اخبار فناوریردمیموبایل

ردمی نوت ۱۰ ۵G در چین عرضه شد؛ مشخصات فنی + قیمت

برند زیر مجموعه شیائومی، ردمی نوت ۱۰ ۵G را در چین معرفی کرد. مشخصات فنی این گوشی، تفاوت اندکی با نسخه جهانی Redmi Note 10 5G دارد.

نسخه چینی ردمی نوت ۱۰ ۵G یک گوشی۶.۵ اینچی با پنل ال‌سی‌دی فول اچ‌دی پلاس (رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) و نرخ رفرش ۹۰ هرتز است.

دستگاه از تراشه Dimensity 700 مدیاتک قدرت می‌گیرد؛ ضمن اینکه حداکثر ۸ گیگ رم LPDDR4x و ۲۵۶ گیگ حافظه UFS 3.1 دارد. به ادعای کمپانی چینی، ردمی نوت ۱۰ فایوجی با این ترکیب سخت افزاری ۶۹۰ هزار امتیاز در بنچمارک انتوتو کسب کرد.

اما برسیم به مشخصات اپتیک که شامل یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی درون حفره‌ی صفحه نمایش و یک دوربین دوگانه در پنل عقب می‌شود. سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در این ماژول با یک سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی همراه است.

سیستم عامل اندروید ۱۱ گوشی، درون پوسته‌ای از MIUI 12.5 قرار دارد و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن از درگاه USB-C با توان ۱۸ وات شارژ می‌شود.

از دیگر امکانات قابل ذکر باید به بلوتوث ۵.۲، وای-فای ۶، اسپیکرهای استریو، فناوری صوتی Hi-Res و Dolby Atmos اشاره کنیم.

 

قیمت ردمی نوت ۱۰ ۵G

نسخه پایه با ترکیب حافظه ۴+۱۲۸ گیگ در چین، حدود ۱۷۲ دلار قیمت دارد. این مبلغ برای نسخه‌های ۶+۱۲۸ و ۸+۱۲۸ گیگ، به ترتیب ۱۸۸ و ۲۱۹ دلار است. گران‌ترین نسخه با ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی، با قیمتی معادل ۲۵۰ دلار به فروش می‌رسد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار