اخبار بازیگیمینگ

تاریخ انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Layers of Fear 2 مشخص شد

در گذشته شایعاتی پیرامون انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Layers of Fear 2 به گوش می‌رسید. حال امروز تیم سازنده به تایید این اخبار پرداخت و حتی تاریخ دقیق عرضه‌ی آن را هم تعیین کرد.

بسیاری از بازی‌بازان با عنوان Layers of Fear خاطره دارند و هنوز هم به تجربه‌ی آن می‌پردازند. محبوبیت این بازی ترسناک باعث شد که تیم سازنده، نسخه‌ی دوم را هم در اختیار هواداران قرار دهد. بازی Layers of Fear 2 ابتدا در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و طبق پیش‌بینی‌ها، استقبال خوبی هم از آن به عمل آمد. به طور کلی باید گفت که این نسخه، داستان و روایت خوبی را در خود دارد و رضایت علاقه‌مندان به این سبک را جلب می‌نماید. شما در این عنوان در یک کشتی رها شده قرار دارید و باید از رمز و رازهای آن آگاه شوید. سپس باید به انجام اموری مانند شکار هیولاها بپردازید. پس در صورتی که از دوستداران این آثار هستید، Layers of Fear 2 را به هیچ وجه از دست ندهید.

استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) که وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی بازی Layers of Fear 2 را به عهده دارد، امروز در خبر خوبی اعلام کرد که این اثر راهی کنسول نینتندو سوییچ نیز می‌شود . تاریخ انتشار آن هم ۹ خرداد ۱۴۰۰ (۳۰ می ۲۰۲۱ میلادی) خواهد بود. قیمت این نسخه نیز ۲۹٫۹۹ دلار است. حال اگر تا اخر هفته نسبت به پیش خرید این بازی اقدام نمایید، ۱۰ درصد تخفیف به شما تعلق خواهد گرفت و می‌توانید آن را با قیمت ۲۶٫۹۹ دلار در اختیار داشته باشید.

حال امروز ویدئویی هم از بازی Layers of Fear 2 بر روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شده است تا در نهایت بازی‌بازان بتوانند تصمیم‌گیری بهتری در خصوص خرید آن داشته باشند. در واقع این نسخه، داستان یک بازیگر هالیوودی را روایت می‌کند که درگیر ماجرای کارگردانی عجیب و مرموز می‌شود. همین قضیه باعث گیر افتادن او در یک کشتی بزرگ می‌شود و سپس باید خود را از این مخمصه نجات دهد. به یاد داشته باشید که همیشه نباید دشمنان خود را از بین ببرید، بلکه گاهی نیاز است که از دست آن‌ها فرار کنید. در این زمینه، سلاح‌ها و آیتم‌هایی هم در اختیارتان قرار می‌گیرد که نباید از آن‌ها به سادگی عبور کنید.

گفته می‌شود که بلوبر تیم در حال حاضر مشغول پروژه‌ی دیگری هم هست. متاسفانه هنوز مشخص نیست که این بازی چه نام دارد و یا سبک آن چیست. بازی Layers of Fear 2 هم‌اکنون بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان قابل تجربه است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار