خودرو

خودروی پورشه ۹۱۱ GT3 تورینگ مدل ۲۰۲۲ رونمایی شد

پورشه ۹۱۱ GT3 مدل ۲۰۲۲ یکی از سریع‌ترین خودروهای سری ۹۱۱ است که توسط این شرکت آلمانی ساخته شده است. این خودرو از موتور تنفس طبیعی ۴ لیتری ۶ سیلندر با توان ۵۰۲ اسب بخار (۳۷۲ کیلووات) و گشتاور ۳۴۶ پوندفیت (۴۶۹ نیوتون متر) استفاده کرده و شتاب ۶۰ مایل را در ۳٫۲ ثانیه طی می‌کند. حداکثر سرعت این خودرو ۱۹۷ مایل بر ساعت اعلام شده است.

پورشه در طراحی این خودرو از بال عقب و گریل‌های بزرگ هوا استفاده نکرده و ظاهری ساده‌تر را برای آن در نظر گرفته است. این دومین نسخه‌ی تورینگ خودروی پورشه GT3 بوده و در واقع این خودرو جایگزین خودروی ۹۹۱٫۲ محسوب می‌شود. تفاوت اصلی نسخه‌ی تورینگ پورشه ۹۱۱ GT3 با نسخه‌ی معمولی در عدم استفاده از بال بزرگ عقبی و به‌کارگیری بال بازشونده‌ی خودکار است. در قسمت جلوپنجره نیز از یک گریل شخصی‌سازی‌شده و در بخش حاشیه‌ی پنجره‌ها از نوار نقره‌ای رنگ استفاده شده است.

نسخه‌ی تورینگ GT3 از چرخ‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی نسخه‌ی معمولی GT3 استفاده کرده و رنگ قسمت بیرونی و داخلی آن نیز مشابه این خودرو می‌باشد. این خودرو در طراحی صندلی‌ها نیز از روکش چرمی سیاه بهره برده است. پورشه در این خودرو از موتور تنفس طبیعی ۶ سیلندر استفاده کرده اما خریداران می‌توانند از جعبه دنده‌ی شش‌سرعته‌ی دستی و یا کلاچ دوبل (PDK) استفاده کنند. این در حالی است که نسخه‌ی معمولی GT3 تنها از جعبه دنده‌ی شش‌سرعته‌ی دستی بهره می‌برد.

خودروی پورشه ۹۱۱ GT3 تورینگ مدل ۲۰۲۲ در اواخر سال جاری میلادی با قیمت ۱۶۱٫۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

نظر شما در مورد خودروی پورشه ۹۱۱ GT3 تورینگ چیست؟ آیا این خودرو می‌تواند در بازار جهانی به موفقیت دست پیدا کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Motor1

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار