درباره نکسوس نیوز

 

نکسوس نیوز  یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ توسط علی زمانی  ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در نکسوس نیوز دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد.
نکسوس نیوز پنجره‌ای رو به آینده است. نکسوس نیوز از فناوری‌های پیش رو می‌گوید، از دانش فراسوی امروز و از سرگرمی‌هایی که می‌تواند سبک زندگی آینده‌ی ما را بسازد. اکنون . کالبدی که برای آگاه کردن مردم و راهنمایی آن‌ها به سوی افق‌های دوردست درست شده است. افق‌های دوردستی که زندگی مدرن، آن را می‌طلبد و همواره انسان‌های پیشگام به سوی آن رفته‌اند. فردا از این‌جا آغاز می‌شود. نکسوس نیوز  راهنمایی است برای آینده. آینده‌ای که در آن گجت‌های عجیب‌و‌غریب، خودروهای بدون راننده و پرینترهای سه‌بعدی به بخشی از سبک زندگی ما تبدیل شده‌اند؛ فردایی که در آن فضا دیگر آن‌قدر دور نیست و سرگرمی‌های آدم‌ها از مرزهای تخیل عبور کرده. نکسوس نیوز دستورالعملی است برای روبرویی با پیچیدگی‌های آینده. فردا از این‌جا آغاز می‌شود و ما ادعا می‌کنیم، آن‌چه برای فردای‌تان می‌خواهید در دستان ماست. ما با نگاهی متفاوت و دوستانه، شما را در مسیر فردایی بهتر همراهی خواهیم کرد.
حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

اونا که از اول سایت ما رو میشناسن یادشون هست که سایت ما از اول دارای تبلیغات مزاحم زیادنبوده  و به کاربر سایت احترام بزاریم

شاید خیلیهاتون ندونین این سایت بدون هیچ پشتوانه مالی و اسپانسری رو پا شده و کلا یه کار دلی هست ! تا همینجا هم که سایت رو رسوندیم با کمک نظرات و دلگرمی های شما عزیزان بوده !

حالا اگه شما از این سایت خوشت اومد به میتونی ما رو حمایت کنی تا بتونیم کارمون رو گسترش بدیم تنها کاری که لازمه انجام بدید مارو دنبال کرده و به دوستان خود معرفی کنید

نکسوس نیوز  تنها یک درگاه خبری در زمینه فناوری نیست. هرچند شاید در نگاه نخست ما نیز وبسایتی جوان برای اطلاع‌رسانی در باب اخبار فناوری و رویدادهای حوزه تکنولوژی باشیم ولی در حقیقت کمی که به زیر پوستمان بروید خواهید فهمید برای ما هدف زندگی است نه چند گوشی و لپ‌تاپ و دوربین. چه بسا همانگونه که از شعار نکسوس نیوز  حدس زده‌اید ما سایت نیستیم، بلکه تلاشی هستیم برای توسعه سبک زندگی دیجیتالی. از پهپاد گرفته تا اتوموبیل از کسب‌و کار گرفته تا شبکه‌های اجتماعی همه در این قلمرو گسترده از زندگی جدید هستند.

نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. استفاده شایسته و گسترده از محتوای چند رسانه‌ای، به رسمیت شناختن انقلاب اپلیکیشن‌های همراه و توجه صادقانه به نظرات شما شیوه‌های روایی ما از روز نخست بوده‌اند و باقی ماندن آنها مدیون تشویق و همراهی شماست.

نکسوس نیوز  نه تنها تلاش می‌کند در گام بعدی دامنه و تنوع نوشته‌هایش را با محوریت فناوری به عرصه‌های جدیدی از زندگی گسترش دهد بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز  همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم.

اینترنت، فراتر از یک محصول علمی و یا یک دستاورد تکنولوژی، اکنون به قدری عمومیت یافته که به تدریج به ابزار اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی بدل می‌شود، به یک «رسانه». در جامعه جوان و پویای ما که گام‌های نخستین را درآشنایی با این فناوری طی می‌کند، وجه رسانه‌ای آن بیش از پیش خودنمایی می کند. اکنون بسیاری کاربران ما، اغلب اینترنت را برای توسعه دانش، آگاهی و فرهنگ خود استفاده می‌کنند، و گاه این رسانه، به خوبی ضعف و نقصان دیگر رسانه‌های سنتی و رایج را پر می‌کند، به ویژه که جاذبه و لذت موجود در وسعت و عدم محدودیت این نورسانه، برتری آشکاری را به آن می‌بخشد.

متن زیر شرایط استفاده از خدمات وبسایت نکسوس نیوز  را در اختیار کاربران قرار می‌‌دهد. انتظار می‌‌رود کاربران پیش از استفاده از وبسایت، به مطالعه دقیق این شروط بپردازند تا با آگاهی از حقوق و تکالیف خود، از بروز مشکلات احتمالی پیشگیری نمایند.

۱) حفاظت از اطلاعات حساب کاربری

کاربرانی که اقدام به ایجاد حساب کاربری در وبسایت نکسوس نیوز  می‌‌نمایند، متعهد به حفاظت از رمز عبور خود می‌‌باشند؛ مسئولیت هر گونه استفاده‌ غیرمجاز از وبسایت از طریق حساب کاربری، متوجه کاربر است. در صورتی که متوجه فاش شدن کلمه‌ عبورتان و یا استفاده‌ اشخاص غیر، از حساب کاربری‌‌تان شدید، سریعاً مراتب را به پشتیبانی نکسوس نیوز  اطلاع‌رسانی نمایید.

نکسوس نیوز  هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر و زیان که بر اثر استفاده فرد دیگری از حساب کاربری شما حاصل شود، نمی‌پذیرد. کاربر می‌بایست اطلاعات دسترسی به حساب خود را در جای امن نگهداری نموده و در مورد عدم دسترسی دیگران به اطلاعات حساب، نام کاربری و کلمه عبور خود احتیاط نماید.

همچنین کاربر تعهد می‌‌نماید که شخصاً از حساب کاربری خود استفاده نماید و حق انتقال حساب کاربری خود را به هر نحوی به اشخاص دیگر (حقیقی یا حقوقی) ندارد.

۲) مدیریت نظرات کاربران

وبسایت نکسوس نیوز  برای به نمایش گذاشتن نظرات کاربران خود، اقدام به مدیریت نظرات، و حسب مورد، ویرایش یا حذف آنها می‌‌نماید. برخی از نظراتی که، با تشخیص مدیر محصولات وبسایت، مشمول ویرایش یا حذف خواهند شد، عبارتند از:

  • مطالبی که به هر نحو دلالت بر تهدید، توهین و نشر اکاذیب داشته باشد.
  • مطالبی که مالکیت معنوی را نقض کند؛ از جمله کپی رایت، علائم تجاری و غیره.
  • مطالبی که شامل محتوای غیراخلاقی، غیرقانونی و خلاف هنجارهای پذیرفته شده باشد.
  • مطالبی که به هر نحو تشویق کننده انجام کاری غیرقانونی باشد.
  • مطالبی که سبب گمراه کردن دیگران از طریق ارائه اطلاعات ناصحیح باشد.
  • مطالبی که در آن به وبسایت‌‌های دیگر لینک داده شده باشد.
  • مطالبی که خارج از موضوع بحث باشند و به مسائل متفرقه و غیرمرتبط بپردازند.
  • مطالبی که شامل تبلیغات مستقیم برندها یا سایر محصولات باشند.
  • مطالبی که شامل استفاده غیرمجاز از نام و نشان تجاری دیگران باشد.
  • مطالبی که شامل اطلاعات شخصی از جمله شماره تلفن، آدرس ایمیل یا حساب بانکی باشد.

گفتنی است که گروه نکسوس نیوز  هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده ندارد. نمایش نظرات کاربران در وبسایت نکسوس نیوز  به هیچ وجه به معنی تایید فنی محتویات نظر نیست. کاربران می‌‌پذیرند که با ارسال نظرات خود، مسئولیت کلیه عواقب قانونی آن را برعهده گیرند.

۳) قابلیت استناد مطالب موجود در وبسایت

کارشناسان تولید محتوای وبسایت نکسوس نیوز  حداکثر تلاش خود را می‌‌نمایند که اطلاعاتی معتبر و مورد وثوق ارائه دهند و اطلاعات مذکور را از منابع معتبر جمع‌‌آوری و پس از تحلیل و بررسی، در اختیار کاربران قرار دهند. با این وجود، نکسوس نیوز  با توجه به مواردی از جمله نوسانات شدید قیمت‌‌ها، تغییر مداوم شرایط فروش و تغییر مشخصات محصولات و غیره تضمینی در خصوص صحت و سقم اطلاعات موجود در وبسایت ارائه نمی‌‌دهد. به‌‌عبارت دیگر، اطلاعات موجود در وبسایت اعم از اخبار و بررسی‌‌های فنی و … صرفاً جنبه مشورتی دارند و کاربران باید با انجام تحقیقات جامع از جمله مراجعه به بازار نسبت به انجام تصمیمات خود از قبیل خرید محصولات و … اقدام نمایند.

۴) سلب مسئولیت از محتوای سایر لینک‌‌ها

وبسایت نکسوس نیوز  دارای پیوندهایی به وبسایت‌‌های دیگر می‌‌باشد. وبسایت‌‌های پیوند شده تحت کنترل و مالکیت نکسوس نیوز  نمی‌‌باشند، از این رو نکسوس نیوز  هیچ گونه مسئولیتی را در قبال محتوای چنین وبسایت‌‌هایی نمی‌‌پذیرد. هدف از پیوندها ایجاد وابستگی قانونی بین نکسوس نیوز  و اشخاص ثالث، ایجاد تعهد یا مسئولیت برای نکسوس نیوز  در مورد محتوا، پیشنهادات، محصولات یا خدمات اشخاص ثالث، یا هرگونه تأیید، ضمانت یا گارانتی محصولات و خدمات ایشان یا کارکرد یا کیفیت آنها نیست. شما تصدیق می‌کنید که مسئول پیروی از شرایط و مقررات وبسایت‌های پیوند شده هستید. مسئولیت هر گونه خسارت و آسیب احتمالی وارده از طریق ویروس یا فایل‌‌های مخرب دیگر که می‌‌تواند ناشی از دریافت و استفاده از داده‌‌ها و فایل‌‌های متعلق به وبسایت‌‌های لینک شده در وبسایت نکسوس نیوز  باشد، برعهده کاربر خواهد بود.

۵) عدم خرابکاری، هک کردن و ایجاد دسترسی به وبسایت و حساب‌‌های کاربری

در صورتی که کاربر اقدام به انجام هریک از امور فوق‌‌الذکر نماید، نکسوس نیوز  حق پیگرد قانونی و شکایت از متخلف به مراجع قانونی را محفوظ می‌‌دارد. نمونه‌‌هایی از اختلال در امنیت سیستم یا شبکه شامل موارد ذیل می‌‌شود:
دسترسی یا استفاده غیر مجاز از داده‌‌ها، سیستم یا شبکه، از جمله هر گونه تلاش برای جستجو، اسکن یا آزمایش آسیب پذیری یک سیستم یا شبکه، مداخله در خدمات ارائه شده به هر کاربر، میزبان یا شبکه، شامل تلاش برای دسترسی به اطلاعات نامه‌‌های الکترونیک، تلاش عامدانه برای پر کردن فضای یک سیستم، تلاش برای تغییر و یا حذف اطلاعات وب سایت و … .

۶) لزوم حفظ کپی‌‌رایت

کاربر تعهد می‌‌نماید با اطلاع کامل از قوانین و مقررات حقوق مالکیت فکری از جمله قانون حمایت حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان مصوب ۱۳۴۸ و قانون حمایت از حقوق پدیدآورندگان نرم‌افزارهای رایانه‌ای مصوب ۱۳۷۹ و سایر قوانین و آیین‌‌نامه‌‌های مرتبط، در استفاده از وبسایت نکسوس نیوز  تمامی حقوق مادی و معنوی مربوطه را رعایت نماید. تمامی موارد شامل اطلاعات، اسناد، تصاویر، نرم‌افزارها، اپلیکیشن‌‌ها، متن‌ها و گرافیک‌ها، واژه‌های کلیدی، تگ‌ها و غیره مشمول حمایت‌‌های قوانین ملی و معاهدات بین‌المللی می‌‌گردد. استفاده از نام و علامت یا لوگوی نکسوس نیوز  نیز توسط کاربران ممنوع می‌‌باشد.

در دسترس بودن نرم افزارها و اپلیکیشن‌‌های موجود در وبسایت صرفاً جهت دانلود و برای استفاده شخصی کاربر نهایی است و هر گونه تکثیر یا باز توزیع نرم‌افزار که مغایر با حقوق مالکیت معنوی باشد، مسئولیت‌‌های مدنی و کیفری در پی خواهد داشت. کپی یا تکثیر اپلیکیشن‌‌ها بر روی هر سرور یا هر مکانی جهت تکثیر یا توزیع مجدد اکیداً ممنوع است.

محتویات وبسایت از جمله اخبار و بررسی‌‌های فنی و کارشناسی، صرفا براى استفاده شخصى و غیر تجارى کاربران عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا وبسایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات موجود در وبسایت نکسوس نیوز  براى فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در وبسایت خود استفاده نماید. اگر مایلید از سرویس‌‌ها و محتویات وبسایت جهت مقاصد تجارى استفاده نمایید لازم است از قبل به ما اطلاع دهید. استفاده از محتویات وبسایت نکسوس نیوز  ، برای وبسایت ها و وبلاگ‌‌های شخصی تنها به شرطی که منافع تجاری مد نظر نباشد با ذکر منبع و آدرس وبسایت مجاز می‌‌باشد.

۷) لزوم رعایت قوانین لازم‌‌الاجرا

کاربر با استفاده از خدمات وبسایت نکسوس نیوز  اقرار می‌‌نماید که از مقررات داخلی و بین‌‌المللی مرتبط با فضای مجازی از جمله قانون جرائم رایانه‌‌ای مصوب ۱۳۸۸ و قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲ اطلاع کامل داشته و ادعای هرگونه جهل به قانون را از خود سلب می‌‌نماید.

۸) فورس ماژور

نکسوس نیوز  هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با مشکلات حقوقی و غیرحقوقی مربوط به دامنه، قطعی ارتباط اینترنت جهانی و یا داخلی، مشکلات سراسری در اینترنت جهانی و یا داخلی، حملات و خرابکاری‌های گسترده، مشکلات فنی ایجادشده به واسطه اشتباه و یا ضعف عملکرد کاربر و به طور کل هر گونه اختلال ایجادشده به واسطه شخص کاربر، موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب‌‌های اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیت‌های قانونی، دولتی و خارجی مانند تحریم‌ها و غیره که منجر به ایجاد وقفه یا اشکال در ارائه خدمات می‌‌شوند، به عهده نمی‌گیرد و معاف از هرگونه مسئولیتی در این زمینه می‌‌باشد.

۹) اعمال تغییرات در این بیانیه

نکسوس نیوز  این حق را برای خود محفوظ می‌‌دارد که مفاد بیانیه حاضر را در صورت نیاز در هر زمانی تعدیل و اصلاح نماید؛ بنابراین اگر پس از تغییر یا اصلاح شرایط استفاده از خدمات، به استفاده از وبسایت ادامه دهید، بدین معناست که با شرایط استفاده جدید نیز موافق هستید.

۱۰) اجرائی شدن این بیانیه و ضمانت اجرا

استفاده از وبسایت نکسوس نیوز  به منزله پذیرش بندهای مذکور در این بیانیه می‌‌باشد و کاربر اقرار می‌‌نماید با علم و اطلاع کامل از بیانیه حاضر نسبت به استفاده از وبسایت نکسوس نیوز  اقدام می‌‌نماید. در صورتی‌‌که کاربر به نقض هر یک از مفاد مذکور در این بیانیه بپردازد، با تشخیص مدیر محصولات وبسایت، امکان انسداد و حذف حساب کاربری وی و یا اعمال سایر ضمانت اجراهای حقوقی و قانونی مرتبط در این زمینه برای نکسوس نیوز  محفوظ خواهد بود.

در صورت تصمیم به اعمال تغییرات در سیاست حریم خصوصی وبسایت نکسوس نیوز  ، تغییرات مذکور از طریق وبسایت نکسوس نیوز  به کاربران، اطلاع‌رسانی خواهد شد. بنابراین اگر پس از تغییر یا اصلاح سیاست حریم خصوصی، به استفاده از وبسایت ادامه دهید، بدین معناست که با شرایط جدید نیز موافق هستید.

* استفاده شما از وبسایت نکسوس نیوز  به منزله موافقت با «شرایط استفاده از خدمات» آن می‌‌باشد
*
در صورت بروز هرگونه ایراد یا اشکال در استفاده از خدمات موجود در وبسایت و یا ارائه انتقادات و پیشنهادات، از طریق ایمیل زیر با ما در تماس باشید:

info@nexusnews.ir

 

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار