپست اسنپدراگون ۷۵۰G است و انرژی این گوشی از طرف باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از سرعت شارژ ۳۰ واتی هم پشتیبانی می‌کند.

در پنل پشتی این گوشی دوربین سه‌گانه تعبیه شده که دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۶۴ مگاپیکسلی است و در کنار آن دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی انجام وظیفه می‌کنند. همچنین نباید دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را از قلم بیندازیم.

کاربران برای خرید این گوشی بین دو ظرفیت رم و حافظه داخلی ۶/۶۴ گیگابایت و ۸/۱۲۸ گیگابایت باید دست به انتخاب بزنند. در بخش پایینی این گوشی فقط یک اسپیکر قرار دارد و گفته می‌شود وان‌پلاس نورد CE 5G همراه با رابط کاربری OxygenOS 11 مبتنی بر اندروید ۱۱ راهی بازار می‌شود. در ضمن بدنه‌ی این گوشی کاملا پلاستیکی است.

در بدنه‌ی آن جک هدفون تعبیه شده و ضخامت این گوشی به ۷.۹ میلی‌متر می‌رسد. گفته می‌شود پیش‌فروش این گوشی از تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) در هند آغاز خواهد شد.

منبع: GSM Arena

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار