اخبار بازیگیمینگ

به‌روزرسان فایل ذخیره‌ی بازی Final Fantasy 7 Remake عرضه شد

به‌روزرسان جدیدی برای نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ بازی Final Fantasy 7 Remake منتشر شده است. این به‌روزرسان به بازی‌بازان اجازه خواهد داد تا فایل ذخیره‌ی پلی‌استیشن ۴ خود را به پلی‌استیشن ۵ منتقل کنید.

به نظر ژوئن ماه هیجان‌انگیزی برای دارندگان پلی‌استیشن ۵ خواهد بود. نه تنها شاهد عرضه‌ی Ratchet and Clank: Rift Apart و The Elder Scrolls Online برای کنسول سونی هستیم، بلکه به‌روزرسان پلی‌استیشن ۵ بازی Final Fantasy 7 Remake هم عرضه خواهد شد. حال پیش از عرضه‌ی Fantasy 7 Remake Intergrade برای پلی‌استیشن ۵، می‌توانید فایل ذخیره‌ی پلی‌استیشن ۴ خود را به کنسول جدید انتقال دهید.

هواداران زیادی از بازسازی اثر کلاسیک اسکوئر انیکس (Square Enix) در سال ۲۰۲۰ لذت بردند. با این حال رشد کنسول‌های نسل نهم و کنار رفتن نسل هشتم، باعث شده تا اسکوئر انیکس فکری به حال کنسول‌های جدید بکند. این استودیو با افزودن یک بسته الحاقی انحصاری برای پلی‌استیشن ۵، هواداران سری Final Fantasy را هیجان‌زده‌تر هم کرد. در مجموع باید گفت که هواداران Final Fantasy 7 Remake دلایل زیادی برای ارتقا به پلی‌استیشن ۵ خواهند داشت.

پس از دریافت به‌روزرسان جدید، می‌توانید وارد منوی اصلی بازی شده و فایل ذخیره‌ی خود را به پلی‌استیشن ۵ انتقال دهید. محدودیتی از نظر تعداد فایل‌های ذخیره وجود ندارد، اما هر فایل را باید به صورت نوبتی انتقال دهید. هم‌چنین تروفی‌های بازی هم به پلی‌استیشن ۵ منتقل خواهد شد. با توجه به نزدیک بودن عرضه‌ی Final Fantasy 7 Remake Intergrade، هواداران بسیاری به دنبال بازگشت دوباره به میدگار هستند. امیدواریم که علاوه بر به‌روزرسان پلی‌استیشن ۵، بسته الحاقی Yuffie بازی هم در حد و اندازه‌ی انتظارات باشد.

بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade و بسته الحاقی Episode Yuffie در تاریخ دهم ژوئن (۲۰ خرداد) برای پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد. هم‌چنین بازی اصلی در حال حاضر بر روی پلی‌استیشن ۴ در دسترس است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار