اخبار بازیگیمینگ

قابلیت‌های کنترلر دوال‌سنس در بازی Horizon Forbidden West به خوبی نمایان خواهد شد

مدیر استودیوی گوریلا گیمز در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرد که قابلیت‌های کنترلر دوال‌سنس در بازی Horizon Forbidden West به خوبی نمایان خواهد شد و حتی بازی‌بازان قادر خواهند بود تا خزیدن میان علف‌زارها را در زمان مخفی‌کاری حس کنند.

البته، هرمن هالست (Hermen Hulst) به عنوان مدیر استودیوهای پلی‌استیشن در کنار صحبت‌‌های انجی اسمتس (Angie Smets) در مورد بازی Horizon Forbidden West، اخبار جالبی را پیرامون عناوین آینده‌ی پلی‌استیشن ۵ منتشر نمود. در واقع، وی به این نکته اشاره کرد که هم‌اکنون بیش از ۲۵ بازی برای این کنسول در حال توسعه است که نیمی از آن‌ها را آی‌پی‌های جدید تشکیل می‌دهد. البته، تاکنون اخباری در مورد نام این عناوین و حتی بازه‌ی زمانی انتشار آن‌ها مشخص نشده است و احتمال می‌رود که این ۲۵ بازی در طول چندین سال آینده و به مرور زمان منتشر شوند.

اما وی که اخیراً موفق به تجربه‌ی چندین ساعت از این بازی جدید شده است، همواره در طول این مصاحبه از عنوان Horizon Forbidden West مدام تعریف و تمجید می‌کرد و حتی آن را حماسه‌ای برای عناوین اکشن جهان‌آزاد در صنعت بازی‌های ویدیویی در آینده نامید. اما از طرفی دیگر، مدیر استودیوی گوریلا گیمز یعنی آنجی اسمتس، به طور خلاصه در مورد ویژگی‌های کنترلر دوال‌سنس در بازی مذکور صحبت کرد و اطلاعاتی جالبی را در اختیار طرفداران (حالا) این مجموعه قرار داد. وی چنین اظهار داشت که:

اگر بخواهید که یک ماموریت را به طور مخفی کاری انجام دهید و درون علف‌زارها کمین کنید، به خوبی علف‌های بلند را توسط کنترلر خود حس خواهید کرد. همچنین، تاکنون تلاش‌های زیادی از سوی ما برای پیاده‌سازی و همگام سازی قابلیت ادپتیو تریگر با اسلحه‌های مختلف در بازی صورت گرفته است که استفاده از آن‌ها را منحصر به فردتر و لذت‌بخش‌تر خواهند کرد.

از طرفی دیگر، هالست روز گذشته و پس از هفت الی هشت ماه مجدداً به تجربه‌ی بازی Horizon Forbidden West پرداخته و به‌نظر او همه چیز عالی است.

من دیروز و پس از هفت-هشت ماه مدتی را با بازی Horizon Forbidden West سپری کرد. راستش را بخواهید (احساسم به گونه‌ای بود که) گویا به من هدیه داده بودند.

البته، از هم‌اکنون نمی‌توان این صحبت‌ها را نشان‌دهنده‌ی کیفیت نهایی بازی تلقی کرد، اما به خوبی می‌توان چنین برداشت کرد که روند ساخت بازی در شرایط مناسب و ایده‌آلی قرار دارد.

بازی Horizon Forbidden West، احتمالاً در اواخر سال جاری میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد. البته، اخیراً بنرهای تبلیغاتی از این بازی فاش شده که به تاریخ ۲۰۲۱ برای انتشار آن اشاره دارند و بیش از پیش می‌توانیم نسبت به تاخیر نخوردن آن امیدوار باشیم.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار