موبایلهوآوی

ساعت هوشمند هوآوی با پشتیبانی از حسگر فشار خون معرفی شد

براساس پست جدید شرکت هوآوی در ویبو، اولین ساعت هوشمند این شرکت با پشتیبانی از حسگر فشار خون در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد. این ساعت در کشور چین به عنوان یک دستگاه پزشکی مورد تایید قرار گرفته و از آن در کلینیک‌های پزشکی به‌طور آزمایشی استفاده می‌شود.

هوآوی قصد دارد تا در کنار سیستم اندازه‌گیری دمای بدن از فناوری مدیریت فشار خون بالا و تشخیص بیماری‌های قلبی در این ساعت بهره ببرد. سیستم ECG هوآوی از اطلاعات PPG و ACC برای تشخیص هر گونه نشانه‌ی بیماری قلبی استفاده می‌کند. گفته می‌شود که هوآوی در حال کار بر روی ساعت واچ ۳ بوده و قرار است که این محصول به‌زودی در کنار گوشی‌های سری P50 معرفی شود. براساس شایعات، این ساعت از سیستم‌‌عامل هارمونی او اس استفاده کرده و از سیم‌کارت نیز پشتیبانی خواهد کرد.

منبع: GSMArena

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار