اخبار بازیگیمینگ

ردپای عناوین Final Fantasy VII Remake و Alan Wake Remastered در بک اند فروشگاه اپیک گیمز مشاهده شد

به تازگی کاربر The ever-vigilant Wario64، شواهدی را در بک‌اند فروشگاه اپیک گیمز پیدا کرده است که به نسخه‌ی مخصوص رایانه‌های شخصی بازی Final Fantasy VII Remake، و همچنین نسخه‌ی بهبودیافته‌ی بازی Alan Wake اشاره دارند.

در ابتدا قرار بود که عنوان Final Fantasy VII Remake، به مدت یک سال در انحصار پلتفرم پلی‌استیشن باشد؛ دوره‌ای که حدودا سه ماه از پایان آن می‌گذرد. اما پس از انتشار نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ و همچنین بسته‌ی الحاقی Intergrade برای بازی موردبحث، این‌طور به نظر می‌رسد که اسکوئر انیکس (Square Enix) و سونی (Sony)، قراردادهای خود برای انحصار این بازی را به مدت شش ماه تمدید کرده‌اند. در این حالت، انحصار زمانی بازی مذکور در ماه دسامبر سال جاری به اتمام خواهد رسید. با این وجود، شکی نیست که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی (و شاید همین‌طور نسخه‌ی ایکس‌باکس سری ایکس/سری اس و ایکس‌باکس وان) عنوان Final Fantasy VII Remake، بالاخره و با پایان این انحصار زمانی منتشر خواهد شد.

جالب است بدانید که در کدهای بک‌اند فروشگاه اپیک گیمز، آثاری هم از عنوان Alan Wake Remastered یافته شده است. مدتی پیش بود که استودیو رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment)، مجددا حق نشر کامل بازی Alan Wake را به دست آورد. همچنین شایعه شده است که کار ساخت بازی Alan Wake 2 نیز، توسط فینیش استودیو (Finnish Studio) در حال انجام است و در آخرین بسته‌ی الحاقی بازی Control هم به این موضوع اشاره شد. لازم به ذکر است که بنا بر قراردادی که پیش‌تر اپیک گیمز با استودیو رمدی اینترتینمنت و چند استودیو توسعه‌دهنده‌ی دیگر منعقد کرده است، انتشار عنوان احتمالی Alan Wake 2 بر عهده‌ی اپیک گیمز خواهد بود. در چنین شرایطی، انتشار نسخه‌ی بهبود‌یافته‌ی عنوان قبلی، ایده‌ی خوبی است که برای هایپ شدن هرچه بیشتر بازی‌بازان انجام می‌شود.

از میان دو عنوان Final Fantasy VII Remake و Alan Wake Remastered، بیشتر در انتظار عرضه‌ی کدام بازی بر روی فروشگاه اپیک گیمز و به تبع آن، پلتفرم رایانه‌های شخصی هستید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار