راهنمای خریدلوازم الکتریکیلوازم جانبی کالای دیجیتال

کدام هارد اکسترنال ۴ ترابایت رومیزی موجود در بازار را بخریم؟

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

در سال های اخیر با توجه به حجیم شدن فایل ها و اطلاعات، ظرفیت هارد لوازم الکترونیکی جوابگوی نیازهای کاربران در بلند مدت نخواهد بود. بدین منظور بهتر است هر کسی که از رایانه شخصی و دیگر لوازم الکترونیکی همچون گوشی های هوشمند، تبلت و دوربین عکاسی استفاده می کند، یک هارد خارجی جهت ذخیره و تهیه فایل های پشتیبان داشته باشد، زیرا موازی با پر شدن میزان حافظه دستگاه های الکترونیکی، عملکرد آنها نیز پایین خواهد آمد. این روش راه حل مفیدی برای پشتیبان گیری و ذخیره اطلاعات همچون فیلم، فایل های موسیقی، عکس، اسناد، بازی و همچنین راهی برای انتقال اطلاعات از یک سیستم به سیستم دیگر همچون لپ تاپ خواهد بود.

همچنین برای کاربران Xbox و PS عاقلانه است که به عنوان راهی برای افزایش ظرفیت حجم ذخیره بازی و هارد دیسک کنسول خود، روی یک هارد درایو خارجی سرمایه گذاری کنند. هر درایو قابل حمل به شما امکان ذخیره، پشتیبان گیری و انتقال پرونده ها را می دهد. اما تهیه بهترین هارد اکسترنال قابل حمل، مطابق با نیازهای کاربران بسیار مهم است. برخی از این محصولات سرعت خواندن و انتقال داده سریع تر و برخی دیگر دارای قابلیت رمزگذاری و پشتیبان گیری اضافی می باشند، همچنین می توانند ضد ضدربه، ضد آب و ضد شوک بوده و با استفاده از WI-FI داخلی به عنوان یک سرور خانگی مورد استفاده اعضای خانواده واقع شوند و از قابلیت بی سیم یا باسیم بهره ببرند.

به دنبال تهیه بهترین هارد اکسترنال با ظرفیت ۴ ترابایت در سال ۲۰۲۰ هستید؟ این مطلب در ادامه ما به شما کمک می کند تا در پیچ و خم گزینه های موجود، بهترین محصولات را از نظر ظرفیت، مشخصات، ویژگی های اضافی و نوع برند شناسایی کرده و بدانید که باید به دنبال چه چیزی باشید.

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HM800 ظرفیت ۴ ترابایت

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  •  انتقال سریع اطلاعات
  • امنیت بالای اطلاعات
  •  اتصال با سیم

نقاط ضعف

  • عدم مقاومت در برابر آب و ضربه

در دوره ی محتوای با حجم بالا، هرگز نمی توانید اطمینان حاصل کنید که فضای ذخیره سازی کافی در اختیار دارید. با ۴ ترابایت فضای ذخیره سازی، شما قادر خواهید بود تا حداکثر ۵۰۰۱ قسمت از برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را ذخیره نموده و یا تقریباً همه فیلم ها، موسیقی و موارد دیگر را با هم ترکیب نمایید.

هارد اکسترنال ۴ ترابایتی ADATA با قابلیت اتصال به تلویزیون هوشمند به شما امکان می دهد تا تمامی برنامه های تلویزیونی، فیلم و مسابقات ورزشی خود را نه تنها در تلویزیون مشاهده کرده، بلکه امکان ضبط آنها را نیز در اختیار شما قرار می دهند تا هیچ برنامه ای را از دست ندهید. با لمس تنها یک دکمه می توانید عملکرد پشتیبان گیری این هارد را فعال کرده و از محتوای خود پشتیبان تهیه نمایید. این هارد با بهره مندی از فناوری رمزگذاری AES 256-BIT از اطلاعات ذخیره شده شما در برابر نفوذ و قرارگرفتن در معرض خرابکاری محافظت می کند.

این هارد با نوع رابط ۳٫۱USB  و سایز هد ۳٫۵ اینچی اطلاعات را با سرعت بالا انتقال می دهد و همچنین وزن مناسبی جهت حمل و نقل و جابه جایی دارد.

هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Book Desktop ظرفیت ۴ ترابایت

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • انتقال سریع اطلاعات
  •  امنیت بالای اطلاعات
  • قیمت مناسب

نقاط ضعف

  • عدم مقاومت در برابر آب و ضربه
  • داشتن آداپتور

هارد ۴ ترابایتی My Book Desktop به عنوان یکی از بهترین گزینه ‌های موجود در بازار برای ذخیره ‌سازی و انتقال اطلاعات از شرکت نام آشنای وسترن دیجیتال، که در حوزه ذخیره اطلاعات می تواند به عنوان یک محصول سریع، قابل اطمینان و با قیمت مناسب عمل کرده، و تا چند سال نیازهای ذخیره سازی شما را برطرف کند، این هارد از طریق رابط USB3 به رایانه متصل می‌شود و با سرعت قابل قبولی می تواند اطلاعات شما را انتقال دهد. این هارد رومیزی از طراحی زیبایی برخوردار بوده و به لطف مواد بکار رفته در آن از اثر انگشت و لکه بر روی سطح آن براحتی از بین می رود. انرژی مورد نیاز این محصول از طریق آداپتور برق شهری تأمین می شود. با استفاده از نرم افزار WD به راحتی می توان اطلاعات را مدیریت و از آن نسخه پشتیبان تهیه کرد.

هارد اکسترنال لسی مدل STHG4000400 ظرفیت ۴ ترابایت

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • انتقال سریع اطلاعات
  •  امنیت بالای اطلاعات
  • اتصال با سیم

نقاط ضعف

  • عدم مقاومت در برابر آب و ضربه
  • قیمت بالا

هارد اکسترنال ۴ ترابایت لسی، دارای ابعاد ۹۰ x 121 x 20 میلی‌متر و طراحی زیباست که توسط پوششی ضخیم و بادوام پوشانده شده و از رابط USB-C و USB-A جهت اتصال بهره می برد. با این محصول به راحتی می توان از اطلاعات پشتیبانی تهیه کرد و این هارد با هر نوع سیستم عاملی سازگار بوده به طوریکه رنگ خاکستری آن متناسب با مک‌بوک های جدید طراحی شده است. این هارد با سایز هد ۲٫۵ اینچی که از سرعت خواندن ۵۴۰۰ دور دقیقه بهره می برد، می تواند سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات معادل ۱۳۲ و ۱۳۳ مگابایت بر ثانیه را ارائه دهد.

به کمک نرم افزار LaCie Toolkit این محصول به راحتی می توانید هم به صورت دستی و هم خودکار از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نمایید. همچنین با کمک قابلیت Mirror این هارد می توانید پوشه های دلخواه خود از داخل سیستم را با یک پوشه در داخل هارد همگام سازی نمایید.

هارددیسک اکسترنال سیگیت مدل Expansion Desktop STEB4000200 ظرفیت ۴ ترابایت

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  •  انتقال سریع اطلاعات
  • امنیت بالای اطلاعات
  • قیمت مناسب

نقاط ضعف

  • عدم مقاومت در برابر آب و ضربه
  • وزن زیاد
  • داشتن آداپتور

هارد اکسترنال سیگت مدل ۴۰۰۰۲۰۰Expansion Desktop STEB یک محصول چشمگیر و جمع و جور بوده که در عین توان بالا، بسیار کم صدا عمل می کند. رنگ مشکی ساده در کنار الگوهای هرمی سه بعدی، نمایش دهنده طراحی زیبای این محصول می باشد که با دارا بودن ابعاد مناسب، می تواند فضای کمی از میز کار شمارا اشغال نماید. این هارد با سایز هد ۳٫۵ اینچ در کنار سرعت گردش ۷۲۰۰ دور بر دقیقه، قابلیت خواندن و نوشتن اطلاعات ۱۴۳ و ۱۲۹ مگابایت را به عنوان محدوده ای بالاتر از حد متوسط را به کاربران ارائه می دهد.

این محصول توسط کابل رابط USB3 به کامپیوتر و یا کنسول بازی وصل شده و انرژی مورد نیاز خود را به وسیله آداپتور، از برق شهر تامین می نماید.

جمع‌بندی

با توجه به افزایش روز افزون تکنولوژی و حجیم شدن بیش از پیش اطلاعات، خرید یک هارد اکسترنال با ظرفیت بالا به طوریکه تا چند سال جوابگوی نیازهای ما باشد سرمایه گذاری عاقلانه ای به حساب می آید. مهم ترین عامل در خرید هارد اکسترنال توجه به ضریب ایمنی، سرعت، مقاومت، طول عمر و به طور کلی کیفیت ساخت دستگاه خواهد بود، زیرا نمی توان هیچ بهایی در برابر ارزش و اهمیت نسخه های پشتیبان و فایل های شخصی افراد تعیین نمود.

در نهایت، اگر به دنبال محصولی با قیمت مناسب هستید که با امکانات قابل قبول و امنیت بالا، محلی برای ذخیره اطلاعات و تهیه نسخه پشتیبان از دیتاهای شما باشد، پیشنهاد می کنیم از هارد اکسترنال وسترن دیجیتال به عنوان برندی نام آشنا که در طی سالیان در حوزه ذخیره اطلاعات موفق عمل کرده، به عنوان یکی از گزینه های اصلی خود در نظر بگیرید. اما اگر نوع اتصال آداپتور خیلی مطابق با سلیقه شما نبوده و علاقه مند هستید تا از هارد اکسترنال خود در هر مکان و شرایطی استفاده نمایید پیشنهاد ما برای شما استفاده از هارد اکسترنال ADATA خواهد بود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار