اخبار فناوریسامسونگموبایل

سامسونگ احتمالا به زودی از گلکسی M21 پرایم رونمایی می‌کند

با توجه به اینکه شماره مدل دستگاهی منتسب به گلکسی M21 پرایم در وب‌سایت سامسونگ هند، کنسول گوگل پلی و همچنین دفتر استاندارد هند رویت شده، ممکن است کره‌ای‌ها از جدیدترین عضو خانواده گلکسی M به زودی رونمایی کنند.

سامسونگ اوایل سال ۲۰۲۰ گوشی‌های گلکسی M31 و گلکسی M21 را در هند عرضه کرد و پس از آن در نیمه دوم سال، نسخه پرایم گلکسی M31 را معرفی کرد. همانطور که از نام این موبایل مشخص است، سامسونگ در این نسخه از گوشی‌های موبایل اپلیکیشن‌ها و خدمات آمازون را پشتیبانی می‌کند. سال گذشته شاهد معرفی و عرضه نسخه پرایم گلکسی M21 نبودیم و به نظر می‌رسد سامسونگ پس از یک سال قصد دارد از آن رونمایی کند.

نسخه جدید گوشی گلکسی M21 پرایم سامسونگ با شماره مدل SM-M215G در صفحه پشتیبانی وب‌سایت سامسونگ هند، Google Play Console و دفتر استاندارد هند (BIS) قرار گرفته است.

البته تاکنون مشخصات این گوشی هوشمند به صورت کامل به اشتراک گذاشته نشده است. با این وجود، انتظار می‌رود مشخصات گلکسی M21 پرایم دقیقا مانند نسخه اصلی آن باشد و تفاوت‌ها ی دو دستگاه به اپلیکیشن‌های آمازون، اشتراک سه ماهه آمازون پرایم مربوط شود. در نتیجه احتمالا قیمت این نسخه کمی بیشتر از نسخه معمولی خواهد بود.

از این رو، گوشی آینده سامسونگ ممکن است از نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد، تراشه اگزینوس ۹۶۱۱، ماژول دوربین سه گانه با سنسور‌های ۴۸ مگاپیکسل عریض، ۸ مگاپیکسل فوق‌عریض و ۵ مگاپیکسلی عمق سنج و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهره ببرد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به جک هدفون ۳.۵ میلی متری، پورت USB Type-C، سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ وات اشاره کرد.

هم اکنون، هیچ خبر رسمی درباره زمان عرضه و قیمت گوشی گلکسی M21 پرایم از طرف سامسونگ یا آمازون اعلام نشده است. سامسونگ گلکسی M21 که سال گذشته معرفی شده بود در نسخه مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با ۱۷۵ دلار دارد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار