اخبار فناوریریلمیموبایل

گوشی ریلمی C25s با چیپست هلیو G85 معرفی شد

ریلمی از گوشی جدید C25s رونمایی کرد. این گوشی بسیار شبیه به ریلمی C25 است، اما در بخش پردازنده ارتقا خوبی یافته و به جای چیپست هلیو G70 از هلیو G85 مدیاتک استفاده کرده است.

ریلمی C25s از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی +HD و باتری غول‌پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و . دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. البته امکان افزایش حافظه دستگاه تا ۲۵۶ گیگابایت هم با استفاده از کارت میکرو اس دی وجود دارد.

سیستم دوربین این گوشی هم تغییری نکرده و مثل ریلمی C25 شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیمسلی درجلو است. در بخش نرم‌افزار هم شاهد اجرای اندروید ۱۱ در کنار رابط کاربری ریلمی UI 2.0 خواهیم بود.

فروش ریلمی C25s از تاریخ ۹ ژوئن در دو رنگ خاکستری و آبی شروع خواهد شد و قیمت آن بسته به ظرفیت حافظه داخلی دستگاه ۱۳۷ دلار یا ۱۵۰ دلار خواهد بود.

منبع: GSMArean

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار