اخبار بازیگیمینگ

جزئیاتی از نسخه‌های مختلف Forza Horizon 5 منتشر شد

در کنار انتشار جزئیاتی از نسخه‌های مختلف بازی Forza Horizon 5 از جمله Deluxe و Premium، کارگردان خلاق این بازی در مورد دلیل انتخاب کشور مکزیک به عنوان لوکیشن آن نیز توضیحاتی ارائه داد.

هم‌اکنون حدود ۵ ماه تا انتشار Forza Horizon 5 فاصله باقی مانده است و فروشگاه مایکروسافت و بخش سوالات کاربران، مملو از پرسش‌های طرفداران این مجموعه شده که در نهایت، باعث می‌شوند تا اطلاعات رسمی و جزئیات مختلفی از بازی منتشر شود. بر این اساس و در جواب سوال یکی از کاربران مبنی بر کم و کیف نسخه‌های مختلف بازی، شرکت مایکروسافت چنین پاسخ داد که سه نسخه‌ی Standard، Deluxe و Premium از این بازی به فروش خواهد رسید که نسخه‌ی Standard از طریق سرویس گیم‌پس و در زمان عرضه قابل دسترسی خواهد بود. همچنین، این نسخه از بازی ۶۰ دلار قیمت گذاری شده و خبری از قیمت ۷۰ دلاری برای آن نخواهد بود.

اما نسخه‌ی Deluxe بازی Forza Horizon 5 که با قیمت ۷۹٫۹۹ دلار فروخته می‌شود، شامل بازی اصلی و گسترش دهنده‌ی Car Pass است که ۴۲ اتومبیل جدید که به صورت هفتگی به بازی افزوده خواهند شد را به آن اضافه می‌کند. همچنین، ۸ اتومبیل مخصوص دریفت نیز از طریق این بسته در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت.

در نهایت، نسخه‌ی Premium بازی قیمتی معادل ۹۹٫۹۹ دلار دارد و به مرور زمان دو بسته‌ی گسترس دهنده، محیط‌های جدید، وسایل نقلیه‌ی بیشتر و محتویات جدیدتری به آن افزوده خواهد شد. همچنین، خریداران این نسخه کارت عضویت VIP این بازی و یک بسته‌ی گسترش دهنده با نام Welcome را نیز دریافت خواهند کرد.

بازی Forza Horizon 5 در تاریخ ۱۸ آبان ۱۴۰۰ (۹ نوامبر) برای کنسول‌های ایکس باکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار