اخبار فناوریسامسونگموبایل

سری گلکسی S22 سامسونگ با ابعاد کوچک‌تر از خانواده گلکسی S21 عرضه خواهد شد

شرکت سامسونگ با عرضه اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار سری گلکسی S22 خود احتمالا به‌دنبال جلب نظر کاربرانی است که از رویکرد افزایش تدریجی اندازه گوشی‌های موبایلی ناراضی هستند. بر اساس گزارش وبسایت Phonearena یک شخص خبرچین با شناسه Mauri QHD ادعا کرده که اکثر گوشی‌های سری گلکسی S22 شرکت سامسونگ با اندازه کوچک‌تر از همتایان نسل قبلی خود معرفی خواهند شد.

به گفته این شخص خبرچین اندازه نمایشگر مورد استفاده در مدل استاندارد گلکسی S22 معادل 6.06 اینچ خواهد بود؛ در حالی‌که گلکسی S21 با یک پنل 6.2 اینچی روانه بازار شد. کاهش اندازه نمایشگر به حمل آسان‌تر گوشی در دست کمک خواهد کرد. در عین‌حال اندازه نمایشگر گلکسی S22 پلاس نیز از 6.7 به 6.55 اینچ کاهش خواهد یافت. در این میان تنها گلکسی S22 اولترا همانند مدل سال گذشته گلکسی S21 اولترا کماکان از یک پنل حدودا 6.8 اینچی بهره خواهد برد.

با این‌حال مشتریان در صورت تمایل به استفاده از نمایشگر LTPO (اکسید پلی‌کریستالی با دمای پایین) ناچارا بایستی بزرگ‌ترین مدل از سری گلکسی S22 را خریداری نمایند. Mauri QHD ادعا می‌کند که این‌بار نیز گلکسی S22 اولترا تنها مدل مجهز به پنل LTPO به‌شمار خواهد رفت. چنان‌چه مایل هستید تا مشخصه‌هایی نظیر پنل با نرخ نوسازی بالا و نمایشگر همیشه روشن، شارژ باتری هندست شما را با سرعت کمتری تخلیه نمایند؛ در این‌صورت گلکسی S22 اولترا گزینه مناسب‌تری جهت خرید به‌شمار خواهد رفت.

تصمیم سامسونگ مبنی بر کاهش اندازه پرچم‌داران خود اقدامی تقریبا نامتعارف به‌نظر می‌رسد؛ چرا که غول کره‌ای با عرضه هر نسل جدید از پرچم‌داران خود اندازه آن‌ها را کمی افزایش داده است. به‌عنوان مثال اسمارت‌فون نسل اولی گلکسی نوت با وجود نمایشگر 5.3 اینچی در زمان خود بزرگ به‌نظر می‌رسید. با این‌حال بی‌تردید تولیدکنندگان گوشی‌های موبایلی مشغول جابه‌جایی آستانه حمل‌پذیری دست انسان هستند. کاهش اندازه هندست‌های سری گلکسی S22 احتمالا بدان معناست که برخی اسمارت‌فون‌ها بیش از اندازه بزرگ هستند و به باور برخی کاربران، ارگونومی مطلوب گوشی بیش از دسترسی به نمایشگر غول‌پیکر حائز اهمیت است.

منبع androidauthority
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار