آنرموبایل

اسمارت‌فون آنر پلی 5 با تراشه Dimensity 800U و قابلیت شارژ 66 واتی رسما معرفی شد

برند آنر مطابق برنامه زمانی پیش‌تر اعلام شده از جدیدترین اسمارت‌فون میان‌رده خود در بازار چین با نام آنر پلی 5 رونمایی کرد. توان پردازشی این هندست از طریق تراشه Dimensity 800U ساخت شرکت مدیاتک تامین شده و این دستگاه از فناوری شارژ سریع 66 واتی در بستر سیم پشتیبانی می‌کند. نمایشگر اولد 6.53 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی درون یک ناچ قطره‌ای شکل سایر ویژگی‌های کلیدی آنر پلی 5 را تشکیل می‌دهند.

پنل پشتی گوشی از پیکره‌بندی دوربین چهارگانه شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و 2 ماژول 2 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر ماکرو و سنجش اطلاعات عمق صحنه میزبانی می‌کند. آنر پلی 5 در 2 پیکره‌بندی مختلف حافظه شامل 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه‌داخلی روانه بازار می‌شود. باتری مورد استفاده در گوشی از ظرفیت نه‌چندان چشمگیر 3800 میلی‌‌آمپرساعتی برخوردار است.

با این‌حال بهره‌گیری از یک فست شارژر به کاربران کمک می‌کند تا ظرف مدت تنها 35 دقیقه میزان شارژ باتری هندست خود را از 0 به 100 درصد برسانند. از جنبه نرم‌افزاری نیز آنر به‌سراغ سیستم‌عامل اندروید 10 و رابط کاربری Magic UI 4.0 رفته است. با این‌حال کاربران به خدمات گوگل پلی دسترسی نخواهند داشت؛ پدیده‌ای که در کشور چین کاملا عادی قلمداد شده و حقیقتا به‌عنوان یک جنبه منفی برای هندست در نظر گرفته نمی‌شود.

آنر پلی 5 در 3 مدل رنگی سایه‌دار، بنفش و مشکی عرضه می‌شود. مدل مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی با قیمت‌گذاری 2099 یوانی (326 دلاری) روانه بازار خواهد شد؛ در حالی‌که خریداری ورژن 8/256 گیگابایتی مستلزم پرداخت مبلغ 2299 یوان (358 دلار) خواهد بود. فروش این اسمارت‌فون در چین از روز 26 مه (5 خرداد ماه) آغاز خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار