اخبار بازیگیمینگ

مایکروسافت نسخه‌ دمو بیش از ۴۰ بازی را در طی Summer Game Fest در اختیار کاربران قرار خواهد داد

خانم جسیکا رانل (Jessica Ronnell)، مدیر ارشد ارتباطات و رویداد‌های ID@Xbox، اخیراً در پست جدیدی در مورد رویداد Summer Game Fest و دموی عناوین در نظر گرفته صحبت کرده است. مایکروسافت قصد دارد تا از ۲۵ خرداد (۱۵ ژوئن) تا ۳۱ خرداد (۲۱ ژوئن) نسخه‌ی دموی بیش از ۴۰ بازی را در دسترس بازی‌بازان ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس قرار دهد.

اگرچه در حال حاضر مایکروسافت تنها پنج بازی را معرفی کرده، اما تایید شده است که با نزدیک شدن به رویداد E3 ایکس‌باکس در تاریخ ۲۵ خرداد شاهد رونمایی از عناوین دیگر نیز خواهیم بود. پیش از معرفی بازی‌ها، مایکروسافت به چند نکته اشاره کرده است:

  • این‌‌ها «دموی معمولی بازی‌ها» نیستند. معمولاً دمو‌های قرار گرفته در Demo channel پس از اتمام مراحل ساخت بازی تولید می‌شوند و نشان دهنده‌ی نسخه‌ی نهایی بازی هستند. با این حال، بسیاری از دموهایی که قرار است منتشر شوند، مربوط به بازی‌هایی هستند که در مراحل اولیه‌ی ساخت قرار دارند و زمان زیادی تا عرضه‌ی آن‌ها باقی مانده است. به عبارت دیگر، اگرچه شما می‌توانید این عناوین را تجربه کنید، اما باید در نظر داشته باشید که این بازی‌ها تا زمان عرضه تغییر کرده و پولیش خواهند شد. پس چیزی که تجربه می‌کنید، نشان دهنده‌ی نسخه‌ی نهایی نیست.
  • این دمو‌ها تنها به مدت یک هفته بر روی داشبورد ایکس‌باکس در دسترس خواهند بود. اگرچه ممکن است برخی از آن‌ها دوباره بر روی Demo channel منتشر شوند، اما بسیاری از این دمو‌ها در انتهای هفته حذف خواهند شد.
  • در صورت امکان، پس از تجربه‌ی دموی عناوین، می‌توانید بازخورد خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی به توسعه‌‌دهندگان منتقل کنید. اگر از بازی خوشتان آمد یا این‌که از بخش خاصی انتقاد داشتید، این موضوع را به آن‌ها اعلام کنید.

اسامی بازی‌ها:

Sable: یک ماجراجویی منحصر به فرد و فراموش نشدنی را آغاز کرده و Sable را در سفرش همراهی کنید؛ یک ماجراجویی مهم در دنیایی پر از آثار باقی مانده از سفینه‌ها و اسرار باستانی که در طی آن به صحرا‌های بزرگ و مناظر خیره کننده در  سفر خواهید کرد.

Lake: سال ۱۹۸۶ است. Meredith Weiss برای استراحت تصمیم می‌گیرد از کار خود در شهر فاصله بگیرد و در شهر زادگاه خود به پستچی تبدیل شود. او چگونه این دو هفته را در منطقه‌ی Providence Oaks با دریاچه‌ی نمادین و مردم عجیب آن سپری خواهد کرد؟ پس از آن چه کاری انجام خواهد داد؟ این به شما بستگی دارد.

The Riftbreaker: بازی The Riftbreaker یک عنوان در سبک بقا و ساخت پایگاه است که شامل عناصر اکشن نقش‌آفرینی نیز می‌شود. شما یک دانشمند/فرمانده‌ی نخبه هستید که درون یک لباس Mecha پیشرفته با قابلیت سفر در ابعاد مختلف قرار دارید. دشمنان را تکه تکه کنید، پایگاه خود را بسازید، نمونه جمع آوری کرده و ابزار جدیدی را برای بقا اختراع کنید.

Echo Generation: دیگر چیزی تا پایان تابستان ۱۹۹۳ باقی نمانده است که ناگهان اتفاقات عجیبی در یک شهر کانادایی رخ می‌دهند و موجودات جهش یافته‌ در این مکان ظاهر می‌شوند. Echo Generation یک بازی ماجراجویی نوبتی است. این عنوان داستان گروهی از بچه‌ها است که در حال مبارزه با هیولا‌ها و ربات‌ها و بررسی این اتفاقات عجیب هستند تا شهر کوچک خود را نجات دهند.

Tunic: بازی Tunic یک عنوان اکشن ماجراجویی ایزومتریک است که در آن به اکتشاف، نبرد با دشمنان و کشف اسرار می‌پردازید. شما بازی را در نقش یک روباه کوچک که در یک دنیای بزرگ و پر از اسرار قرار دارد، تجربه می‌کنید. یک ستینگ زیبا، مبارزات دقیق و آیتم‌های متنوعی در این ماجراجویی بزرگ در انتظار شما هستند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار