اخبار بازیگیمینگ

بازی Dragon Quest 12 سیستم مبارزات جدیدی خواهد داشت

جدیدا اعلام شده است بازی Dragon Quest 12: The Flames of Fate از سیستم مبارزات جدیدی نسبت به نسخه‌ی یازدهم این سری بهره خواهد برد.

هفته‌ی گذشته، سری Dragon Quest سی و پنج سالگی خودش را جشن گرفت. این موضوع با اعلام خبر ساخت نسخه‌ی دوازدهم این سری همراه بود. Dragon Quest 11 در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و استقبال خوبی را برای سری‌ای که خارح از کشور ژاپن تا الان منتشر نشده بود دریافت کرد. با این حال، با معرفی  Dragon Quest 12، به نظر می‌رسد اهداف بزرگی در سر تیم سازنده‌ی بازی وجود دارد.

در اعلامیه‌ای در سایت اسکوئر انیکس (Square Enix)، خواهان جذب نیروهای جدیدی برای توسعه‌ی این عنوان هستند. یوجی هوریی (Yuji Horii)، خالق سری Dragon Quest، اعلام کرده است که این شرکت به دنبال تغییر شیوه‌ی مبارزه در این عنوان است که در Dragon Quest 11 اجرا شد. در حالی که هیچ تغییری نهایی تایید نشده است. او یادآور می‌شود، تیمی که با با آن‌ها کار می‌کند نمونه‌های اولیه برای ارائه‌ی بهترین تجربه را در ذهن دارند. او همچنین اشاره می‌کند که داستان کامل شده است، اما هنوز هم کارهای زیادی باید انجام شود. با این وجود، انتظار می‌رود بازی Dragon Quest 12 کاملا متفاوت باشد و اسکوئرانیکس به دنبال کسب اعضای جدید برای ادامه‌ی کار است.

حتی با داستان تکمیل شده و سیستم های نبرد آزمایش شده، Dragon Quest 12 هنوز فاصله‌ی زیادی تا زمان انتشار دارد. یک سیستم مبارزه جدید قطعا یک چشم انداز جالب است، زیرا Dragon Quest از ابتدا به سیستم command/turn-based خود ادامه داده است. بازی Dragon Quest 12 در حال توسعه برای سیستم عامل‌های نامشخص است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار