نقدوبررسی لوازم صوتی و تصویری

نقد و بررسی مانیتور Master Tech GP275 |گیمینگ با کیفیت و کارآمد!

مستر تک (Master Tech) به‌عنوان یکی از تولید کنندگان مانیتور در بازار محصولات مخصوص بازی با کیفیتی را هم روانه بازار کرده است. یکی از این مانیتورها Master Tech GP275 است. مستر تک از صفحه‌نمایش خمیده (Curved) استفاده کرده است که تجربه کار با مانیتور را جذاب‌تر می‌کند. حاشیه بسیار کم اطراف صفحه‌نمایش و پایه نگه‌دارنده زیبا هماهنگ با ساختار بدنه نمایشگر، ظاهر زیبایی را از مانیتور Master Tech GP275 ایجاد کرده‌اند که باعث شده بتوانیم از قسمت طراحی مانیتور به‌عنوان یک نکته مثبت یاد کنیم. جدا از ظاهر، در بخش فنی هم شرکت مستر تک در مانیتور GP275 خود از امکانات کاملی استفاده کرده است. صفحه‌نمایش مانیتور سایز 27 اینچی از نوع خمیده دارد که در آن از پنل IPS برای نمایش استفاده شده است.­ این پنل صفحه‌نمایش بهترین عملکرد را در زمینه نمایش رنگ دارد و می‌توانید با آن شفاف‌ترین و زنده‌ترین تصاویر را مشاهده کنید. صفحه‌نمایش با کیفیت Full HD با رزولوشن 1920×1080 پیکسل و قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ هم از ویژگی‌های فنی این مانیتور بزرگ هستند.

خرید مانیتور Master Tech GP275

ابعاد و وزن مناسب، در کنار ظاهر زیبا، مانیتور Master Tech GP275 را به یکی از زیباترین مانیتورهای گیمینگ در این رنج قیمت تبدیل کرده است. قیمت مانیتور Master Tech GP275 را هم می‌توان به‌عنوان نکات مثبت این نمایشگر به‌حساب آورد. صفحه‌نمایش بزرگ 27 اینچی از نوع خمیده با کیفیت Full HD با زاویه دید بسیار خوب 178 درجه‌ای (عمودی و افقی) به‌شما این اجازه را می‌دهد که با کیفیت مطلوب با این مانیتور به تماشا فیلم نیز بنشینید. در مجموع با خرید مانیتور Master Tech GP275 با قیمت مناسب می‌توانید به یک مانیتور با کیفیت و زیبا دسترسی داشته باشید.

طراحی و کیفیت ساخت مانیتور Master Tech GP275

مانیتور Master Tech GP275 طراحی ساده اما بسیار زیبایی دارد. در ساخت مانیتور از پلاستیک فشرده استفاده شده که استحکام و دوام خوبی دارد. مانیتور به‌صورت کامل مشکی بوده و رنگ‌آمیزی یک‌پارچه‌ای دارد. پایه نگه‌دارنده هم مشابه ساختار صفحه‌نمایش، شبیه به یک نیم‌دایره است و با نمایشگر خمیده هماهنگی جالبی دارد. مانیتور طراحی بدون فریم (Frameless) ندارد اما حاشیه دور صفحه‌نمایش کم بوده و حجم این حاشیه در چهار طرف مانیتور یکسان است. در حاشیه پایین صفحه‌نمایش لوگو شرکت Master Tech به‌چشم می‌خورد. پشت قاب صفحه‌نمایش هم نام و نشانی دیده نمی‌شود تنها یک کلید چهار جهته در سمت راست قرار داده شده است که می‌توانید از آن تنظیمات پایه‌ای مانیتور را انجام دهید. ابعاد مانیتور 180.7 × 457.9 × 612.7 میلی‌متر بوده و وزن آن هم 4.06 کیلوگرم است. وزن مانیتور همراه با پایه بوده و برای مانیتوری با صفحه‌نمایش بزرگ 27 اینچی مناسب است. با خرید مانیتور مستر تک GP275 می‌توانید به مانیتوری زیبا با طراحی جذاب دسترسی داشته باشید.

صفحه‌نمایش

مانیتور مخصوص بازی Master Tech GP275 صفحه‌نمایش 27 اینچی از نوع خمیده (Curve) دارد. این مانیتور از پنل IPS استفاده می‌کند. کیفیت تصویر آن Full HD با رزولوشن 1920×1080 پیکسل عرضه شده است. نور پس زمینه مانیتور LED بوده و نمایشگر قادر به نمایش 16.7 میلیون رنگ است. نسبت تصویر (Aspect Ratio) مانیتور هم با توجه به خمیده بودن صفحه، استاندارد بوده و 16 به 9 است. استفاده از پنل IPS بر روی این مانیتور باعث شده که کیفیت رنگ‌ها از همیشه بهتر باشد. غلظت و شفافیت رنگ‌ها در این پنل بسیار خوب بوده و می‌توان زنده‌ترین رنگ‌ها را مشاهده کرد. همچنین زاویه دید این پنل بسیار خوب بوده و می‌توانید از 178 درجه افقی و عمودی به‌صفحه‌نمایش بدون تغییر غلظت رنگ، نگاه کنید. از همین رو می‌توان این مانیتور را برای تماشا فیلم، انجام کارهای طراحی گرافیک و بازی بسیار مناسب دانست.

خرید مانیتور Master Tech GP275

از دیگر ویژگی‌های فنی مانیتور Master Tech GP275 می‌توان به نسبت کنتراست (Contrast Ratio) خیلی خوب 3000:1 اشاره کرد. روشنایی مانیتور هم در سطح مناسبی قرار داشته و میزان درخشندگی آن 250 کاندلا بر متر مربع (250cd/m2) است. در مجموع مانیتور Master Tech GP275 صفحه‌نمایش بزرگ 27 اینچی داشته و از امکانات فنی بسیار خوبی بهره‌مند شده است و می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما در این رده کاربری و در این رنج قیمت باشد. برای خرید مانیتور مخصوص بازی با قیمت مناسب، Master Tech GP275 را حتما در لیست بررسی خود قرار دهید.

پورت‌ها و بلندگو

در مانیتورهای مخصوص بازی انتقال با کیفیت تصویر بسیار اهمیت داشته و نمی‌توان تنها به یک پورت HDMI بسنده کرد. مستر تک هم در مانیتور GP275 خود از پورت‌های متنوعی استفاده کرده است. بر روی پنل پشتی مانیتور شاهد پورت‌های VGA، HDMI، DVI-D و یک DisplayPort هستیم. همچنین مانیتور به بلندگو داخلی مجهز نشده است و برای شنیدن صدا باید از یک اسپیکر جداگانه استفاده کنید. بر روی مانیتور پورت جهت استفاده از بلندگو در نظر گرفته شده است.

نتیجه‌گیری

مانیتور Master Tech GP275 یک مانیتور مخصوص بازی با امکانات بسیار خوب و قیمت مناسب است. مستر تک در ساخت این نمایشگر از طرح و الگوی زیبایی پیروی کرده که باعث شده، مانیتور جلوه‌ای زیبا به‌خود بگیرد. صفحه‌نمایش بزرگ 27 اینچی از نوع خمیده و استفاده از پنل IPS و پشتیبانی از کیفیت تصویر Full HD با رزولوشن 1920×1080 نمایشگر این مانیتور را بسیار کارآمد کرده است. شما می‌توانید علاوه بر بازی، با بهترین کیفیت با آن به تماشا فیلم نشسته و همچنین مشغول انجام کارهای طراحی با بهترین شرایط شوید. جدا از امکانات فنی، پورت‌های کاملی هم برای مانیتور درنظر گرفته شده است.­ قیمت مانیتور Master Tech GP275 یکی دیگر از ویژگی‌های مانیتور است. در مجموع با خرید مانیتور Master Tech GP275 می‌توانید به یک مانیتور گیمینگ کارآمد و اقتصادی دسترسی داشته باشید.

نکات مثبت

  • طراحی ساده و زیبا
  • صفحه‌نمایش 27 اینچی خمیده با کیفیت Full HD
  • پنل IPS
  • ارزش خرید بالا

نکات منفی

  • عدم استفاده از بلندگو داخلی

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار