اخبار بازیگیمینگ

ماد The Skyrim Grandma برای بازی Skyrim عرضه شد

امروز هم ماد دیگری برای بازی Skyrim در دسترس قرار گرفت که شخصیتی تازه را به عنوان دستیار کاراکتر اول معرفی می‌کند. اکنون باید صبر کرد و دید که واکنش بازی‌بازان پیرامون این ماد چه خواهد بود.

همان‌طور که گفته شد، ماد The Skyrim Grandma از امروز برای بازی Skyrim منتشر شده است که شخصیت Shirley Curry را به آن اضافه می‌کند. اگر از هواداران این بازی باشید، حتما می‌دانید که وی یکی از بازی‌بازان مسن عنوان ذکر شده است و از آن لذت می‌برد. به همین دلیل است که مادی را برای وی ساخته‌اند. این کاراکتر شما را در این بازی همراهی و کمک می‌کند و در بسیاری از مراحل به وی نیاز خواهید داشت.

این روزها بازار ساخت مادهای متنوع برای بازی Skyrim مجددا داغ شده است. چند روز قبل هم یک ماد برای این بازی عرضه شد که پنگوئن‌ها را به آن اضافه کرد. حال پیش‌بینی می‌شود که بازی‌بازان از ماد تازه‌ی این اثر نیز استقبال خواهند کرد. برای پیدا کردن دستیار خود در این ماد، ابتدا لازم است که به منطقه‌ای روی نقشه با نام Brightwood بروید. سپس می‌توانید از این کاراکتر برای ادامه ماجراجویی خود بهره ببرید. بدیهی است که برای دریافت این ماد می‌توانید به تمام وب‌سایت‌هایی با این موضوع مراجعه کنید. همچنین این ماد تنها بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی اعمال می‌شود.

Skyrim از سری آثار اکشن و نقش‌آفرینی است که بسیاری از بازی‌بازان آن را تجربه کرده و به خوبی آشنایی دارند. این عنوان ابتدا در سال ۲۰۱۱ میلادی به دست افراد رسید و واکنش بسیار خوب منتقدان و بازی‌بازان را هم در پی داشت. این بازی توانست نمرات بالایی را هم از آن خود کند و به یکی از تحسین‌برانگیزترین عناوین آن سال تبدیل شود. این اثر در کل بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس ۳۶۰، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد و به همین دلیل، عده‌ی زیادی قادر به تجربه‌اش هستند. گفتنی است که شرکت بتسدا (Bethesda) به صورت هم‌زمان وظیفه‌ی ساخت و انتشار آن را به عهده داشته است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار