اخبار فناوریموبایلوان پلاس

وان پلاس ۹T از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی ساخت سامسونگ استفاده می کند

گوشی میان‌رده وان پلاس نورد سرانجام توانست به بازار آمریکا راه پیدا کند و اکنون شرکت وان پلاس در تلاش است تا بتواند گوشی‌های میان‌رده بیشتری را روانه بازار کند. البته این شرکت استراتژی عرضه گوشی‌های پرچمدار خود را عوض نمی‌کند.

این شرکت واقع در شنژن در حال کار بر روی گوشی پرچمدار وان پلاس ۹T است و منابع خبری معتقدند که در پاییز امسال این گوشی معرفی خواهد شد.

با توجه به منابع خبری در پلتفرم ویبو، برخی از مشخصات کلیدی وان پلاس ۹T مشخص شده است. برای مثال اکنون می‌دانیم که این گوشی هوشمند از نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی ساخت سامسونگ بهره خواهد برد که ویژگی‌های متفاوتی مثل قابلیت نمایش عکس با پویایی بالا و … را به لطف فناوری LTPO دارد.

وان پلاس ۹T از برخی جهات شبیه به وان پلاس Pro خواهد بود که یکی از آن‌ها نمایشگر خمیده با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. لازم به ذکر است که برخلاف وان پلاس ۹ پرو، ۹T دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس خواهد بود (وان پلاس ۹ پرو دارای نمایشگر کیو اچ دی پلاس است).

عرضه سه گوشی پرچمدار در یک سال دلیل عوض نشدن استراتژی وان پلاس در رابطه با گوشی‌های پرچمدار است. به عبارتی دیگر، وان پلاس هیچ برنامه‌ای برای عرضه مدل پرو وان پلاس ۹T ندارد. البته معلوم نیست که استراتژی عرضه سه گوشی پرچمدار در سال با وجود کمبود پردازنده چگونه قابل اجراست، اما در صورت مواجهه با مشکل، وان پلاس می‌تواند مانند سال‌های قبل از دو گوشی پرچمدار در سال رونمایی کند.

متاسفانه، اطلاعات بیشتری در رابطه با  وان پلاس ۹T نداریم، اما مشخصاً هرچه به زمان عرضه نزدیک‌تر شویم، اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.

منبع: mspoweruser

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

نکسوس نیوز پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است نکسوس نیوز بهمن ماه 97 شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. نکسوس نیوز مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با نکسوس نیوز همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم. حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با نکسوس نیوز فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار