اخبار فناوریسامسونگموبایل

تصاویر و مشخصات سامسونگ گلکسی M32 فاش شد

سامسونگ گلکسی M32 قرار است به‌زودی در هند معرفی شود و حالا برخی از مشخصات این گوشی فاش شده است که دید بهتری از آن در اختیار ما قرار می‌دهد. تصاویر رسمی این هندست هم توسط سامسونگ موبایل پرس منتشر شده که طراحی آن را به نشان می‌دهند.

براساس اطلاعاتی که امروز فاش شده است، گلکسی M32 از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد (Super AMOLED) با رزولوشن +FHD و یک ناچ U شکل برای میزبانی از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. همچنین کار پردازش این گوشی را چیپست هلیو G85 مدیاتک در کنار ۴/۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (قابل افزایش با کارت میکرو اس‌دی) بر عهده خواهد داشت

ما در قاب پشت گلکسی M32 شاهد یک سیستم دوربین چهارگانه شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج خواهیم بود. این گوشی در بخش نرم‌افزار سیستم عامل اندروید ۱۱ را در کنار رابط کاربری OneUI اجرا خواهد کرد و ابعاد آن۱۶۰x۷۴x۹ میلیمتر و وزن‌اش ۱۹۶ گرم خواهد بود.

انتظار می‌رود گلکسی M32 در دو رنگ آبی و مشکی عرضه شود و قیمت آن هنوز مشخص نیست.

منبع: GSMArena

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار