لپ تاپهوآوی

لپ تاپ هواوی میت بوک ۱۶ با پردازنده AMD و باتری ۸۷ وات ساعتی رونمایی شد

لپ تاپ هواوی میت بوک ۱۶ – Huawei MateBook 16 با پردازنده‌های سری AMD Ryzen 5 5000H، یک باتری ۸۷ وات ساعتی و قیمت زیر ۱۰۰۰ دلاری معرفی شد.

هواوی از نوت بوک جدید خود به نام هواوی میت بوک ۱۶ در چین رونمایی کرد. پردازنده‌ای از خانواده AMD Ryzen 5000H قدرت‌بخش این اولترابوک شیک و زیبا است، در حالی که یک نمایشگر با نسبت تصویر ۳ به ۲ و یک باتری غول پیکر را هم ارائه می‌کند. در ادامه با تمام مشخصات این محصول آشنا شوید.

ابعاد این لپ تاپ برابر با ۳۵۱ در ۲۵۴.۹ در ۱۷.۸ میلی‌متر و وزن آن ۱.۹۹ کیلوگرم است. یک نمایشگر بزرگ ۱۶ اینچی با پنل IPS روی قاب جلویی این لپ تاپ جای گرفته است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر این لپ تاپ هم بسیار باریک هستند تا به لطف آن‌ها نسبت تصویر به بدنه ۹۰ درصدی را ارائه کند. مشخصات فنی نمایشگر میت بوک جدید هواوی به ترتیب زیر است:

رزولوشن ۱۶۸۰ در ۲۵۲۰ پیکسل، تراکم پیکسلی ۱۸۹ppi، نسبت تصویر ۳ به ۲، ۱.۰۷ میلیارد رنگ، نسبت کنتراست ۱۵۰۰ به ۱، اوج روشنایی ۳۰۰ نیت، پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی RGB و زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای.

هواوی این لپ تاپ را در دو نسخه با پردازنده AMD Ryzen 5 5800H و Ryzen 5 5600H عرضه می‌کند. هر دو کارت‌های گرافیک AMD Radeon، تا ۱۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی NVMe PCIe SSD را ارائه می‌کنند. سیستم عامل ویندوز ۱۰ روی آن‌ها نصب است و از قابلیت چند صفحه‌ای برای اتصال گوشی‌های هواوی با خود پشتیبانی می‌کنند.

انرژی این لپ تاپ توسط یک باتری لیتیوم پلیمری ۸۴ وات ساعتی تأمین می‌شود که با هر بار شارژ تا ۳.۵ ساعت دوام می‌آورد. این لپ تاپ با یک شارژر فوق سریع ۱۳۵ وات نیز عرضه می‌شود.

هواوی میت بوک ۱۶ از یک کیبورد فول سایز برخوردار است که با یک حسگر اثر انگشت و یک تاچ پد بزرگ همراه است. یک وب‌کم HD نیز در زیر کلیدهای ردیف بالای این کیبورد پنهان شده است. از دیگر امکانات این لپ تاپ باید به یک جفت میکروفون، دو درگاه USB-C، دو درگاه USB 3.2 Gen 1، یک درگاه HDMI، یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و میکروفون، بلوتوث ۵.۱ و وای فای ۶ اشاره کرد.

قیمت هواوی میت بوک ۱۶

هواوی لپ تاپ ۱۶ اینچی MateBook را با قیمت پایه ۹۷۸ دلاری و ۱۰۵۵ دلاری (بسته به نوع پردازنده) و در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری عرضه می کند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار